![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ondanks ik er bijna emotioneel van werd ben ik het wel met je eens. Je doet me trouwens denken aan dit interview:
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zo mag ik het zien ja, Runselpink.
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Helemaal mee eens. Vandaar ook mijn voorliefde voor spelers als Zlatan, C. Ronaldo, Balotelli, Neymar, Cassano, noem ze allemaal maar op
.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
__________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Laat die bal van kaant naar kaant gaan, want dan worden ze moe
Laatst gewijzigd door El Pistolero; 14-11-11 om 23:42 __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Een mooie column die het gevoel van vele voetbalsupporters vertegenwoordigd en ik word eigenlijk kwader en kwader als ik al die hersenloze zogenaamde interviews aan het beluisteren ben.
Zag gisteren ook van Bommel en hij denkt dat die leuk is met zijn antwoorden , maar door hem heb ik een besluit genomen . Ik hoef dat slappe gelul ( dat verdedigende gelul ) niet meer te horen . Ik heb als luisteraar maar 1 wapen in mijn bezit en dat is mijn afstandbediening en ik zal het in de toekomst gebruik van maken om zo snel mogelijk te zappen naar iets wat wel het beluisteren waard is . Ik vind deze column mooi beschreven en wat mij betreft is elk woord waarheid . Laatst gewijzigd door tjekkie; 15-11-11 om 02:32 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Als ik heel eerlijk ben hoor ik het al niet eens meer. De interviews die we na de samenvattingen van de NOS voorgeschoteld krijgen gaan me tegenwoordig het ene oor in en het andere weer uit.
Wel een leuke column. __________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tsja, ze worden gewoon verpest door die vervelende persafdeling-types die alles maar zo neutraal en saai mogelijk willen.
Gewoon niet meer naar luisteren, allemaal één grote poppenkast.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dat stukje over Strootman ook.. een vriend van me lijkt ontzettend op Strootman, dus ik moest net even wat harder lachen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tof stuk
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Daarom waren voetballers als Sjaak Polak ook briljant.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Walgelijke figuren. Vroeger zouden we ze op de brandstapel gooien.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Voetballen en studeren in de USA.
Wil jij op nationaal niveau voetballen in de USA en daarnaast je Universitaire bachelor halen ? Dan is voetballen voor een University in de USA misschien wel iets voor jou ! Voorwaarden: - Minimaal HAVO/MBO4 diploma. - Minimaal hoofdklasse A junioren of 3e klasse senioren. Voor dames minimaal 1e klasse of hoofdklasse senioren dames voetbal. Voordelen van studeren in de USA: - Een bachelor diploma halen op de kosten van de school omdat je voor hun voetbal team speelt. - Kans om prof te worden blijft aanwezig want vele Amerikaanse profclubs volgen de college/university teams op de voet. - Elke week speel je voor honderden of bij grote Universiteiten voor duizenden supporters. - Je komt op nationale televisie ESPN. - Voor de play-off wedstrijden ga je met het vliegtuig naar de wedstrijden. - Trainingskampen worden soms in Europa gehouden. - Je speelt in de lente tegen verschillende prof clubs draft wedstrijden o.a. LA Galaxy , NY redbulls en Kansas city wizards. Lijkt het je wat om te voetballen voor een Amerikaanse Universiteit mail dan nu je voetbal cv + studie gegevens naar wsjsports.jafar@gmail.com . We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een intake gesprek mocht je dat willen. Met vriendelijke groet, Wesley Jafar |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Krijg je dan ook mediatraining?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Alsof er in de Amerikaanse media belangstelling is voor voetbal.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
ESPN
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Overigens vallen interviews met voetballers nog mee als je het vergelijkt met de standaard ingestudeerde prietpraat van Nadal bij zijn toespraken en persconferenties.
Love this tournament, best of the year, respect to Roger, great player, love the crowd. Bedenk z'n verschrikkelijke Engels erbij en je snapt wel dat het kijken naar zijn praatjes pure zelfkastijding is.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Column] Alle voetballers zijn hersendood.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|