![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nou?
!Toch?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lorenzo Cairo
Al is die niet heel gekleurd maar wel een Surinaamse of Antiliaanse roots als ik mij niet vergis. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Maar met een grote neus kunnen ze ruiken of er een geurtje aan een schwalbe zit of niet
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pareltje hoor
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Omdat er in Twente geen zwarten wonen
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Omdat die allemaal al voor Sinterklaas werken!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die zijn teveel met omkoping opgegroeid.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
terror rudy
|
negers zijn vaak te lui om te werken (echt)
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vind het wel een goede vraag.
KK
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ik heb de hoop opgegeven.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Omdat er dan gezegd zou worden dat ze alleen maar mogen fluiten, omdat ze zwart zijn.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
We hebben toch die grens? Die 'kankerneger' van Perez
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Die heb ik eigenlijk al een paar jaar niet meer gezien. Maar het schijnt dat ze meestal in de jeugd ook weglopen.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat werk doen ze ook alleen maar omdat ze zwart zijn
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
D'r is wel een zwarte scheidsrechter geweest, Jerrol Elburg in de jaren '90.
Hij floot ook enkele wedstrijden in de Eredivisie maar stopte er plots mee. __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Is afgelopen zomer 'gedegradeerd' en fluit nu Topklasse.
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ze zouden te veel zwart gemaakt worden in praatprogramma's
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Bij de topamateurs heb je wel een paar donkere arbiters, maar die zijn of al te oud of niet goed genoeg om ooit nog het betaald voetbal te halen. Wel loopt er een talentvolle Marokkaan rond, die misschien nog wel eens een stap kan gaan zetten. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Heeft die Belgische donkere scheidsrechter wel een keer in de Eredivisie gefloten? Ik kan het me in ieder geval niet herinneren.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Waarom hebben wij geen bruine/zwarte scheidsrechter
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|