Oorspronkelijk geplaatst door ASroma
Laat maandag t/m vrijdag op zaterdag thuis 
Wil het niet goedmaken maar kan me voorstellen dat als er weer eens zo n wijsneus langs de kant staat die denkt overal een menig over dienen te hebben je eens een keer doorslaat, een black-out.
|
Die Sylvester zou een blackout gehad kunnen hebben. Als een ex-kickbokser met twee voeten vooruit op een bejaarde inspringt, dan kan men echter ook vermoeden dat iemand moedwillig een moordaanslag wilde plegen.
Verder is er in Nederland vrijheid van meningsuiting. Demonen die niet tegen meningsuiting kunnen moet men in een TBS-instelling wegbergen voor ze slachtoffers maken. Als jij je voor kan stellen dat iemand vanwege meningsuiting doorslaat, dan val jij naar mijn mening ook onder degenen in wie het gevaar schuilt vanwege meningsuiting een of mogelijke meerdere keren door te slaan.
Natuurlijk mag men een mening hebben en uiten. De mening dat je vanwege meningsuiting een keer door zou mogen slaan is echter toch in strijd met de vrijheid van meningsuiting.
Je wil het niet goedpraten, maar intussen probeer je het toch. Dat moet je niet doen omdat je dan in strijd met de vrijheid van meningsuiting handelt.
Verder hoeven ze die Sylvester M. van mij niet op een dorpsplein door vier paarden in stukken te scheuren. Bij die jongen is in het hoofd iets enorm mis.
Ik vraag me nog wel af of hij vanwege een opmerking na de rode kaart doorgedraaid is of dat hij zich tijdens de 41 minuten voor de kaart al door een supporter van de tegenpartij tot overtredingen aan toe had laten opnaaien. Ik vermoed enigszins dat het fanatisme van de supporter hem al voor de rode kaart opgenaaid heeft. Ik vermoed dus ook dat hij het feit dat hij een rode kaart had gekregen in een vlaag van totale verstandsverbijstering aan die supporter geweten heeft. Voetballers hebben na een rode kaart veel te vaak moeite met hun zelfbeheersing. Bij een voetballer als Maradonna lag dat aan de cocaïne. Mogelijk gebruikt die Sylvester M. ook verkeerde middelen. Mogelijk heeft hij daardoor in het veld geen fris hoofd en veel te veel agressie. Misschien heeft hij de avond voor zijn moordaanslag onzuivere Maroc gerookt. Een dag later is men dan vaak erg duizelig.
Als hetgeen ik vermoed waar is, dan hoop ik dan men het onschuldige blowtje fanatieker uit onze samenleving weren zal.