![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Een vraag waar ik zelf het antwoord niet op weet.
Wat maakt voetbal nou zo mooi? 'Vroeger' was, mijns inziens, voetbal de uitdraging van jouw streek. Nu is dat veel minder aanwezig. Hoe denk jij erover? __________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik weet het eigenlijk niet. In het kort is het natuurlijk dat ik er mee ben opgegroeid. Ik zette mijn eerste stappen met een voetbal aan de voet en volg alles van mijn club zolang dat mogelijk is. Mijn vader heeft me nooit echt gepushed met voetbal, het kwam allemaal gewoon vanzelf..
Op de vader na natuurlijk een clichéverhaal op dit forum lijkt me
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sja, ik ben gek van het spelletje. Ik heb nu 7 jaar een scc van AZ. Waar ik ook ben, wat men ook denkt ik vind het super.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geen keuze. Komende uit een klein dorpje met een voetbalgekke vader ken ik niet anders.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Waarom niet?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hier is het nog steeds de uitdraging van de onze streek. Voetbal leeft hier enorm in het dorp, meer dan een kwart van de inwoners van het dorp staat hier iedere twee weken op de tribune bij de club. Het is iets wat ons allemaal trots maakt op ons dorp, waarin we ons onderscheiden van alle andere dorpjes hier uit de regio.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Geen idee maar niet alleen voetbal maar sport in het algemeen bijvoorbeeld honkbal, American Football, Rugby of F1. De strijd het fanatisme
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
Waarom ben ik gek van voetbal? Waarom kijk ik steeds weer, ook na 2 of meerdere kutwedstrijden achter elkaar. Zou het een ziekte zijn? __________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dat hoor ik wel vaak tegen mij gezegd worden ja.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het is een soort verslaving heb ik gemerkt hehe. Vanaf dat ik een jong jochie was ben ik al helemaal into voetbal geweest. Zelf jarenlang gevoetbald bij de club hier in het dorp en al vanaf heeeeeeel jong Ajax fan. Zelf voetballen was geen succes aangezien ik links -11 (70 procent zicht) en rechts (6 procent zicht) heb.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Waarom is voetbal jouw passie?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |