![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Voetbalzone - Update: Werelddoelpunt Benayoun in oefenzege Chelsea
Die update kwam daar nadat Hendril en ik die filmpjes hadden gepost in het Chelsea topic. http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/b...ml#post2781444 Dit gevoel heb ik trouwens wel veel vaker met nieuws uit de UK dat ik hier post. Hebben meer mensen het idee dat VZ veel info en nieuws bij ons vandaan haalt? __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moeilijk te bewijzen natuurlijk. Zulke filmpjes gaan vrij vaak viral. En hier halen we het natuurlijk ook weer ergens anders vandaan. Als er iemand hier echt een scoop heeft die snel daarna op VZ komt weet je het
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Je hebt wel iets met bronnen he
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
haha, nu je het zegt. Maar dit valt me regelmatig op. Ik vroeg me af of ik de enige was.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Filmpjes zijn wel meer viral inderdaad, maar met nieuws komt het ook regelmatig voor dat wij sneller zijn, heb ik het idee.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik dacht het gister. Had het dagboek van Hoogerland uit de PZC hier neer gezet en prompt kwam ik het ineens overal tegen. Terwijl het 's ochtends vroeg op de PZC site was gepubliceerd en tot een uur of kwart voor één had ik het nergens zien staan.
Bleek het ANP om 12.37 dat bericht te hebben opgepikt .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het lijkt me toch evident dat wij schrijvers voor voetbalzone etc onder de forumleden hebben zitten. Niks mis mee, bovendien halen de leden hier het nieuws ook vrijwel altijd ergens anders vandaan.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Het zou toch niet Roly zijn die als dubbelspion fungeert
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat is een conferetie?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Geen idee. Welke site heeft dat van WZV over genomen?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kut, verkeerde topic.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik verdenk nusport er ook wel een beetje van.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Als ik bij een voetbalsite zou werken zou ik ook dit soort forums afstruinen voor nieuws en filmpjes. Een forum/site gedreven door een community is onverslaanbaar wat dat betreft. Tenzij je veel geld hebt en zelf allemaal contacten en insiders hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gewoon waar het kan (makkelijk voorbeeld is Weebls stats en Rays) overal WZV opplakken. Niets is te veel!
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Je zou het eigenlijk een keer moeten uitproberen door een scoop te verzinnen, of een filmpje zelf te maken of monteren op een herkenbare manier.
En dan kijken hoe snel het terug komt
|
|
|
|
|
|
#19 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mmm , wees er trots op zou ik zeggen als men stukjes van jullie gebruikt .
Mijn stukjes worden nooit gebruikt .... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Journalisten zijn lui. Jouw stukjes moeten altijd eerst drie keer gelezen en herschreven worden Tjek.
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Hahahaha.. ben er blij mee hoor .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die kwamen toen plots met een nieuwsbericht over dat PSV geen kampioen zou worden, omdat de meest scorende ploeg dat al jaren niet meer werd. Toevalligerwijs kort nadat wij daar een FP artikel met stats van Blawh over hadden geplaatst. Iets later gebeurde hetzelfde met het buitenlandse topscorer artikel.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
vs slecht voorteken voor psv | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Er is hier toch sowieso een user die gerelateerd kan worden aan nusport?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Tvp
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Deze viel me ook pasgeleden op:
WijZijnVoetbal.nl - Nicolás Lodeiro: flop of toptalent? Nicolás Lodeiro, pechvogel met talent - Special - Ajaxinside.nl |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Niet meer. Maar geloof dat die nieuwsgaring meer andersom ging.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
lijkt het veel Cap?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Je moet ook niet zulke mooie stukken schrijven Cap .. dan worden ze ook niet gestolen .
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Deels wel ja. Kan me niet voorstellen dat ze zelf vlak na het stuk van WZV met een stuk over Lodeiro komen waarin ze eerst over zijn periode in Uruguay starten. Soort van samenvatting, en beter geschreven versie van mijn stukje zeg maar.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#34 | ||
![]() En die van AjaxInside neem ik niet serieus.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wij zijn een bron voor andere sites?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|