![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat Feyenoord een proces heeft aangespannen tegen het tijdschrift Nu Sport. De dagelijkse spotprent van FC Knudde op de website van Nu Sport stond gisteren in het teken van de ophef rondom het inmiddels beruchte Fer-spandoek. Algemeen Directeur Eric Gudde wordt hierbij afgebeeld achter een tafel met microfoons waar hij de volgende woorden spreekt: ‘We hebben ze ferweiderd, want dit gaat ons te Fer’.
Met name dit laatste is de algemeen directeur in het verkeerde keelgat geschoten, daar hij deze woorden naar eigen zeggen nooit voor de microfoon heeft uitgesproken. Feyenoord eist in het kort geding dat morgen dient dat de spotprent met onmiddellijke ingang van de website van Nu Sport wordt verwijderd en het tijdschrift op haar website een rectificatie plaatst, waarin zij bevestigt dat Gudde deze uitspraak inderdaad niet heeft gedaan. Daarnaast heeft de club inmiddels in een aangetekend schrijven medegedeeld dat verslaggevers van Nu Sport niet langer welkom zijn in De Kuip en heeft Raymond Salomon er bij de directie van Nu Sport op aangedrongen Toon van Driel, de tekenaar van de sportprent, per direct op non-actief te stellen. Nu Sport was niet bereikbaar voor commentaar. ![]() ![]() bron: Feyenoord eist rectificatie FC Knudde | Lunatic News Laatst gewijzigd door Nico; 03-08-11 om 09:46 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Toon van Driel op non-actief willen zitten vanwege deze cartoon? Ze slaan een beetje door in Rotterdam.
Dit is toch geen mohammed met een bom als tulband? kom op zeg!
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eric Gudde
Wat een idioot.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat een knurft
Leuke cartoon, had 'm nog niet gezien. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Is dit een grap? Wtf.
Feyenoord... Wat zijn jullie toch diep gezonken. Denk overigens dat Feyenoord weinig kans maakt. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Damn wat een zieke spotprent
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kansloos!!
__________________ Go Go Go |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Waar gaat dit heen met de maatschappij...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nu ik er over nadenkt, denk ik dat het een grap is van dat Lunatic News
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Geweldig, hoe diep kan je zinken als club
![]() Als het een grap is: Wel leuk gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik kan er ook eigenlijk niets over terugvinden
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Haha natuurlijk is het een grap, er werken grote idioten bij Feyenoord maar zo achterlijk om een spotprent-tekenaar aan te klagen kunnen ze nooit zijn. Wel leuk verzonnen, haha.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Op AD.nl kan ik niks terugvinden
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Over de bron heen gelezen
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Komop mensen, jullie denken toch niet echt dat Feyenoord zoiets zou doen.
![]() Te bespottelijk voor woorden. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dit moet wel een grap zijn
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jezus Nico, hoe duidelijk kan een hoax zijn
.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
1 April met een verlengsnoer.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Haha Nico heeft het ook op de WZV-twitter gepleurd
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
sensatie jonguh!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Als dit als grapje bedoeld is vind ik hem leuk.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tis niet te geloven dat Feyenoord zoiets doet . Immers : Wilders heeft wel 1000 uitspraken gedaan die ook 1000 keer erger zijn dat deze cartoon . ( Wil het niet meer over Wilders hebben , want anders wordt dit weer een Wilderstopic ) .
Feyenoord lijkt de weg echt heelmaal kwijt te zijn en ik begrijp wel een beetje waarom Feyenoord dit doet na die condoleance kaart voor Fer , maar je moet natuurlijk wel weten wat over de schreef gaat en wat niet . Zowel het spandoek in de Kuip als deze cartoon gaan absoluut niet te ver naar mijn mening en als je dit soort dingen niet meer kunt zeggen dat kunnen we net zo goed allemaal naar Iran gaan verhuizen , want daar hebben ze dan net zo veel te vertellen als hier en het weer is daar ook beter . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ok, ben er mooi ingestonken dan en nu voel ik mij dom . Had al zo 'n lage zelfvertrouwen ..
Dank je wel Nico ! Natuurlijk met een knipoog .. Laatst gewijzigd door tjekkie; 03-08-11 om 15:33 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tjekkie
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Naar Iran verhuizen is nog niet eens zo'n slecht idee! Kunnen we meteen onze cultuur opdringen, dat zal ze leren!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nico
!!!
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik snap alleen de grap in de spotprent niet waarom 'ferweiderd' met een korte 'ei' is geschreven. Of mis ik een briljante grap?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Briljante spelvout van onze Toon.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Een grap in een grap.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
Wij dommen wel ... Maar kan er wel om lachen hoor ... als een Boer met kiespijn .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Op de site van Sportwereld staat nu ook een stukje dat dit bericht niet waar is
.
|
|