![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
N.a.v. het topic van Koekebakker en de referentie naar dit VBL / Oranje van de Toekomst # 2: Nederlandse talenten - forum.fok.nl topic, is het tijd voor een nieuwe versie.
De maximumleeftijd ligt op 23 jaar en er wordt gespeeld in 4-2-3-1 formatie (die Van Marwijk hanteert). Wie zijn de talenten die deel uit gaan maken van het oranje van de toekomst? De 'Grote-4' generatie heeft niet het eeuwige leven, dus wie volgt ze op? In dit topic mogen suggesties worden gedaan wie het oranje van de toekomst gaat vormen. Er wordt gesorteerd per positie. Dit topic is bovendien heel interessant om te zien wie het uiteindelijk hebben gemaakt en wie in de gaten moeten worden gehouden) Geef bij aanvullingen Naam, club (geboortedatum, leeftijd), evt youtube link En zeg er ook even bij waarom je het in hem ziet zitten. Geen simpele namedropping. Keeper: Tim Krul, Newcastle United (03-04-1988, 23) Jeroen Zoet, op huurbasis RKC, eigendom PSV (06-01-1991, 20) Warner Hahn, Ajax (15-6-1992, 19) Ruben Valk, Sparta Rotterdam (2-2-1994, 17) Jasper Cillessen, Ajax (22-4-1989, 22) Linksback: Erik Pieters, PSV (07-08-1988, 23) Patrick van Aanholt, op huurbasis Wigan Athletic, eigendom Chelsea (29-08-1990, 21) Kaj Ramsteijn, Feyenoord (17-1-1990, 21) kan ook centraal Jetro Willems, PSV (30-3-1994, 17) evt centraal Daley Blind, Ajax (9-3-1990, 21) misschien nog wel beter centraal Centrale Verdedigers (twee stuks) Stefan de Vrij, Feyenoord (05-02-1992, 19) Jeffrey Bruma, op huurbasis HSV, eigendom Chelsea (13-11-1991, 19) Jeffrey Gouweleeuw, Heerenveen (10 Juli 1991, 20) Karim Rekik, Manchester City (02-12-1994, 16) Bram Nuytinck, NEC (4-5-1990, 21) Rechtsback Gregory van der Wiel, Ajax (3-2-1988, 23) Daryl Janmaat, SC Heerenveen (22-7-1989, 22) Verdedigende middenvelders Kevin Strootman, PSV (13-2-1990, 21) Davy Pröpper, Vitesse (2-9-1991, 20) Maikel Kieftenbeld, FC Groningen (26-6-1990, 21) Vurnon Anita, Ajax (4-4-1989, 22) Rechtsbuiten Georginio Wijnaldum, PSV (11-11-1990, 21) Luciano Narsingh, SC Heerenveen (13 september 1990, 21) 10 Adam Maher, AZ (20-7-1993, 18) Jens Toornstra, ADO den Haag (4-4-1989, 22) Steven Berghuis, FC Twente (19 december 1991, 19) Adnan Bajic, Sparta Rotterdam (28-2-1994, 17) Siem de Jong, Ajax (28-1-1989, 22) Linksbuiten Marvin Emnes, Middlesbrough (27-5-1988, 23) Lorenzo Ebecilio, Ajax (24 september 1991, 20) Lerin Duarte, Heracles Almelo (11-8-1990, 21) kan ook op 10 Spits Anass Achahbar, Feyenoord (13-1-1994, 17) Luc Castaignos, Internazionale (27-8-1992, 19) Luuk de Jong (27-8-1990, 21) John Verhoek, op huurbasis ADO Den Haag, eigendom Stade Rennes (25-3-1989, 21) Ruud Boymans, AZ (28-4-1989, 22) Mensen die ook in de gaten gehouden moeten worden: Inmiddels ontslagen uit de lijst: Als ik fouten heb gemaakt of mensen ben vergeten, hoor ik het graag. Laatst gewijzigd door Inconsequent; 14-10-11 om 17:03 __________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gouweleeuw
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Je hebt de linksbuiten/half en rechtsbuiten/half er nog staan van de van Basten 4-3-3, ik zou de posities zo noemen:
