![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Joah, kan er mee door.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Van Bronckhorst vs. Uruguay kopietje. Fraai!
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
__________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Beter kan eigenlijk ook niet, past precies.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
Héél mooi inderdaad
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Precisiewerk, heel mooi ja.
Desondanks, die Portugezen, die deugen niet. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Alleen is de doelpuntenmaken in dit geval een Braziliaan (dus gewoon een ex gekoloniseerde Portugees)
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Wat een zieke techniek heeft Ronaldo toch.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Wat een granaat was dat
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
KPB zojuist
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Die van Van Persie straks
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Laatst gewijzigd door Otis.; 16-02-12 om 18:38 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
telt een eigen doelpunt ook?
dumpert.nl - Epic goal = epic __________________ FCT on tour! Don't make me stick that vuvuzela up your arse! |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
|
Alleen als het geen repost is
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Ik ga voor Super Marko! |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
Vond ik niks bijzonder die 1e. Doe mij die 2e maar, al is die uithaal van die serkan ook best aardig.
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Die Latza maakte een mooie inderdaad in de 3. Bundesliga.
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Suk mag niet ontbreken na gisteren.
Snelle en meer dan prima doelpoging waaruit een goede goal komt. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Waarom trekt zo'n keeper zijn handen terug?
Wel fantastische goal. __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Zit mobiel dus geen youtube maar die goal van Stoch
!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Geweldige speler, en fantastisch dat hij bij Twente heeft gespeeld. Mooi om te zien dat hij het goed doet bij Fener. Toen ie bij Twente speelde had ie maar één actie, en dat was naar binnen en schieten. Maar hij was destijds een geweldige speler voor ons.
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Eliseu gisteravond tegen Getafe:
Met zijn chocoladebeen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Eliseu heeft 2 chocoladebenen..
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Een tien met een griffel. __________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Ik heb het gevoel dat de Turkse competitie groeit in niveau.
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
Niet qua keepers in ieder geval....
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
De Turken zelf denken dat hun competitie de beste ter wereld is. Onmogelijk dus.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Was cynisch bedoeld van mij
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
't was weer eens tijd voor Neymar:
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
|
Die laatste twee goals geplaatst hierboven zijn echt geniaal
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Heerlijk uitgespeelde counter, zo snel en effectief als het gaat.
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
De eerste van Liverpool gisteren. Iemand filmpje ?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
De mooiste goals van het seizoen 2011/2012
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|