![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
|
Ik wil weer een beroep doen op jullie kennis van voetbalspelers.
Ik heb weer een aantal spelers waarvan ik de namen niet weet, ik weet het dat ik lastig ben maar hoop dat er iemand is die ze herkent ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Daar is ze weer
![]() Waarom knip je jezelf er telkens vanaf? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dagglala zou die van PAOK wel kunnen herkennen en WeebI die van Getafe.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Daarom ken je de spelers dus ook niet?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wat een homo die 3e van links met z'n tasje.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prima, maar gebruik jij dit forum alleen om de users als zoekmachine te laten werken?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die van PAOK is Dario Kresic. Een van de slechtste keepers in jaren bij ons, maar dat terzijde.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik weet niet wie de Getafe-speler is.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Die was idd nog onbeantwoord gebleven in het vorige topic.
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik dacht net nog even dat het Juanfran Moreno was, die van de jeugd van Getafe naar Castilla ging, maar als ik hem vergelijk met foto's van google, dan is het hem ook niet.
Hij heeft wel echt een bekende kop.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Er klopt ook geen ruk van de ratio van die foto's
.Dat maakt het nog moeilijker, .
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
!
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Krijg je op school geen engels meer ?
Who are You ? ........ ah oke, Picture ? oke en voila. __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Zijn die van afgelopen seizoen?
__________________ Go Ahead Eagles | Fulham FC |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kale van CSKA moet Zdravko Chavdarov wel zijn. 2e van links denk ik Giuseppe Aquaro. 4e van links denk ik Apostol Popov. 1e van links twijfel ik het meeste over, maar zou Kosta Yanev kunnen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Is Giertje een jongen of meisje?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
De voornaam is Jack, voor wat het waard is. En Giertje speelt als vleugelspits.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hulp nodig bij CSKA Sofia, PAOK en Getafe spelers herkennen?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|