![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
RIP aan de nabestaanden
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absurd idee.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Iets zegt me dat die kippenboeren van Blackburn hier achter zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Zou het einde van de EPL zijn wat mij betreft. Maar Championship > EPL anyway.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De Premier League wil het niet afschaffen he. De buitenlandse eigenaren willen dat. Zij die niks met het voetbal, maar alleen met hun eigen club en geld, hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
Eigenlijk vind ik het wel prima, laat een aantal premier league clubs maar hun eigen super-competitie oprichten. Real Madrid, Barcelona erbij. En dan ook niet meer meedoen aan Europees voetbal. Kunnen ze lekker voor een eigen fanboys wedstrijden in China, de VS en het midden-oosten gaan spelen. En kunnen de andere competities en clubs weer meer open strijden om landelijke en europese prijzen. |
|||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Nu.nl heeft het ook opgepikt. Zou belachelijk en lachwekkend zijn als dit er door zou komen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Die leeghoofden weten niet dat de degradatiestrijd 1 van de meest aantrekkelijke dingen is uit de Premier League. Haal dat weg en het grote publiek geeft niets meer om je Blackburns, je Wolves en je Wigans. En laten we het vooral niet hebben over het onrecht voor de ploegen buiten de hoogste divisie.
Gelukkig ben ik optimistisch genoeg om te denken dat het bij een proefballonnetje blijft van een onbenul die zich nog maar even moet verdiepen in voetbal voordat ie weer zijn bek opentrekt tijdens een meeting. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Heel erg vroeger waren competities ook gesloten, maar het is niet voor niks dat dat heel erg vroeger was. Zou het failliet voor de PL zijn en ik denk dat ze nog wel gaan inzien dat de degradatiestrijd een behoorlijk deel van de TV opbrengsten verzorgd. Desalniettemin is het bizar dat het idee überhaupt geopperd wordt natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een idioot plan
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
En over 15 jaar spelen ze in Engeland alleen nog met de beste 10 teams die 4x tegen elkaar spelen?
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Ik denk niet dat het zover zal komen dat ze zich afzonderen. Want dan bestaat het gevaar dat mensen op ze uitgekeken raken, zoals mensen al op de CL afknappen. Dan kunnen ze beter onderdeel blijven van een aantrekkelijke competitie. |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik vind het merkwaardig dat dit aan komt als een steen in de vijver. Achter de schermen en semi-officieel wordt er al jááren gepraat om een Amerikaanse competitieopzet te gaan hanteren (dus idd zonder degredatie; dat is financieel veiliger net zoals de Champions League financieel veiliger is voor de grote clubs dan de oude Europa Cup).
Maar kennelijk heeft nu iemand voor het eerst een proefballonetje in de pers gegooid (zo gaat dat altijd; het begint met een relatieve, doch belangrijke, nobody die 'opeens' iets blèrt) en valt de hele media over elkaar heen om dat als 'revolutionair idee' te bestempelen. Nou nee, het is al minstens 20 jaar oud. Bij de oprichting van de Premier League is het door Rupert Murdoch al eens geopperd en in 1998 voor het eerst door de clubs zelf. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 17-10-11 om 23:57 |
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
De FA zal langzaam maar zeker weg gewerkt worden door de buitenlanders
![]() Wat blijf ik toch blij met onze Eredivisie als je deze verhalen ook weer leest
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De Premier League wil degradatie schrappen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|