|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heeft Den Bosch tegenwoordig ook al een capo joh?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De vinger van Ruiz
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dikke tifo dit
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mauro staat linksonder!
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Feyenoord PSV:
![]() (foto's via LN) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De moeilijkheids graad licht niet erg hoog. ziet er wel mooi uit aan de andere kant.
Maar waarom niet gewoon rood - wit - rood? __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kleuren van Rotterdam
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
De moeilijkheidsgraad van je post is een stuk hoger blijkbaar...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wel origineel weer.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
anders die van jou wel.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
![]() Best aardige Kaos toch wel, beestenboel koeriekoerie style jwtz |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De M-Side leek vrijdag zowaar op een echt ultra-vak
.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hele mooie sfeeractie, wist al dat die ging komen ivm dat het 20 jaar geleden is.
Sta je wel even bij stil, en het ynwa uit volle borst. Een woord: Respect. __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Heb trouwens dat filmpje gevonden wat ik bedoelde bij mijn reactie over die PSV josti's in de bus.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
Edit; Fenerbache Laatst gewijzigd door Superheld; 24-12-11 om 14:14 |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Die man vanaf 1:15 in zijn nette pakje.
![]() Dit soort wisselgezang vind ik dan weer wel gaaf. Met schoenen zwaaien en t-shirtjes gooien hoeft van mij dan weer niet zo erg.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vandaag hielden de PSV Ultra's hun gevreesde 'March of Madness'. Kijk hier naar de indrukwekkende beelden, zodra ze niet meer geschminkt zijn als Clowntje Pipelotje ziet dit er toch wel erg gevaarlijk uit allemaal.
March of Madness 3 26-2-2012 Full HD - YouTube __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Iemand goede fotos van gisteren?
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Close-up van dat Ajax-logo waar KNVB in staat? (iets links van het midden van het doel op de foto hierboven).
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Mooi gedrukt doek...
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Mooi stukje in het AD
Vak P en Vak 410: al jaren Twente - Ajax als finale - AD.nl Ajax en FC Twente vechten voor de tweede seizoen op rij uit wie zich kampioen van Nederland mag noemen. Voor supporters staat er echter naast het sportieve gevecht ook een 'finale' op de tribunes op het programma. De zoveelste. Vak P (FC Twente) en Vak 410 (Ajax) verzorgen al jarenlang de mooiste sfeeracties in Nederland. Beide supportersgroepen maken voor elke thuiswedstrijd - en vaak ook uitduels - tientallen tot honderden uren vrij voor een sfeeractie die hun ploeg tot grote hoogten moet laten stijgen. Eén wedstrijd per jaar pakken beide ploegen echter extra uit: bij FC Twente - Ajax en Ajax - FC Twente, dé 'tifowedstrijden' van Nederland. Vak P werd in 1991 opgericht, toen enkele jongeren zich niet thuisvoelden bij de officiële supportersvereniging. Al snel gingen zij zich 'ultras' noemen, naar de fanatieke supporters in vooral Zuid-Europa en Argentinië die hun hele leven gaven voor de club. Met de gang naar het nieuwe Twente-stadion en vooral de uitbreiding twee jaar geleden, werden de sfeeracties groter en groter. Vak 410 werd in 2001 geboren toen enkele fanatieke aanhangers van Ajax de sfeer in het stadion wilde terugbrengen, die verloren was gegaan na de gang naar de Arena en het door de gemeente Amsterdam, de club en het stadion uiteenrukken van de F-Side. Al snel ging de groep zich vooral concentreren op tifo-acties, die in Nederland tot dan toe vooral door de FC Twente-fans werden gehouden. Niet veel later kwamen er meer concurrenten, maar de grootsten op het gebied van sfeeracties zijn nog altijd Vak P en Vak 410. Een zogenaamde tifo-acties van de ene club wordt vaak in de returnwedstrijd dat seizoen beantwoord met aan andere, liefst grotere. Overigens zijn beide supportersgroepen met elkaar bevriend, blijkens uit de gezamenlijke sfeeractie in de tweede helft van de bekerfinale. De fanschares protesteerden beide tegen het moderne voetbal. Aan het begin van de wedstrijd pronkten de Ajacieden met het oude logo en een rood gordijn van rookbommen. De strijd op de tribune werd echter met vlag en wimpel gewonnen door Vak P, dat een megadoek over de hele Twente-zijde van De Kuip heen gooide. Een machtig gezicht. Wat zal het antwoord van Vak 410 komende zondag zijn? Nog foto's in de link
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Artikel is al wel een jaar oud he
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Opdat wij dit topic niet gaan vergeten... De eerste échte grote tifo-actie bij mijn cluppie, prachtig gedaan
.FC Den Bosch - Go Ahead Eagles ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bij NAC - RKC
Het is dit jaar wel matig in de Eredivisie of is de helft niet geplaatst? __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Nationale Tifo Scene #5
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|