![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kan niemand een ban uitdelen aan BAN?
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik ben een aanhanger van 'The Force', Jediism dus. Als er een club is die dingen scandeert als „jedi, jedi!”, „superjedi!” en „wie niet springt, die is geen jedi”, dan zou ik dat alleen maar geweldig vinden. Stelletje aanstellers.
Laatst gewijzigd door TheJanitor; 17-09-11 om 03:10 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tot Darth Hitler opeens op komt duiken en scandeert: 'WE GAAN OP JEDIJACHT'.
DAN VIND JE 'T NIET MEER ZO GEWELDIG. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Maar dat doen de tegenstanders dus, en dat is haatzaaien Dingen die pro-Jedi zijn zou ik geen problemen mee hebben! Die dingen dus die BAN banbaar wil maken.
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Loves C, R en M
|
Enter Lukoki: "Jody! Jody!"
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Benieuwd naar de uitspraak. Wel leuk dat nu ook de andere kant wordt aangepakt, hulde.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Waarom is superjoden niet kwetsend. Waarom noem je jezelf jood als je het niet bent? Als MC Biggah zichzelf nigga noemt is dat ook kwetsend, ook al bedoelt hij het niet negatief.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Die hele discussie in Amerika slaat dan ook nergens op
zogenaamd tolerant zijn door dat woord niet te gebruiken, maar veel zijn nog zo racistisch als maar kan. Woorden censureren helpt daarin echt niet, werkt eerder tegen zelfs. De la-la-la-la-la het mag niet dus het is er ook niet mentaliteit
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Faalorganisatie
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Het Palestina - Israel conflict is net zo tribaal en onzinnig als Ajax - Feyenoord. Alleen geloven ze bij die eerste dat er een god bestaat die aan hun kant staat en maken ze elkaar dood en bij de tweede niet (of zelden). Je kan tribalisme mooi verpakken met religieuze en heilige bedoelingen, maar het simpele 'wij' tegen 'zij' wordt er niet minder triviaal van. Ik zou als supportersverenigingen van Ajax en Feyenoord een klacht indienen tegen de staat Israel en de Palestijnse autoriteit omdat ze door hun toegeëigende symbolen gebruiken in een net zo triviaal, maar veel bloederiger en smeriger conflict dan dat van hun. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Waarom noem je jezelf boer als je het niet bent? Is gewoon een geuzennaam. 'Nigger' is van oorsprong een denigrerende term. Jood niet. Als Ajacieden zich 'neuzen' hadden genoemd, had die organisatie wel een punt gehad.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Hulde.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Echt zo onzinnig
|
|
|
|
|
|
#17 | |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Duidelijke taal.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eigenlijk moeten we in de Arena een keer voor de grap met Palestina vlaggen gaan zwaaien i.p.v. met Israëlische vlaggen. Kijken wat die zeikerds dan zeggen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Eens met Eberhardje.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Terecht geding. Uitlokking tot antisemitische leuzen.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Haha, die zag ik aankomen van inconsequent.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Goed plan!
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
IK DEED HET OMDAT ZIJ HET ZEIDEN.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Verstandige opmerkingen van Van der Laan, het is niet antisemitisch maar wel onwenselijk en gedragsverandering duurt vaak jaren .
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik vraag me serieus of ze clubs als PSV ook aan gaan pakken. Boeren wegzetten als een groep moet ook niet leuk voor ze zijn...
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik hoop niet dat je je dat serieus afvraagt.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nee niet echt natuurlijk
Maar je snapt vast de strekking van mijn opmerking wel
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik niet.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hahaha.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Gezien je reactie ben jij het er mee eens dat Ajacieden moeten stoppen met de jodenleus?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
ah, jij bent dus ook van mening dat het gedrag van het uitvak van Ajax van gisteren door de beugel kan omdat het een reactie zou zijn geweest op PSV gedrag?
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Zolang er in ieder stadion middels joden gerefereerd wordt aan Ajax, zie ik niet in waarom het in de ArenA verboden zou moeten worden. Aanpakken prima, van mij hoeft dat hele joden gedoe niet, maar dan wel overal en niet alleen bij Ajax en dat ene incident bij ADO.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
En wie zegt dat kakkerlakken zelf gelinkt willen worden aan Feyenoord? Omdat ze niets kunnen zeggen doet hun mening er zeker niet toe? Misschien zijn sommige kakkerlakken wel voor Ajax. Nou lekker dan. Laatst gewijzigd door Nash; 19-09-11 om 17:09 |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
||
|
|
|
|
|
#38 | |
Als andere supportersgroepen het niet meer gebruiken, hoeft Ajax het niet meer als Geuzennaam te gebruiken. Dat lijkt me de logische volgorde. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat is de kip en het ei-discussie. Maar ik dacht dat Ajax-supporters het zelf als geuzennaam hebben geintroduceerd? Of is het door supporters van andere clubs bedacht?
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Voor zover ik heb begrepen is het door andere supporters bedacht als scheldwoord en door de Ajacieden daarna als geuzennaam aangenomen. Eigenlijk dezelfde manier als waarop men zich in Eindhoven boeren is gaan noemen.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
De definitie van een geuzennaam lijkt me bekend toch?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Een geuzennaam is altijd een reactie op iets. Dus ja, de andere supporters hebben het bedacht.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Heel Amsterdam mag zingen dat ze Joden zijn, maar als een andere club die naam scandeert dan breekt de hel los. En met spreekkoren moet de wedstrijd toch ook worden stil gelegd? Nou, dan wil ik wel eens zien de volgende keer als vak 410 zing; ''waar komen Joden toch vandaan'' Gelijk stil leggen de wedstrijd! Maar dat doen ze toch ook niet! Omdat ze zichzelf ermee bedoelen, en niet een tegenstander uitjoelen. Dan vind ik dat niemand het woord Joden nog mag gebruiken.
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat zeg je nou eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Onzin. Ook is deze discussie al 10000x gevoerd, en bovenstaande is echt een non-argument
.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nee, maar echt. Ik zie ook gewoon het punt niet wat hij wil maken.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Juist, ze vragen erom
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Wat een onzin zeg. Dus als iemand zegt "lalalalalala Joden" dan vraagt diegene er om dat er "hamas, hamas, joden aan het gas" op wordt geantwoord?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ajax moet stoppen met geuzennaam Joden: Kort Geding tegen Ajax
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|