![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Tijd voor een topic omdat ik blijkbaar niet de enige ben die mij hier dood aan erger.
Sinds een paar jaar speelt NAC Breda volgens de "kenners" het beste voetbal van de wereld en is Lurling de nieuwe jezus die is opgestaan. Hier heb ik geen enkel probleem mee natuurlijk, maar waar ik mij wel kapot aan erger is dat alles wat ze daar in Breda doen perfect en prachtig is. Een doodgewone actie van Koenders of Lurling wordt als een geschenk uit de 7e hemel gezien. Elke club die tegen hun speelt wordt in de media als vijand verklaart en dan met name Willem II. Want ontregelen van deze helden mag niet. Streppel is daarnaast door de StadsRTV Breda als aartsvijand nummer 1 verklaart. Meningen? Vinden jullie dat het wel mee valt, zuur ik teveel, of moet ik ook mee gaan in de bejubeling van deze "helden"? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dit is een typisch voorbeeld. Eenzijdig beeld wat wordt geschetst door de verslaggevers tijdens Ajax - NAC. Sowieso, alsof het iets bijzonder is om gelijk te spelen in de Arena..
! Een beetje objectiviteit is hen vreemd.. Walgelijk.__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
En De Speld is natuurlijk nog wel het ergste op dit gebied. Normaal toch een betrouwbare en vooral serieuze nieuwsbron, maar als het op NAC aankomt gaan alle principes over boord. Moet je dit stuk propaganda eens zien:
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ook krom trouwens dat elke aankoop van Willem II breeduit wordt aangehaald in de media, terwijl NAC Breda zelf ook met geld smijt (niet om spelers te kopen en niemand weet waar het wel gebleven is, maar a la).
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
Kluff verveelt zich weer.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gewoon oprechte ergernis. Jeroen Grueter van de NOS doet ook alsof alles wat er bij NAC gebeurt geweldig is. Vooral irritant als hij spreekt over "Tonny Lurling" in plaats van Anthony. Beetje doen alsof ze geknikkerd hebben samen,
.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
NAC speelt gewoon het beste voetbal van Nederland, misschien wel van de wereld. Dus de aandacht en behandeling van de media is terecht. Hoewel Jeroen Grueter misschien inderdaad iets meer afstand moet nemen. Met zijn NAC onderbroek.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Niets is teveel om de geweldige prestaties van deze helden uit te lichten. Al moet ik wel zeggen dat de invloed van kledingsponsor Patrick misschien ook wel iets te maken heeft met deze prestaties.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Terecht topic, de media vereert per abuis de verkeerde geel-zwarte club, wanneer wordt daar eens wat aan gedaan?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik had het over Veendam man.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ah nu Cijntje een voorcontract heeft getekend bij het grote NAC Breda blijft daar ook niet veel meer van over.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nog een puntje van kritiek. Iedereen geilt maar op Bredanello
. Het hypermoderne complex en de geweldige jeugdopleiding. Maar bijna alle gehaalde spelers zitten op de bank. ![]() Toegegeven, wel een prachtig trainingscomplex. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dat kan ook alleen maar door de uitstekende financiële situatie van de club. Ik bedoel ze halen Bonevacia en Jozefzoon ook alleen maar weg bij Ajax om de concurrentie te verzwakken.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Da's ook allemaal alleen maar omdat de trainer een Zeeuw is.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik erger me ook aan de houding van de KNVB in deze. Als je ziet hoe iedere scheidsrechter in het voordeel van NAC fluit, pff.. Er zal wel een of andere hoge pief van de KNVB een dealtje hebben gesloten met de gemeente Breda zodat 'ie de door hem veroorzaakte schade aan de bussluis kan betalen of zo..
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Eens, je hoort nergens dat deze club grote schulden heeft en jaarlijks miljoenen verlies maak. Lurling heeft smerige trekjes waar niets over wordt gezegd.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Al die topics over de talenten die net 10 minuten hebben meegespeeld op dit forum is ook wel
.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gewoon de hele club weg doen.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ook zo'n schalk die als een koning wordt gezien terwijl hij nog niets gepresteerd heeft.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De Lur
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bedankt Kloef, je hebt weer een glimlach op m'n gezicht weten te toveren.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Het gaat ook wel ten koste van dit forum trouwens. Al die crewleden met een NAC achtergrond.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Goede klacht. Ik heb ook veel meer met clubjes waarvan sinds de oprichting van WZV nog geen 10 topics zijn geopend.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
En dan dat NACquarium waar de uitsupporters tegenwoordig in opgesloten zitten, alleen omdat ze niet met de jaloezie om kunnen gaan. De arrogantie.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Dat zogenaamde avondje NAC, zum kotsen, alsof andere clubs geen avondjes hebben.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Eindelijk wordt nac ontmaskerd door Alberto Cloughmans!
Ik hoorde dat Peter rudy de Vries hier ook al mee bezig was. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zal morgen wel weer een feest worden.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
ik moet eerlijk zeggen dat Ajax morgen maar heel blij mag zijn dat Tonny Lurling niet mee doet.
Een van de beste spelers in de Eredivisie
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Clough, ouwe reetridder van me, alles goed knaap?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De NAC Breda-verafgoding in de media #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |