![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Wow!
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Wat van mijn vakantiekiekjes:
Slavia Praag: ![]() ![]() Bohemians: ![]() ![]() ![]() Meer volgt later __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Stadion Evžena Rošického:
![]() ![]() ![]() Strahov stadion: ![]() ![]() ![]() FK Viktoria Stadion: ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
![]() Tsjechie ook tof, lekker authentiek, niet van die 'standaard' stadions. Laatst gewijzigd door Blawh; 19-09-11 om 14:11 |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Ziet er vet uit ja.
Ik heb nog een rits foto's gemaakt van twee wedstrijdbezoekjes in Brazilië maar aangezien mijn camera het had begeven had ik even de camera van een Noor geleend die mee ging. En van die lul hoor ik nu niks meer. Noren, .
Laatst gewijzigd door Otis.; 19-09-11 om 15:22 __________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Paar fotootjes van afgelopen week.
Estadio Santiago Bernabeu ![]() ![]() Estadio Vicente Calderon ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Blawh; 19-09-11 om 18:24 |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Sparta Praag:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Zoals best velen hier op het forum .. Leuk man .. En oh ja .. die Spaanse stadions hebben ook wel wat . Ik heb eigenlijk nog 1 echte droom over en dat is naar Real Madrid . Gaat me wel lukken hoor , want die droom is best te verwezelijken . Dan heb ik op voetbalgebied al mijn dromen waargemaakt . Laatst gewijzigd door tjekkie; 20-09-11 om 18:31 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
En van die lul hoor ik nu niks meer. __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#111 |
|
Veel gezien Mario, indrukwekkend!
En dat stadion van Atletico Madrid, .Leuk topic is dit geworden. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Viktoria Pilzen:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Nice. Spelen ze daar ook hun CL-wedstrijden?
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Nee ze verbouwen op het moment het stadion, thuiswedstrijden CL worden in het stadion van Slavia Praag gespeeld.
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Die van Dukla Praag heb ik alleen van veraf gezien:
![]()
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Van ver gezien heb ik ook Fiorentina gezien : Ja, als je net aankomt , waarbij er geen voetbal gespeelt wordt dan wordt het moeilijk .
Van het Gagliari stadion heb ik ook helaas alleen de buitenkant van gezien . Als ik ergens op vakantie ben dan zoek ik zeker het stadion op van het desbetreffende stad of in de regio . Voor mij is voetbal bijzaak nr.1 en ben kennelijk niet de enige . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Mooi toch tjek, vind het echt tof om te zien hoe iedereen begaan is met voetbal.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
||
|
|
|
|
|
#121 |
|
Union Berlin:
![]() ![]() ![]() __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Ik hoef maar 1 glimp te krijgen van het stadion en dan ben ik al blij . Bij Napoli had ik geluk .. heb genoten . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Daar is de enige plek op aarde dat ik mij echt thuis voel . Heel apart .. Ik krijg echt energie als ik in een stadion zit en dat heb ik nergens anders . Laatst gewijzigd door tjekkie; 20-09-11 om 19:25 __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#124 |
|
Tennis Borussia Berlin:
![]() ![]() Helaas was ik vergeten een batterij in mijn camera te doen dus heb alleen deze 2 vanaf mijn telefoon. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Volgens mij heeft iedereen wel een paar van die gvd-momentjes. Zou misschien ook wel een aardig topic opleveren.
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Hahaha.. echt nog nooit van gehoord . Wel van Union uiteraard ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
SV Babelsberg 03:
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
'Godverdomme momentje' heb ik ook. Camera vergeten toen ik naar The Oval ging, en dat is me toch een stadion..
![]()
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
WTF! Gaaf!
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Niet te geloven zeg .. wat een stadions ..
Er valt nog heel wat te zien op deze wereld . Als je maar zoekt . Die Jesus trappen doen me trouwens denken aan het Diekman . Brrrrrrr.... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Mooie foto's, maar hebben we daar al niet het Groundhopperstopic voor?
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Even met een iets andere insteek: Legoland, Duitsland:
![]() ![]() ![]() (ff terugpakken) ![]() (grootste lego bouwwerk ter wereld)
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Wauw, dat lego stadion,
.Leuke foto's. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ja, vind ik ook.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Die mascotte van het WK in Duitsland toen
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Je herkent het stadion wel, toch?
Is nog incl. Zaken als spandoeken en flitsers van camera's en zo welke je kunt bedienen. M'n zoontje wou niet weg, wou er de kuip naast bouwen......... __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Prachtige kinderen Digger ..
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
WK finale stadion.
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Ik ontken.
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Koning Boudewijnstadion (lelijkste stadion ooit?):
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Doet me denken aan de Vliert vanwege die kleuren
__________________ Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Ja, wie ooit bedacht heeft om het rood te maken
![]() Al blijft t het mooiste stadion natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Ik ben ook een behoorlijk lelijke tegengekomen (al was dat ook een half sportpark). Vooral van buiten lelijk, van binnen viel nog wel mee.
Camp del Centenari, Badalona Ingang: ![]() Voorkant: ![]() De hoofdtribune met daarnaast de (volgens mij) perstribune: ![]() De andere lange zijde: ![]() Misschien past dit inderdaad beter in het Groundhopping-topic, ik weet het niet. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Wel een aardig veldje.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Kunstgras uiteraard, maar ook voor een kunstgrasveld zag het er wel goed uit inderdaad.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WijZijnVoetbal vakantiekiekjes.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |