|
|
#1 | ||
|
Mooi, verschillende media die een bericht anders opvatten. Gaat over de 4-1 van Ryan Donk in de EL
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Alleen de zus van Donk zou ik willen zien denk ik...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
wehe
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Voetbalzone:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
|
Ik gooi ook maar eens een duit in het zakje
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Als twee druppels water. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik dacht even dat de blunder was dat Aquilani gescoord zou hebben, wat je bijna niet kan voorstellen, maar dat heeft ie blijkbaar toch gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
De Boer: 'Ik hoop dat we deze week nog een keeper halen.' | Seizoen 2011/2012 | Video's | Eredivisielive.nl
Barbara Barend: "Als je op beide een bod doet heb je kans dat je beide moet kopen." ?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Spelers kopen gaat sinds kort via veilingsites.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
De metro
meldt dat de tweeling bij Vitesse speelgerechtigd is, waarbij Alex 19 jaar en Anderson 21 jaar is...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Moet een zware 2 jaar durende bevalling geweest zijn dan.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Sinds wanneer speelt Djuric bij NEC? __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#21 |
![]() Weet niet waar 'Voetbalcentraal' de CL loting heeft gevolgd, maar ik heb 'm ergens anders gezien denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Ik heb de krant hier ff niet liggen en dus ook geen foto, maar Veronica adverteert op de voorpagina van De Telegraaf dat Nederland - San Marino een oefenduel is.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Telegraaf schrijft in verslag van wedstrijd tegen San Marino dat het EK in Polen en Hongarije is.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
AD noemt Driesje Mertens liever Toby Alderweireld.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Voetbal International - Groep E: Hongarije blijft druk houden op Zweden Puike overwinning van San Marino. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
En dan ook nog 'Zweden ontving San Marino'
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
The Netherlands maintained their 100% record in Group E by defeating Finland 2-0 to all but secure their place, though they need a point to qualify. BBC Sport - Euro 2012 round-up: Italy and Spain seal Euro places maar goed, het is dan ook een lastige rekensom
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
In Langs de Lijn werd tussen 22:00 en 23:00 gemeld dat Oranje geplaatst was, in het daaropvolgende Journaal had Oranje ook nog 1 punt nodig.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vanochtend op NU.nl (is nu al aangepast) stond zelfs nog dat Nederland geplaatst was (1e zin) en in de laatste zin hadden ze toch nog een puntje nodig.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Da's niet eerlijk, 2 teams tegen 1.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#35 |
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ben blij dat deze grote blunder nog ff gemeld wordt.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dat is wel een blunder ja
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Irriteert me mateloos.
|
|
|
|
|
|
#43 |
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Mooie. Heb em gecapt:
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Inmiddels al wel aangepast zie ik
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Blunders in de media #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|