![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Groundhopping Hongarije deel 6/6.
Stadion: ETO park Club: Györ FC Stad: Györ ETO Park (Györi ETO FC)
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Midweekje Hamburg heeft eindelijk weer wat nieuws opgeleverd. Stadion van St. Pauli is ontzettend gaaf, veel staanplaatsen, veel gave graffiti in de omgeving.
Stadion van HSV vond ik tegenvallen. Prima bak, staanplaatsen in het onderste vak, maar ontzettend in de middle of nowhere. Dat haalt toch een deel van de charme eraf. En geen enkele verwijzing naar het oude Volksparkstadion (en een kutwedstrijd) 136 Millerntor Stadion, St. Pauli - Hamburg ![]() ![]() 137 Imtech Arena, HSV - Hamburg ![]() ![]()
__________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Morgen geen nieuwe maar wel weer leuk om naar toe te gaan, Norwich v Arsenal.
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Helaas niet naar Slovacko gegaan uiteindelijk. Morgen wel naar Hradec Kralove. Spelen vanaf volgend seizoen in een nieuw stadion, dus dit is m'n enige kans om het huidige stadion te bezoeken. Dinsdag het stadion van Olympique Lyon.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
50. Tannadice (Dundee United)
Na de wedstrijd nog op het veld gestaan ![]() En 2 van ons het veld op in de rust Aardig stadionnetje. Verder nog in Murrayfield geweest (is daar toevallig ooit gevoetbald :p ) en bij Newcastle helaas alleen in de fanshop. Laatst gewijzigd door TR; 24-11-11 om 21:42 |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ja, Hearts heeft daar een jaar of 5-6 geleden zijn Europese wedstrijden gespeeld.
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Afgelopen zaterdag in Griffin Park geweest om Brentford FC-Charlton Athletic 0-1 te bekijken; het was weer geweldig:8.095 toeschouwers waarvan 1.800 van Charlton. Alle 4 pubs bezocht: het was prachtig weer. In december 2008 was ik al eerder in het stadion geweest maar toen kwam de regen met bakken uit de lucht en was het ijzig koud.
__________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
29. Všesportovní stadion (Hradec Králové, Tsjechie)
30. Stade de Gerland (Olympique Lyonnais, Frankrijk) |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
Voor mij is het nummer 74: Stade de Gerland (Olympique Lyon)
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Komende weken geen nieuwe stadions op het programma. Alleen wedstrijden van Slavia en Viktoria Zizkov, maar daar ben ik al zovaak geweest. Misschien eens 2e liga checken.
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
1. Euroborg, Groningen
2. Oosterpark, Groningen 3. De Langeleegte, Veendam 4. Univé Stadion, Emmen 5. Abe Lenstra Stadion, Heerenveen 6. Amsterdam Arena, Amsterdam 7. De Kuip, Rotterdam 8. Gelredome, Arnhem 9. Rat Verlegh Stadion, Breda 10. De Vijverberg, Doetinchem 11. Nieuw Galgenwaard, Utrecht 12. Mandemakers Stadion, Waalwijk 13. Grolsch Veste, Enschede 14. Polman Stadion, Almelo Duitsland: 15. Embdena Stadion, Emden 16. Stadion Niederrhein, Oberhausen 17. Olympia Stadion, Berlijn 18. Stadion An der Alten Försterei, Berlijn 19. HSH Nordbank Arena, Hamburg 20. Esprit Arena, Düsseldorf Engeland: 21. Craven Cottage, Londen 22. Stamford Bridge, Londen Oostenrijk: 23. Tivoli, Innsbrück België: 24. Achter de Kazerne, Mechelen. Tsjechië: 25. Strahov-stadion, Praag 26. Evžena Rošického, Praag 27. Všesportovní stadion, Hradec Králové __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Strahov heb je geen wedstrijd gezien, dus die mag niet meetellen Prosac.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Krijgen we die discussie weer
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
We hadden er toch duidelijke regels over?
Verder lig ik er niet zo wakker van hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Ja wat is het dan?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Dat iedereen dat voor zichzelf moest weten
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nou vooruit Prosac, ik keur het goed.
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Not this shit again
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Goeie post weer TR.
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
103. Stadion am Lotter Kreuz, Lotte
Sportfreunde Lotte-Eintracht Trier 2-3. Niet echt boeiend ofzo... Gelukkig waren er nog wat uitsupporters die voor sfeer zorgden. Wedstrijd tussen de nr 1 en 2 uit de Regionalliga West. ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Moet lijst nodig weer bijwerken. Veel kruisjes gezet in 2011.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
(86) Deans Court / Seward stadium 17 december 2011 Bournemouth AFC-Sheffield United 0-2
(87) Fratton Park 18 december 2011 Portsmouth-Southampton 1-1 __________________ football is a not a matter of life or death! it's more important than that |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
32. Santiago Bernabeu
33. Stade Louis Gerland __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
1. De Baandert - Fortuna Sittard
2. Trendwork Arena - Fortuna Sittard 3. Philips Stadion - PSV 4. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC 5. Amsterdam ArenA - Ajax 6. De Koel - VVV-Venlo 7. Willem II Stadion - Willem II 8. De Geusselt - MVV 9. Allianz Arena - Bayern München 10. Borussia Park - Borussia Mönchengladbach 11. Signal Iduna Park - Borussia Dortmund 12. Christal Arena - Racing Genk 13. Camp Nou - FC Barcelona 14. Pittodrie Stadium - Aberdeen FC 15. Celtic Park - Celtic FC 16. De Goffert - NEC 17. De Kuip - Feyenoord 18. Mitsubishi Forklift-Stadion - Almere City FC 19. Grolsch Veste - FC Twente __________________ PSV! |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
|
318. Weymouth v Barwell -> Bob Lucas Stadium 319. Derry City v Bohemians -> Brandywell Stadium 320. Portadown v Cliftonville -> Shamrock Park 321. Shelbourne v Cork City -> Tolka Park |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
75. The Den (Millwall)
76. Underhill Stadium (Barnet FC) 77. Upton Park (West Ham United) |
|
|
|
|
|
#78 |
|
54. Selhurst Park (Crystal Palace)
55. Craven Cottage (Fulham FC) |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Hebben jullie geen foto's van die wedstrijden? Alleen maar lijstjes posten doet dit topic denk ik niet goed.
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Er is ook een ander groundhop-topic, waar het om de foto's en verhalen gaat. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Het is toch juist leuk om naast de lijstjes ook beeldmateriaal te laten zien?
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
104. The Den, Londen
![]() ![]() 105. Kingfield Stadium, Woking Wedstrijd gestaakt na 20 minuten vanwege regen En dat is, als je onderstaand filmpje ziet, ook wel logisch haha.![]() ![]() 106. Upton Park, Londen ![]()
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
Volgens mij ben ik een van die hoofden op de onderste foto.
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
107. Waldstadion, Frankfurt (Dui)
108. Stayen, Sint-Truiden (Bel) __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Nederland
1.ArenA 2.De Meer 3.Olympisch stadion 4.De Kuip 5.Phillips stadion 6.Parkstad limburg 7.Gelredome 8.De Koel 9.Rat Verlegh 10.Kras stadion 11.Abe Lenstra 12.Galgenwaard 13.Euroborg 14.Grolsch veste 15.Polman 16.Mycon stadion(van NEC) 17.Het kasteel 18.Willem II stadion 19.de Vijverberg 20.Woudenstijn 21.Adelaarshorst 22.Berg en bos 23.DSB stadion 24.Mandemakers Buitenland 25.Coca Cola park(Kopenhagen) 26.Villa Park 27.Nordbank ArenA 28.Artemio Franchi 29.Constant vandenstock 30.Olympisch stadion Turijn 31.Toumba 32.Santiago Bernabeu 33.San Siro 34.Stade l'Abbé-Deschamps 35.Maksimir 36.Stade Gerland 37.Riverside 38.St James Park Na deze week 39. City of Manchester stadium 40. Old Trafford __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
78. Anfield Road (Liverpool)
79. Old Trafford (Manchester United) 80. Goodison Park (Everton) |
|
|
|
|
|
#88 |
|
109. Gemeentelijk Sportcentrum, Heist-op-den-Berg (Bel)
110. Cristal Arena, Genk (Bel) __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Vandaag een column in het AD:
__________________ They say our days are numbered, we're not famous anymore....but Dordrecht rules this city like we've always done before! |
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
34. Old Trafford
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Mooi man, Barnet Bee in de column van Sjoerd Mossou.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Haha ik vroeg me ook al af of hij dat was, ivm zijn woonplaats Tilburg en supportersschap van Willem II erbij. Leuk.
![]() edit: wel schandalig dat er weer een WZV'er in de media voor autist wordt uitgemaakt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Barnet Bee is @doingthe116? Tof
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Zijn reisverslagen linken hier altijd wel naar die site. Maar goed, de kans dat er nóg een Joris in Tilburg woont die 321 stadions heeft gezien is natuurlijk altijd aanwezig.
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Nederland
1. Amsterdam ArenA 2. De Kuip 3. Philips Stadion 4. Koning Willem II Stadion 5. Rat Verlegh Stadion 6. Woudestein 7. Stadion Irislaan 8. De Geusselt 9. Het Kasteel België 10. Stadion De Leukens 11. Constant Vandenstock-stadion Spanje 12. Nou Camp 13. Mini Estadi 14. Olympisch Stadion Italië 15. San Siro 16. Stadio Artemio Franchi Tsjechië 17. Toyota Arena Duitsland 18. easyCredit Stadion Nürnberg Engeland 18. Reebok Stadium 19. Old Trafford __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
11 maart ben ik in Manchester en United speelt dan tegen WBA. Om kaarten te kopen via de club moet je member zijn (20 pond) en daar heb ik geen zin in. Iemand nog een alternatief?
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
Ik denk dat hier op het forum ook wel wat Ajax-fans zijn die na vorige week een account hebben. Moet lukken om dan een kaartje te kopen, lijkt me.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Dat is BarnetBee idd. En volgens mij heb ik geen pisbakkenfoto thuis DRD 8).
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Voor dit seizoen zijn we weer klaar. Paar stadions erbij
|
|