Keeper Tim Krul, Newcastle United (03-04-1988, 23) Jeroen Zoet, op huurbasis RKC, eigendom PSV (06-01-1991, 20) Linksback Erik Pieters, PSV (07-08-1988, 23) Patrick van Aanholt, op huurbasis Wigan Athletic, eigendom Chelsea (29-08-1990, 21) Centrale Verdedigers (2 stuks) Stefan de Vrij, Feyenoord (05-02-1992, 19) Jeffrey Bruma, op huurbasis HSV, eigendom Chelsea (13-11-1991, 19) Karim Rekik, Manchester City (02-12-1994, 16) Jeffrey Gouweleeuw, Heerenveen (10 Juli 1991, 20) Rechtsback Van der Wiel, Ajax (03-02-1988, 23) Verdedigende Middenvelders (2 stuks) Kevin Strootman, PSV (13-2-1990, 21) Jens Toornstra, ADO den Haag (4-4-1989, 22) Linksbuiten Marvin Emnes, Middlesbrough (27-5-1988, 23) 10 Adam Maher, AZ (20-7-1993, 18) Rechtsbuiten Georginio Wijnaldum, PSV (11-11-1990, 21) Spits Anass Achahbar, Feyenoord (13-1-1994, 17) Luc Castaignos, Internazionale (27-8-1992, 19) Luuk de Jong (27-8-1990, 21) __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ted van de Pavert.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Feyenoord forum
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nathan Ake, Kyle Ebecilio en Tonny Trindade de Vilhena (ja dit is een copy/paste
) hebben wat mij betreft nog te weinig laten zien ondanks hun EK U-17 overwinning.Lorenzo Burnet is wellicht wel een kandidaat? Vooral omdat de back posities zo dun bezet zijn. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ake heeft inderdaad nog niet veel laten zien, Ebecilio daarentegen wel vind ik. Die heeft best een grote kans om het te halen (bij Arsenal in eerste instantie) als je het mij vraagt.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ligeon
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Rechtsbuiten:
Luciano Narsingh (13 september 1990, 21) Linksbuiten: Lorenzo Ebecilio (24 september 1991, 20) 10: Steven Berghuis (19 december 1991, 19) Weet alleen niet zeker of Berghuis nou wel een 10 is, maar dat kunnen de Twentenaren ons wel vertellen __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vitesse kan ook nog een Berghuis leveren; hij bleef wel in Nederland ondanks Engelse interesse.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Centrale verdediger (en eventueel in noodgevallen ook linksback of defensieve middenvelder): Nick Viergever, AZ (3-8-1989, 22). Sowieso ook al jeugdinternational en bezig aan een ijzersterke start van het seizoen met AZ.
Centrale verdediger: Bram Nuytinck, NEC (4-5-1990, 21), speelt ook al in Jong Oranje en al een tijdje vast in de basis bij NEC Centrale verdediger / linksback: Kaj Ramsteijn, Feyenoord (17-1-1990, 21), momenteel wel zwaar geblesseerd, maar heeft mogelijkheden Linkermiddenvelder / 10 / vleugelspits: Lerin Duarte, Heracles Almelo (11-8-1990, 21), is zich goed aan het ontwikkelen bij Heracles en was vrijwel altijd één van de grootste talenten in zijn generatie Keeper: Warner Hahn, Ajax (15-6-1992, 19): werd door Ajax bij Sparta uit de opleiding geplukt en wordt gezien als één van de grootste keeperstalenten Keeper: Ruben Valk, Sparta Rotterdam (2-2-1994, 17): keeper van A1, is men vrij lyrisch over, ook in beeld bij / al opgeroepen voor nationale jeugdselecties Linksback (op termijn misschien ook centrale verdediger): Jetro Willems, PSV (30-3-1994, 17): debuteerde als jonkie bij Sparta Rotterdam, kon al naar buitenlandse topclubs en nu dus opgepikt door PSV Linkermiddenvelder / 10: Adnan Bajic, Sparta Rotterdam (28-2-1994, 17): technisch vaardige middenvelder, vast lid van nationale jeugdselecties Centrale middenvelder: Davy Pröpper, Vitesse (2-9-1991, 20): vorig jaar al veel mogen spelen en nu op zoek naar de volgende stap onder Van den Brom Spits: John Verhoek, Stade Rennes (verhuurd aan ADO Den Haag) (25-3-1989, 21): geen basisklant lijkt me, maar misschien een type breekijzer __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lesley De Sa, fantastische snelheid en een goede actie. Is een buitenspeler, geloof voor de beide kanten. Daarnaast is Ruben Ligeon een goede voor de rechtsback. Stefano Denswil gaat het zeker maken als hij zich zo doorontwikkeld, hij is een centrale verdediger. Misschien dat Davy Klaassen ook wel goed genoeg kan worden, al heb ik daar soms mijn twijfels bij, is wel erg doelgericht in ieder geval voor een 10. Allen van Ajax overigens.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Als je de lijst tot nu toe bekijkt zit er niet heel veel geweldigs tussen, geen nieuwe van Persie's en Sneijders. Zo lijkt het.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bizot die nu door Cambuur wordt gehuurd, dat kan ook nog wel een goede worden.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vooral achterin lopen er een paar bij die echt wel groot gaan worden hoor. Ik denk dat Bruma na het EK Mathijssen wel uit de ploeg moet kunnen spelen voor een basisplek in Brazilië. En in de Jong zie ik een verbeterde versie van Huntelaar.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik doel dan vooral op de nummer 10 positie en de buitenspelers.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als die Maher zich zo blijft ontwikkelen... En buitenspelers kunnen zo uit het niks doorkomen. Kijk naar Elia toen der tijd, zo speelt hij redelijk anoniem bij ADO en een jaar later is hij international. Zo'n Chery bijvoorbeeld.
Maar voorlopig hebben we nog meer dan goede aanvallende middenvelders, dus ze hoeven er niet te staan over een week. __________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Laten we hopen dat de Guzman en Afellay zich blijven doorontwikkelen, dan heb je daar ook goeden aan.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hoe oud is de Guzman eigenlijk? 24 zie ik. Hij doet het toch erg goed in Spanje, raar eigenlijk dat hij er niet bij zit dan, helemaal nu Afellay geblesseerd was.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
We hadden het over beide posities
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Inderdaad, maar Bert kennende zit daar vast een goede reden achter. Ben wel benieuwd eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Maar waarom dan wel Strootman en Luuk de Jong inpassen?
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Luuk de Jong is eenzelfde verhaal denk ik. Er is niet veel anders naast Huntelaar en Van Persie. Het is ook niet bepaald zo dat Luuk de Jong veel speeltijd krijgt ofzo (in vriendschappelijke interlands). |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
Laatst gewijzigd door SuikerBrood; 09-10-11 om 14:13 __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Maikel Kieftenbeld (26-6-1990), 21 jaar.
Vorig jaar was het huilen met de pet op als rechtsback. Nu staat hij verdedigende middenvelder. Ik vind hem wekelijks een van de beste zoniet de beste aan Groninger zijde. Hij onderschept ontzettend veel ballen op het middenveld en heeft in de opbouw ook veel rust over zich. Ziet bijna altijd wel de goede oplossing. Edit: en hij liet vorige week zien waarom ik Eriksen een overhypte speler vind.
Laatst gewijzigd door Ungeheuer; 09-10-11 om 17:24 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Daryl Janmaat (Leidschendam, 22 juli 1989) is een Nederlands voetballer die uitkomt voor de Nederlandse Eredivisieclub sc Heerenveen. De verdediger debuteerde in het seizoen 2007/2008 voor ADO Den Haag. Hier viel hij op door zijn aanvallende wijze van verdedigen en zijn spel. Johan Derksen noemde hem "de beste rechtsback van Nederland". Na dat seizoen lijfde sc Heerenveen hem in.
Al denk ik niet dat hij het gaat redden, vind hem verdedigend heel matig en aanvallend maakt hij heel vaak domme keuzes. Wisselwerking met narsingh kan ook nog beter. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nog een paar die of jeugdinternational zijn of op jonge leeftijd al basis spelen in de Eredivisie:
Linksback / rechtsback / defensieve middenvelder: Vurnon Anita- Ajax (4-4-1989, 22 jaar) Nummer 10 / spits: Siem de Jong - Ajax (28-1-1989, 22 jaar) Linksback / centrale verdediger: Daley Blind - Ajax (9-3-1990, 21 jaar) Keeper: Jasper Cillessen - Ajax (22-4-1989, 22 jaar) Spits: Ruud Boymans - AZ (28-4-1989, 22 jaar) Spits: Charlison Benschop - AZ (21-8-1989, 22 jaar) Linksback / centrale verdediger: Bruno Martins Indi - Feyenoord (8-2-1992, 19 jaar) Linksback: Miquel Nelom - Feyenoord (22-9-1990, 21 jaar) Rechtsback / defensieve middenvelder: Kelvin Leerdam - Feyenoord (24-6-1990, 21 jaar) Centrale middenvelder: Jordy Clasie - Feyenoord (27-6-1991, 20 jaar) Keeper: Erwin Mulder - Feyenoord (3-3-1989, 22 jaar) 10 / Buitenspeler: Leandro Bacuna - FC Groningen (21-8-1991, 20 jaar) Spits: Alex Schalk - NAC Breda (7-8-1992, 19 jaar) __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
De keuze was vorig jaar tussen Hiariej en Kieftenbeld. Lood om oud ijzer. Beide zijn eigenlijk middenvelders, er was simpelweg geen rechtsback in de selectie.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Maar Kieftenbeld werd toch bewust als rechtsback gehaald? Zoiets meen ik me te herinneren. Dat is sowieso vreemd, als je een rechtsback wil, moet je een rechtsback halen en geen middenvelder.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Klopt, je hebt gelijk. Was een probeersel wat jammerlijk is mislukt haha.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
De grootste NL talenten bij Twente op het moment zijn wss Nicky Kuiper, Leroy Fer en Ola John. Nicky Kuiper is een linksback die kan verdedigen en aanvallen, alleen al heel lang uit de running. Kwam vorig seizoen terug van een blessure en presteerde eigenlijk meteen weer, maar raakte helaas weer geblesseerd. Leroy Fer zal hier wel bekend genoeg zijn, fysiek enorm sterk en ook nog vrij goed in de passing. Ola John maakt het op het moment vrijwel elke back lastig(van Benfica tot VVV) heeft een voorzet met beide benen, enorm snel en wendbaar en een prima techniek.
Dan heb je ook Berghuis nog, die tot nu toe een treetje lager staat. Technisch een prima speler, maar moet spieren gaan kweken. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
En Ties Evers.
Onderbouwing: Omdat ze beide al basisspeler zijn bij De Graafschap en zich, zeker Evers, eigenlijk vrij simple staande houden. Evers is inmiddels al voor Jong Oranje gevraagd. Laatst gewijzigd door Karrel_Laaglawaai; 10-10-11 om 14:48 |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ruud Vormer, nog altijd maar 23 jaar en in ieder geval de beste verdedigende middenvelder (Strootman is uiteraard meer controlerend dan verdedigend, met twee Strootmans zou je overlopen worden)die we in Nederland hebben. Zal nu zijn contract afloopt een behoorlijke klapper maken qua transfer en van daaruit is Oranje ineens niet meer zo ver gok ik. Snap überhaupt niet waarom hij in Nederland zo slecht in de markt ligt..
Met zijn mentaliteit en talent moet Oranje echt wel gaan lukken. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
__________________ | AFC Ajax | Oranje | \"Truth is so obscured nowadays and lies [are] so well established that unless we love the truth we shall never recognize it.\" - Blaise Pascal |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Uit het oog uit het hart lijkt het, maar Ricky van Wolfswinkel (22) doet het echt uitstekend bij Sporting Lissabon.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Wijnaldum is natuurlijk geen rechtsbuiten.
Barazite (Austria Wien) doet het dit seizoen goed. Kan op 10 en in de spits. Is geboren op 27/05/1990 en is dus 21. Cabral als buitenspeler is ook een optie. Fer als middenvelder. Ola John als linksbuiten. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Bij PSV speelt hij daar toch ook, met Toivonen op 10?
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Mertens - Matavz - Lens Toivonen - Strootman - Wijnaldum __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik mis Virgil van Dijk in de selectie.. als die zich zo doorontwikkeld als nu, is dat ook wel een potentieeltje.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Dit is natuurlijk wel een topic dat een beetje moet worden bijgehouden....
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Waarom staat Van Ginkel er nog niet in?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Labyad als 10, of wil die voor Marokko spelen?
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Oranje van de toekomst #1 Nederlandse talenten; Neerlands hoop in donkere tijden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|