![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik zit nu een special op de Belg te kijken over het WK in Mexico en daar werd de President bij de opening door 100.000 man uitgefloten omdat die een aardbeving in Mexico niet goed had afgehandeld.
Verder heb je natuurlijk de link van de junta in 1978 en de invloed op de WK finale daarvan, iemand die er wat uitgebreider over op in kan gaan? Zo zullen er vast nog veel meer momenten zijn, misschien dat ze in Duitsland wat leuks hadden na 1966 of iets dergelijks? __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bij de openingswedstrijd Mexico - Belgie lagen er zeilen halverwege de helft van Belgie waardoor ze niet fatsoenlijk konden opwarmen en werd het Duitse volkslied gespeeld ipv het Belse
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Die aap op het veld in Zuid-Afrika
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er was toch ook een land, ik meen ergens uit het midden Oosten, waarvan opeens de koning het veld op kwam?
|
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jimmy Jump in de EK finale die naar Figo liep met die Barcavlag..
.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Oja moet natuurlijk niet hetzelfde als het WTF topic worden
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Oh en Spanje - Zuid-Korea 2002...
. Of was het nou Zuid-Korea - Italie waar die bizarre beslissingen genomen werden?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Allebei.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bij een van de twee was het erg extreem. Een goal afgekeurd en 2x 100% kans afgefloten voor buitenspel of zo.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Frankrijk werd toch teruggezet naar Pot 2 na de handsbal van Henry tegen Ierland? Was ook vrij bizar. Ik vond het ook opmerkelijk dat daar zo weinig over gesproken werd.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hup Holland!
|
Dat was toch omdat Frankrijk zich via play offs moest kwalificeren? Het is in ieder geval niet door de FIFA naar buiten gebracht dat ze door die handsbal een pot terug zijn gezet
|
|
|
|
|
|
#14 | |
Wat er vier jaar later gebeurde was helemaal lachwekkend. Ze verloren van fuckin' Algerije en hadden die salonremise nodig om door te gaan.
Laatst gewijzigd door Koekebakker; 14-06-11 om 10:51 |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vlak voor de finale in 1974 moesten de Duitsers de hoekvlaggen nog plaatsen die ze waren vergeten.
In dezelfde finale kreeg Johan Cruijff in de rust geel wegens praten. De finale van het WK-78 wordt uitgesteld omdat de Argentijnen protesteren tegen de armmachette van René van der Kerkhof. Maradona wordt op het WK-82 alle kanten opgetrapt door de tegenstanders hij neemt één keer wraak en krijgt rood. WK-82 en Mattheus weet zelfs één van de sportiefste spelers ooit een rode kaart aan te smeren. Arnesen moet eraf. Moordaanslag van doelman Toni Schumacher op Battiston. De Nederlander van der Kroft fluit niet eens. Battiston wordt met enkele breuken en buiten bewustzijn weggedragen. WK-90 De excentrieke columbiaanse doelman gaat weer eens op avontuur hij wordt echte in de luren gelegd door de 40 jarige Roger Mila van Kameroen. Die de bal afpakt en scoort.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat was tegen Spanje
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Niet direct 'n voetbalmoment, er is ook nooit bewezen of 't door zijn eigen doelpunt kwam, maar de dood van Andrès Escobar is erg tragisch en merkwaardig te noemen.
__________________ If you're not a Manc, you're a wank! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dan mag ook de gestolen wereldbeker in Engeland in 1966 wel vermeld worden. Gevonden door het hondje Pickles.
![]() Is zelfs een boekje over geschreven:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Merkwaardige WK/voetbal momenten.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|