![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Beetje Sarah Palin.. Een hoop ingestudeerd en als er vragen komen waar ie geen voorgekauwd antwoord op gekregen heeft ontwijkt ie de vraag.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Je hébt het al maanden laten voortkabbelen Vlaar...
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ja brei er maar snel een einde aan. De conclusie luidt: de spelersgroep heeft Mario geliquideerd. Help een zwalkende club nog meer naar de klote. Hulde.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
er sturing aangeven?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Feyenoord zit in mijn hart, er stroomt feyenoord bloed door mijn hele lichaam. In mijn trainerscarriere ga ik over lijken, net zoals ik als speler was. Ik ben de juiste man op de juiste plaats. En van Geel is een hele goeie vriend van mij __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ben benieuwd of Feyenoord genoeg geld heeft om 30 zilverstukken aan Martin te geven.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Hoe verzin je die onzin toch TUFKAL
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vlaar doet het juist uitstekend, althans volgens de wetten van de mediatraining. Voor ons niet zo leuk natuurlijk.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Martin heeft het erg ontzettend moeilijk mee, benadrukt hij nog maar eens.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kwam het signaal eigenlijk uit de spelersgroep?
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Van Geel wist gewoon overal van, ik ben ervan overtuigd.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Ik denk dat beeldvorming erg grote rol speelt, sowieso voor "het volk", maar ook voor eventuele nieuwe aankopen/trainer (er van uitgaande dat Vlemmings niet de nieuwe trainer wordt, wat nog best zou kunnen). En ik denk dat Van Geel, en met hem de directie er bij gebaat zijn om zo positief mogelijk in het nieuws te komen, zeker gezien de financiële en sportieve situatie in Rotterdam, zodat Van Geel op die manier alle aandacht heeft voor het aantrekken van nieuwe spelers en (eventueel) een nieuwe trainer. Andere redenen voor van Geel om nie de verantwoordelijkheid voor het ontslag van Been op zich te nemen zie ik zo gauw niet. Laatst gewijzigd door Soulwax; 13-07-11 om 13:55 |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jezus, hoe vaak heeft Martin inmiddels al gezegd dat ie geen verantwoordelijkheid wil nemen voor deze nieuwe episode in de "never ending soap".
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat een alu hoedjes weer in deze topic reeks
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maasbert Schouten is er niets bij
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Wat een bende bij die club zeg. Nu maar hopen dat er geen verlosser komt ala Van Gaal.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Zometeen een zonnebankje, een goed glas wijn, en niets aan de hand.
__________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Het was toch ook zeker al 48 uur lang te rustig rondom Feyenoord
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ik zie uberhaupt niet in waarom het dit seizoen zoveel beter zou moeten gaan dan vorig sezoen gezien de kwaliteit (of het gebrek daaraan) van de selectie. Nu vind ik Mario ook maar een hele doorsnee trainer, maar ook met een Mourinho speel je met deze groep niet mee in de top van de eredivisie.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat zal Ron Vlaar een spijt hebben dat ie destijds bij AZ is weggegaan.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Niet alleen is de vraag welke trainer op dit moment zich durft te wagen aan Feyenoord, maar ook welke speler. Waarom zou je als speler op dit moment voor Feyenoord moeten kiezen???
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
stadionclub, legioen, volksbuurt, blablabla
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Geld. Opstap.
__________________ ben een gevoelige jonge die zich niet schaamt om tranen te laten vallen, k hou van knuffelen, strandwandelingen en over gevoelens praten |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ze hadden Verbeek gewoon moeten houden, speelden ze nu Europees.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Aan Verbeek heb je niks in Europese wedstrijden.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Als de leider niet wordt geaccepteerd door de groep dan is er geen houden aan.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hangt er wel vanaf wat er is gebeurd om die situatie te doorbreken natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#33 |
![]() Ik ben Henk, ik ben niet groter dan de club. Van nature heb ik een voorkeur voor volkse clubs. Eerst de GA Eagles en dan komt Feyenoord. Wat een fantastische uitdaging om deze jonge jongens het vak bij te brengen. Messi was ook een leerling van me. __________________ "Welk verleden speelt geen rol in het heden?" (Ducrot) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tufkal, nu is het wel leuk geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Henk wenst geen club meer te trainen.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
![]() Ik ben Johan. Mijn club Ajax doet niet wat ik zeg en dus zin ik op wraak. Gewoon naar de aartrivaal gaan en hun kampioen maken. Ik heb het weleens eerder gedaan dus waarom niet? Daarna meteen weer weg natuurlijk, dat is logisch. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Waarom is toch humor? apart topic openen dan?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gaat SCH nu serieus weer geen nieuw topic openen over Mario Been?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Neuh, is niet echt grappig. Hebben we over gestemd.
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Ben je boos???
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Na vorige keer het tourtopic heb ik er maar niet op gewacht.
__________________ The only thing I fear is my MoM |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nu worden ze kampioen.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Mario Been dernet op Schiphol gezien bij de D-gates, hij zag er nog redelijk vrolijk uit moet ik zeggen
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Denk dat die dat bedrag heeft meegekregen . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
1 keer is misschien leuk in een serieus topic ja, 1 keer vaker wordt al irritant, nu is het gewoon offtopic de luxe.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
'Vlaar, Fer en El Ahmadi namen voortouw bij vertrek Been' Laatst gewijzigd door Hendril; 14-07-11 om 13:22 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Als dat waar is, is Fer echt een lapzwans
|
|
|