![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
De lijst met nominaties is inmiddels teruggebracht tot 23 spelers, met daarbij één Nederlander:
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Waarom geen Ebecilio?
't wordt Messi. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Geen Rob Penders. Lachtertje deze verkiezing.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Slotje, onzinnige verkiezing Messi wint toch
Vorig jaar won hij ook al, terwijl hij niets gepresteerd had op het WK. Meest onzinnige prijs ooit.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vorig jaar onterecht, eens, maar dit jaar is het gewoon een prima verkiezing als hij wint (en hij wint natuurlijk). Of heb je iemand anders die je naar voren wil brengen?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Van Persie.
Oh, die zit er al niet meer bij. Te weinig gescoord denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wat een grap die shortlist.
Nani? Forlan? Benzema? Silva en Falcao missen bijvoorbeeld. Fabregas heeft ook een groot deel gemist door een blessure dit jaar volgens mij? FIFA
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Een aantal spelers hebben hun nominatie echt te danken aan iets anders dan hun spel in 2011.....
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hoe Forlán op deze lijst komt is mij een absoluut raadsel.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lijkt wel een lijstje over 2010, alleen even de clubs aangepast.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Suarezzz oohohohhhh
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
1 december zal ik het WZV wereldvoetballer van het jaar openen
.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lastig, denk dat Ronaldo persoonlijk een beter jaar heeft gedraaid dan Messi, maar Messi heeft weer gescoord in de CL-finale en de titel + CL gepakt. Denk dat de FIFA voor Messi gaat kiezen, om die redenen.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
De Fifa kiest niet, de journalisten en bondscoaches+aanvoerders van alle aangesloten landen kiezen. Daarom won Messi vorig jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Geen Thiago Silva? WTF, fifa.
WTF. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zou lachen zijn als Neymar won.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Precies. Messi stond er steeds op het moment suprême, Ronaldo niet.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Idem voor Benzema en in iets mindere mate Nani.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Benzema heeft een uitstekend 2011 gekend anders.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Owja, daarom won Messi hem vorig jaar en vond jij dat nog terecht ook. Lekker objectief weer.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Geen van Persie
![]() Wat had ie beter moeten doen bij een topclub ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nomineren doen we vanaf 1 december.
. Finaleronde vanaf 16dec
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Messi natuurlijk. !
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Als je in een Barca shirt loopt win je ook veel
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat een lijst...
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ik heb toen herhaaldelijk aangegeven dat Xavi 'm had moeten winnen/krijgen, kwibus.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik vind Abidal en Forlan minimaal een klasse beter dan Van Persie en Silva.
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
![]() David Silva is momenteel top vijf beste spelers van de wereld. En Forlán raakt al sinds het WK geen pepernoot meer, laat staan in 2011. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
Minimaal nog wel ? ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Niet zo happen..
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ook vind ik mn moeder minimaal een klasse lekkerder dan dat blonde wijf met die dikke tieten van 17.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Eh ik zit op mn werk
![]() Maar die ja. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
![]() Gefeliciteerd Cris. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Niet eens Anouk Hoogendijk
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vanavond weten we het.
Wij(als WZV) hebben al voor Messi gekozen. Laatst gewijzigd door Boris; 09-01-12 om 12:24 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat een onzin dat die wijven ook een gouden bal krijgen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Messi want Messi
Sawa want Japan kampioen Ferguson want hij is al zo lang coach Sasaki want Japan kampioen __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() Vanaf 19.00 op Eurosport. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|