![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Het is natuurlijk een groot theater, waarbij vooral gemasturbeerd wordt over hoe goed ze wel niet zijn in Spanje en bij wijze van uitzondering Engeland. Daar moet ik Koekebakker en Palmboom helemaal gelijk in geven.
Waar ik ze dan weer helemaal niet over hoor is dat Mourinho überhaupt genomineerd is. Ieder "argument" dat ze tegen Guardiola hebben past misschien nog wel meer bij Mourinho. "Iedere kneus zou met die selectie alles kunnen winnen wat er te winnen valt." Ja, net als bij koopclub^2 Real. Oh wacht, maar dat deed Mourinho niet. Heel Madrid barste spontaan in janken uit toen ze eindelijk een keer wonnen van Barcelona en een beker mee naar huis mochten nemen. Waarom winden jullie je daar niet over op? Ohja, omdat jullie alleen maar selectief verontwaardigd kunnen zijn over Barcelona ![]() Nog 1 toevoeging: Ramos
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Hoe denken de grote voetballanden over De Pers dan?
|
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Ik vind trouwens ook Mario Gomez een betere optie dan Rooney. Had er ongeveer 50 gemaakt in 2011 geloof ik. __________________ Wilfred Genee is een baas. |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Volgens mij moet iedereen een top drie maken en al heel snel kom je dan tot Messi, Ronaldo en X.
Ik weet niet wanneer alles ingediend moest worden, maar kan me wel voorstellen dat er een hele spreiding voor die ene X komt met Cavani, Falcao, Van Persie, Rooney, Xavi, Iniesta, etc. |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Overzicht van de stemmen:
http://www.fifa.com/mm/document/clas..._countries.pdf __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
edit: wat Cyberia zei
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
barcastuff ftw
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Bommel zet Sneijder op 1
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
#163 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
Haha. En dat na eigenlijk een rampjaar
.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#165 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#166 |
|
Gast, wie legt wie nou woorden in de mond? Hij zegt niet dat jij hem als winnaar zou willen zien.
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Hup Holland!
|
Messi komt niet voor in de top drie van Marc Janko
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Hup Holland!
|
1. Iniesta
2. Ronaldo 3. Xavi Zijn er nog een paar zonder Messi in top 3, maar niet veel. Aanvoerder van Griekenland, Karagouinis heeft Luis Suárez op no2 achter Ronaldo ![]() Oh Suárez komt zelfs 42 keer in een top drie voor
Laatst gewijzigd door Espabilado; 09-01-12 om 22:36 |
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Wat ik er mee wil zeggen is dat je wel verontwaardigd kan zitten doen over dat iemand die letterlijk alles wint wat er te winnen valt, maar dat je vervolgens geen woord rept over iemand die minstens 3e wordt en helemáál geen kut heeft gepresteerd. Ga dáár dan over zeiken. Maar goed, we weten allemaal dat je gewoon liever op Barcelona kotst. En dat moet je vooral doen, daar heb ik helemaal geen moeite mee want ik vind het zelf ondertussen ook een rukclub. Als je maar weet dat je een verschrikkelijk hypocriet bent en daar wou ik je eventjes op wijzen. |
||
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Bert
![]()
||
|
|
|
|
|
#173 |
|
Villas boas had er moeten staan ipv mourinho. Vooral vanwege de eerste 6 maanden wel.
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
daarom is het ook belachelijk dat ze niet naar het einde van het seizoen kijken.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#179 | |
Ik zei: als Ferguson hem niet wint dan breek ik de tent af. Ik heb dus ook niet gezegd dat ik het wel prima zou vinden als Mourinho hem gewonnen had. Toegegeven, ik had al een voorgevoel en naar mijn idee was het teveel een Barcelona feestje. |
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
Maar waarom had Ferguson in vredesnaam de prijs moeten winnen?
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
Onze eigen Edwin van der Sar.
Wat heeft die gozer lang gekeeped zeg tijdens zeer belangrijke wedstrijden! Petje af!!
|
|
|
|
|
|
#183 | |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#184 |
|
0 stemmen voor Van Persie.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
#187 |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Die staat daar toch links?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Een beetje ongemakkelijk te lachen.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
#191 |
|
Gullit die beweerde dat Ronaldo alles gewonnen heeft wat je kunt winnen
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
![]() |
![]() |