![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Die prijzen voor decoders zullen vast wel doorberekend worden in de abonnementsprijzen toch?
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ik denk dat ze gezien de EU regels weinig keuze hebben.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ja, daarom mijn stelling.
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Apple krijgt natuurlijk niet álleen de rechten in handen lijkt me.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Bij Ziggo moet je toch ook zelf de decoder betalen
?
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Dat komt in de toekomst wel, misschien dit jaar al. Laatst gewijzigd door Palmboom; 04-01-12 om 19:28 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Die hebben geen alleenrecht op TV. Je kan bijv. ook KPN nemen, of Scarlet. Of whatever. Als ze de PL rechten kopen kan je wsl ALLEEN via hun het nog live kijken.
Enorm verschil dus. Dat komt in de toekomst wel, misschien dit jaar al.[/quote] __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Als je voetbal wilde kijkenwas je verplicht om een televisie + internet abbonoment bij Tele2/Versatel te nemen. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Al was het heeeel vroeger ook bij Sport 1 te zien, heette toen nog FilmNet. |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Voor Versatel zat het toch ook bij Sport1, heette toen nog Canal+?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Volgens mij wel, nog niet alle wedstrijden denk ik, dat kwam pas met Versatel, maar wel een paar wedstrijden per weekend.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Maar bij Versatel was wel een soort van koppelverkoop wat bij Canal+ en Eredivisie Live niet het geval is.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Klopt. Al juich ik initiatieven zoals AppleTV wel toe. Althans, ik zou er wel gebruik van maken.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Momenteel kun je ook al vrij veel met Apple TV.
Je kunt er al je media naar toe streamen vanaf mobiele apparaten die Airplay ondersteunen én vanaf je Macbook of iMac. Je kunt films kijken tegen een kleine betaling, vaak in 720p. En je kunt er synchrone weergave op gebruiken, wat ideaal is voor presentaties bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Dat is waar, daarom had ik het toen ook niet.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Google tv, live Eredivise en PL
![]() Het zou wat zijn.. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Ik gebruik geen Apple en kijk geen EPL.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Beide zijn dan ook overrated
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Nieuwe TV's hebben tegenwoordig bijna allemaal CI+ mogelijkheid; dan zit de digitale tuner dus ingebouwd. Dan ben je voor 80 euro klaar.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Moet je nog wel een CAM module aanschaffen toch?
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ja, dat bedoel ik met die +/- 80 euro.
Ik zie nu op kieskeurig.nl dat het tegenwoordig al voor 50 euro kan. |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
helaas kan je (bij UPC in elk geval) via de CI geen gebruik maken van de interactieve diensten...
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Televisieinkomsten Eredivisie en buitenlandse competities: Wat levert het de clubs op?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|