|
|
#1 |
|
|
Beste sporters,
Momenteel vindt er onderzoek plaats naar de bereidheid tot betalen bij sportverenigingen.Dit onderzoek is nodig omdat er tot op heden weinig inzicht bestaat over contributie niveau en ledenaantallen. In het huidige economische klimaat (met subsidies die wegvallen) is het voor sportverenigingen noodzakelijk om hierop in te spelen. Graag vraag ik drie minuten van uw tijd om de enquete in te vullen die te vinden is op onderstaande link. Sportieve groet, Kevin Siemons Laatst gewijzigd door Superheld; 13-10-11 om 12:39 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ben geen lid van een sportvereniging, dus kan 'm niet invullen. Staan wel wat spelfoutjes in.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan 'm ook niet invullen. Ik doe enkel aan hardlopen, maar ben geen lid bij een vereniging.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Heb me 2 dagen geleden uitgeschreven
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zover voor een voetbalforum, ben ook niet ingeschreven.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik ook. Lid worden zou het teveel als een verplichting maken. Maakt me de contributie nog niet veel uit trouwens, maar met hardlopen hoef je ook niet perse lid te worden van een sportvereniging.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zijn jullie geen lid van Ajax?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat is alleen voorbehouden aan de ekte ekte clubmensen.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Daarom vraag ik het.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Heb 'm ingevuld.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik vul m ff in!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ingevuld
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|