![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
Zoals te zien op de Frontpage..
Insturen kan via de mail op redactie@wijzijnvoetbal.nl, via een privébericht naar Marioow, Sybrand of Clough, of via de ‘submit’ button, rechts onder op deze pagina. We zien de foto's graag tegemoet! __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Redactie
|
-Normaal reageren, of niet reageren-
Laatst gewijzigd door Clough; 23-06-11 om 19:28 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
-Reactie op edit-
Laatst gewijzigd door Clough; 23-06-11 om 19:28 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hopelijk kom ik wat lekkere voetvolleyende chicks tegen in Griekenland.
En anders maak ik wel foto's van beachvolleybalsters. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ga samen met Robin foto's maken van chicks in Lloret. Zal ze hier wel even posten hoor.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leuk. Ik zal er aan proberen te denken.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Komt wel goed ga naar Berlijn en Praag dus zal zeker wel wat tussen zitten.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik zit ook in Boedapest, dus misschien kom ik het stadion van het illustere Budapest Honved FC nog tegen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zit in Lloret.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Oke hopelijk komen we nog wat lads tegen. (friggles)
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik vecht niet
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
,.. Ben mijn foto's van Buenos Aires kwijt,.. en ook die van Clarence Seedorf's voetbal academie in Suriname.
Zo zuur. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Maar dat lijkwitte sjikkie uit Wales met jouw shirt aan dan???
Vamos ala playa! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ik boek wel een ticket naar Argentinië, krijgen jullie mooie foto's van wat agressieve River fans..
__________________ Tegen het moderne voetbal. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Wij weten nog steeds niet waar we heengaan dit jaar, dus het zal wel goedkoop en niet ver zijn, maar er is sowieso voetbal.
Vorig jaar in Freiburg zat deze bak naast onze camping: ![]() En dan elke avond lekker liggen blowen op die tribunes, terwijl ik mn vrienden uit moest leggen hoe enorm mooi zo'n stadion met betonnen sta-tribunnes en hekken waar je lekker in kunt hangen, wel niet is. Laatst gewijzigd door Zwoerd; 24-06-11 om 02:44 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Maart 2011: Voetbaltraining in het Yuexiushan Stadion, Kanton. Tot vorig seizoen was het stadion de thuisbasis van Guanghzhou Evergrande.
![]() ![]() ![]() Het stadion kent alleen staanplaatsen en ligt aan de rand van het Yuexiu Park. Mensen die zich geen kaartje konden veroorloven konden vanuit het park gratis de wedstrijden volgen. ![]()
Laatst gewijzigd door Blawh; 24-06-11 om 10:27 |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Die luchtgitaar klinkt wel interessant, even kijken of ik mooie kiekjes kan maken.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Maart 2011: Oefenwedstrijdje in het Guangdong Provincial People's Stadion in Kanton (cap: 25.000). Gemengde teams.
Stadion is de thuisbasis van Guangdong Sunray Cave FC.![]() ![]() Sportveld van een Middle School in Shenzhen, buiten schooltijd voor iedereen toegankelijk. De geruchten gaan dat Mourinho interesse heeft in de grasmeesters.
Laatst gewijzigd door Blawh; 24-06-11 om 11:29 |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kick!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wil je 29 juli ook een keer kicken, ik was het al weer vergeten.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Haha zal het in de gaten houden.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nu ook goed?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Prima. Al moet ik nog één dag werken.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sorry ben de foto's vergeten
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oh kut, had ik nou maar foto's gemaakt van het geweldige stadion van de legendarische Liga 2 club Guingamp
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() ![]() Het Friedrich-Ludwig-Jahn-Sportpark waar Dynamo Berlin speelde tegen Kaiserlautern voor de beker. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het Olympisch stadion ![]() ![]() ![]() Het Hans Zoschke stadion van Lichtenberg '47. Het ligt ingesloten tussen het Stasi hoofdkwartier dus een dubieuze plek. Ze waren er echter wel eerder. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kiek goed bezig!
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mooie foto's inderdaad, vooral dat laatste stadion, had ik nog nooit van gehoord.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tof, KK.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lichtenberg '47 speelt volgens mij 4de klasse ofzo. Was wel een grappige kantine daar
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik weet niet of dit topic ook hiervoor is bedoeld, maar ik zat in het vliegtuig met de selectie van Sao Paulo. Rogerio Ceni zat naast me en moest lachen toen ik over Julio Cesar tegen Nederland begon
. Verder is hij verslaafd aan Fruit Ninja net als zijn mattie die ik niet ken. Toen ik hem vroeg waar Rivaldo was omdat ik een foto van hem wilde maken vertelde hij me dat Rivaldo een ouwe lul was en dat ik beter Lucas kon zoeken. Daarnaast kon hij me vertellen dat hij een keer in Europa op vakantie was en schrok toen hij Nederland inreed en een paar uur later al bij de kust was. Rogerio Ceni is een baas .Ceni ![]() Dagoberto, bazennaam. ![]() Fernandinho. ![]() Een van deze is als het goed is Rivaldo. ![]() Een stiekeme foto van Rogerio's arm en zijn mattie, beiden zwaar geconcentreerd bezig met Fruit Ninja.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Rogerio Ceni is toch die keeper die zelf strafschoppen neemt? Of heb ik de verkeerde voor me?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Haha, mooi man, Otis.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Niet op vakantie maar wel tijdens de vakantie:
![]()
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Leuk Otis!
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Idd. mooie verhalen en op deze manier kom je ook iets meer te weten over de users hier op het forum .
Helaas is mijn PC in Napoli echt zo traag dat ik de foto s niet kan zien . Als ik terug ben zal ik een foto plaatsen van het San Paolo stadion in Napoli met mij in de voorgrond . Okee, niet zo spectaculair , maar toch .. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Emirates Stadion, half uurtje na Arsenal - Liverpool.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Highbury: ![]() ![]() ![]() ![]() Wembley: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Top Ray, mijn complimenten!
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tof.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Mooie foto's
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Toffe foto's. Geen tour gedaan ofzo? Toen ik naar Arsenal-Barcelona ben geweest hebben we ook nog een Wembley Tour gedaan, erg mooi
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WijZijnVoetbal vakantiekiekjes.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|