|
|
#1 |
|
|
22:12 Rachid Ofrany, de 24-jarige aanvaller van VVV-Venlo vertrekt naar Fortuna Sittard. De rechtsbuiten komt op amateurbasis en revalideert van een beenbreuk.
21:26 Boldiszár Bodor kreeg na afgelopen seizoen geen contractverlenging bij Roda JC. De Hongaarse linkspoot heeft nu getekend bij OFI Kreta waar hij oud-Vitesse en Ajax-spits Nikos Machlas als president treft. 21:14 De concurrentiestrijd in de aanval bij NEC heeft Erton Fejzullahu doen besluiten om zich te laten verhuren. De 23-jarige Zweedse Korsovaar keert terug naar Mjällby AIF. De club waar NEC de aanvaller in 2009 van overnam. Fejzullahu heeft nog een contract tot medio 2013 in Nijmegen. 21:05 Excelsior huurt dit seizoen de Belg Rheda Djellal van Anderlecht. Djellal is een twintigjarige rechtsback die ervaring op moet gaan doen op Woudestein. __________________ [size=xx-small]Ik reageer soms wat overdreven ;([/size] |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Machlas
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
[DurQ]Mahlas
[/DurQ]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
[KnikkerKoning]Wie
[/KnikkerKoning]
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Machlas is europees topscoorder geweest bij Vitesse; Ajax heeft gefaald bij Mahlas.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Rommedahl naar Brondby.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Edwin de Graaf naar Excelsior (transfervrij van Hibs)
Richard Knopper naar Haaglandia / Sir Winston (transfervrij van PSM Makassar) Gino Mommers naar IJsselmeervogels (transfervrij van NAC Breda) __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Goede speler voor Excelsior.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Knopper!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sercan Yildirim van Bursaspor naar Galatasaray.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gregory Schaken (ex-Utrecht en Telstar) transfervrij naar RVVH
Indomar Valentijn van Heerjansdam naar Wuustwezel in België __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vayrynen --> Leeds United
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
mika
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hakkinen
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Reis naar Vitesse (contract tot eind vh seizoen)
(vitesse.nl) __________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
en de volgende spits is binnen :
Vanaf 3 januari is Mike Havenaar Vitessenaar. Dinsdag werden de laatste hindernissen uit de weg geruimd en stond niets de overgang van de 24-jarige spits van het Japanse Ventforet Kofu naar Vitesse nog in de weg. Hij tekent in Arnhem een contract dat loopt tot de zomer van 2014. “Een geweldig gevoel nu Vitessenaar te zijn,” zegt Mike Havenaar vanuit Japan __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gilardino van Fiorentina naar Genoa.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Macheda --> QPR (huurbasis).
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sigurdsson --> Swansea City (huurbasis)
Swansea City | News | Latest | Latest | Swans confirm Sigurdsson loan |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Ferhan Hasani ----> vfl Wolfsburg
Slobodan Medojovic ----> vfl Wolfsburg https://www.vfl-wolfsburg.de/info/ak...uzugaenge.html |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Leiwakabessy en Vorstermans naar VVV
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Musa -> CSKA Moskou.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wernbloom ook.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Oh ik zie het inderdaad. Ik zag in het AZ-topic een bericht met een titel als Wernbloom vertrekt naar CSKA, maar ze moeten idd nog rondkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
United slaat grote slag op de transfermarkt:
BBC Sport - Paul Scholes comes out of retirement at Manchester United __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gekas naar Samsunspor.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Transfernieuws bij #Vitesse: Adnane Tighadouini tot de rest van het seizoen op huurbasis naar FC Volendam
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vreemd, die kan ook wel in de Eredivisie mee.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hij moet gewoon wedstrijden spelen. Dus hij kan beter vrijuit spelen in de jupiler league.
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat is ook zo, maar ik vraag me dan af of andere clubs zitten te slapen. Dat idee krijg ik de laatste jaren vaker en vaker.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Rivaldo (39) gaat spelen in Angola
AMSTERDAM - Rivaldo vervolgt zijn loopbaan bij Kabuscorp, de nummer twee van Angola. De 39-jarige Braziliaan zocht een nieuwe werkgever na zijn vertrek bij São Paulo afgelopen jaar. “Iedereen wil zich versterken en dat geldt dus ook voor ons”, meldt voorzitter Bento Kamgamba van Kabuscorp aan L’Equipe. “Natuurlijk is Rivaldo niet meer de jongste, maar met zijn ervaring en technische vaardigheden zal hij zeker van waarde zijn.” Rivaldo beleefde tussen 1997 en 2002 zijn hoogtijdagen bij FC Barcelona. In 1999 won de 74-voudig international de Gouden Bal. De Braziliaan kwam na zijn periode in Catalonië uit voor onder meer AC Milan en Olympiakos Piraeus. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Angola ook echt
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Onbegrijpelijk he? Wat moet je in dat land.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Slavinnen toe eigenen
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hoe kan 't dat daar 't geld zit? Gooien ze daar 't jaarsalaris bij elkaar om hem te halen of zo? Hij zal 't niet als liefdadigheid doen, lijkt me.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Gibson naar Everton.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Bevestigde transfers #10
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|