|
|
#1 |
|
Ik sta nu oP het veld en de scheidsrechter fluit net af omdat de uittrap van de keeper niet buiten de 16 kwam.. Aanvaller van ons stond in de 16 en scoorde.. Mag dit? Maw had de scheidsrechter dit doelpunt goed moeten keuren? Graag een link naar de officiële spelregel..
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zit mobiel dus geen link maar volgens mij klopt het wel.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Uittrap na achterbal neem ik aan? Denk dat scoren dan niet mag...
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sta je met je mobiel in de verdediging?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nee man, hele desktop meegenomen.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zelf viel ik na 15 minuten al geblesseerd uit. Ik zat op de mobiel van onze coach.
Maar goed wij scoorden dus de 0-1 na een matige uittrap van de keeper van de tegenpartij. De scheidsrechter gaf ons het doelpunt maar kwam daar later op terug doordat de vlagger van de tegenpartij aangaf dat de bal niet buiten de zestien was geweest. Hevig protest natuurlijk . Uiteindelijk zei de scheids dat als we voor het einde van de wedstrijd bewijs konden overleggen, hij het doelpunt nog zou tellen . Hier kwam hij overigens in de rust nog op terug. Maar goed de grensrechter had uiteindelijk wel gelijk dus. Thx nog sjimmie Vind het wel apart overigens. Waarom wordt hier niet meer misbruik van gemaakt voor tijdrekken bijvoorbeeld. Als keeper geef je gewoon een te kort balletje, de aanvaller mag er toch niet aankomen... Je moet hem dan opnieuw nemen ongeacht wie hem eventueel aanraakt. Dat was ook onze redenatie te plekke .Uiteindelijk komen we in de tweede helft met 1-3 voor maar geheel in de lijn met de rest van het seizoen geven we het nog weg en wordt het 3-3, voor die anderen was het hun eerste punt .
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Toevallig had ik vorige week ook deze discussie toen een tegenstander de bal niet uit de 16 kreeg.
Niet of het mocht of niet, maar over dat je er geen voordeel aan hebt als een tegenstander dit fout doet... __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Misschien dit vraagstuk eens voorleggen aan Mario van der Ende op twitter? __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mario moet eerst nog 10 tweets sturen dat de arbitragecommissie moet kijken naar het natrappen van Chanturia.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bekend probleem in de D'tjes dit.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
De D-tjes mogen de bal op de 16 uitnemen toch?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Oh really?
Daar deden wij vroeger niet aan.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik merkte het ook pas toen ik vorig jaar een wedstrijd moest fluiten bij de d-tjes
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Uittrap vraag dringend
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |