![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Maher kan wel van zo'n klasse worden, Achabar misschien. Verder zijn Darri, Denswil en Kishna grote talenten. Bij Kishna is het de vraag of het eruit komt, die kampt nu al met (zware) blessure(s). Tannane had veel talent, maar verneukt het zelf keer op keer. Verder is deze discussie al eerder geweest, en mogen we juist blij zijn dat er nog altijd talentvolle jongens doorbreken die gewoon goed binnen een team functioneren straks. Niks mis met Clasie, De Jong, Ligeon, Narsingh, Van Der Wiel, de keepers en eventueel Wolfswinkel en Castaignos. Nu ik erover nadenk, dat zou in een 442 een dodelijk duo kunnen zijn zeg. Mja, die optie is er de komende tijd sowieso niet.
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Wat ik tot nu toe van hem gezien heb bij Ajax kon me niet echt bekoren, maar hopelijk zit ik er dik naast .
|
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
|
|
|
|
#109 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Oké... Van Persie misschien wel maar Van Basten denk ik niet. Van Basten mocht debuteren na vier wedstrijdjes in de A2 te hebben meegespeeld (oid). Das een niveautje hoger.
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
En ja, het is makkelijk gezegd dat hij niet de nieuwe Van Basten zal worden, want het is nu eenmaal uitzonderlijk dat we spelers als Van Basten produceren. Een niveautje minder zou het ook nog steeds een bijzonder goede speler zijn. |
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Sneijder, Robben, Van Persie.
Alledrie wel blessuregevoelig, die pech heb je dan wel weer. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Robben en Van Persie zie ik niet zo snel meedingen voor een Gouden Bal. Wat Bergkamp wel deed (die was van dat 'niveautje minder').
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Bergkamp van een niveautje minder?
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Als Van Persie blijft presteren op dit niveau zou het schandalig zijn als hij niet meedoet voor de Gouden Bal, is allesbepalend bij Arsenal en scoort ongeveer net zoveel als Messi en Ronaldo, die dat ook nog eens in een mindere competitie doen. Robben, tja, als je zoveel geblesseerd bent ga je inderdaad nooit meespelen voor zo'n prijs.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Clasie kan er wel komen.
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Hij is 20 jaar. Misschien is hij over 6 jaar wel van het niveau Cocu, even afwachten dus. Cocu ging zelf pas op zijn 28e naar Barcelona en werd beter en beter.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Mischien dat het talent nu meer van andere clubs moet komen? Clubs als NEC, Groningen, Heerenveen enzo hebben vaak wel leuke voetballers.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Al zijn Feyenoord en Ajax nog altijd goed voor het afleveren van veel Nederlandse voetballers. |
||
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Daarentegen is Clasie ook niet van het niveau Johan de Cock, das duidelijk. Dat is Strootman. Overigens viel het me andermaal tegen dat er zo met fysiek wordt gesmeten en de scheidsrechters dat ook toelaten. Ze praten er wel over dat aansluiting moet worden gezocht bij de internationale (lees: EPL) standaarden maar zo maak je de techniek kapot met het duw en trekwerk. |
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
De passing was echt dramatisch, zo slordig.. veel van die spelers moeten het van hun fysiek hebben. Vooral van Feyenoord.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Cocu werd bij Barcelona haast 2x zo goed als in zijn PSV tijd.
Clasie is goed in de duels, heeft inzicht, goede balaanname en haast tweebenig (wat meestal gelijk staat aan een goede pass/trap). |
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Van Rhijn; daarvoor is het nog te vroeg om die even goed af te fakkelen. |
||
|
|
|
|
|
#129 |
|
In welke opzichten dan? Nu overdrijf je wel heel erg sterk.
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ging steeds vaker het spel verdelen, controleren, temporiseren terwijl hij PSV veelal op de buitenkant speelde of in ieder geval in een aanvallende rol.
Bij Barcelona is hij de halfspeler geworden die hij vervolgens is gebleven. Bij Oranje speelde hij op het WK98 ook een wedstrijd als spits. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Ola John heeft veel potentie mijns inziens. Niet echt veel minder dan Narsingh.
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#136 |
|
Allebei rechtsbenig, maar John is wel beter als linksbuiten en Narsingh als rechtsbuiten. Positief is vooral dat ze allebei wel een goede trap hebben in tegenstelling tot de meeste wingers.
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Die voorzetten van John vanmiddag waren alle 3 met links, we kunnen dus wel stellen dat hij behoorlijk 2 benig is.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Van Persie is niet slecht met z'n kop maar hij moet inderdaad bij het combinatiespel passen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
En je denkt dat Van Persie daar niet in past?
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Ik bedoelde John. Omdat het over ''goede voorzetten'' enzo gaat
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
My bad, vond het ook al een vreemde post. Maar dat lag dus aan mij
.Tot nu toe denk ik wel dat je kunt stellen dat John vooral rendeert met ruimte voor zich. Dat heb je bij Oranje veel minder, tenzij we de natte droom van Bert gaan verwezenlijken. Maar dan heb je een Sneijder nodig die weer wat meer geluk heeft, en ook gewoon beter speelt. En een topfitte De Jong en Van Bommel. Ain't gonna happen. Dat heeft een Elia dan weer wel, dat voetbal in de kleinere ruimte. Hopen dat hij snel aan spelen komt en ritme krijgt. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Elia heeft teveel gemist de afgelopen 2 jaar lijkt mij.... Blessures, gezeik, niet spelen bij Juve etc...
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Het is te hopen voor Elia dat er op de valreep nog een club voor 'm komt. Bij Juve gaat het niets meer worden denk ik, hij zit niet eens meer op de bank.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
|
|
|
#146 | |
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Kutbert
Kutpolpot |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Hij is wel volkomen genegeerd natuurlijk. Al zal hij wel niet goed genoeg zijn om te selecteren.
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Momenteel niet maar talent heeft ie wel en doet in principe niet onder voor Wijnaldum ofzo
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Oranje van de toekomst #1 Nederlandse talenten; Neerlands hoop in donkere tijden
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|