![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Goed, voordat er weer honderd awards bij worden verzonnen die best leuk zijn maar verder nergens op slaan, stel ik voor om te beginnen.
Nomineren Iedereen mag nomineren. Voor iedere award mag je maximaal drie (3) namen noemen. De vier meest genoemde namen worden uiteindelijk de nominaties voor de awards. Daarvoor komt nog een apart stemtopic. Nomineren mag in dit topic, maar als je niet wil dat je nominaties openbaar worden gemaakt mag je ook een PM sturen naar Weebl. De awards van 2011: 1. Lionel Messi-award Voor de allround leukste user van het afgelopen seizoen. 2. Louis van Gaal-award Voor de user die stiekem toch meestal gelijk heeft. 3. Johan Cruijff-award Voor de user met de opmerkelijkste uitspraken. 4. Ruud Geels-award Voor de grootste fan van één van de traditionele topdrie clubs. 5. Revolución-award Voor de grootste fan van een andere Nederlandse Eredivisieclub. 6. Jupiler-award Voor de grootste fan van een Nederlandse Eerstedivisieclub. 7. Gary Lineker-award Voor de grootste liefhebber/kenner van Engels voetbal. 8. Marcello Lippi-award Voor de grootste liefhebber/kenner van Italiaans voetbal. 9. Emilio Butragueño-award Voor de grootste liefhebber/kenner van Spaans voetbal. 10. Piet de Visser-award Voor de grootste liefhebber/kenner van een andere competitie. 11. Frank Rijkaard-award Voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid, etc. 12. Johan Derksen-award Voor de user met de meest uitgesproken mening. 13. Dmitri Bulykin-award Voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg. 14. Wesley Verhoek-award Voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begon te vallen. 15. René van der Gijp-award Voor de grootste clown/meest humoristische user. 16. Wembley-award Voor de user die het best toernooien, toto's e.d. organiseert. 17. Mesut Özil-award Voor de creatiefste user die de mooiste OP's, gifjes, avatars, tekeningen e.d. maakt. 18. Fred Rutten-award Voor de user die zo hard probeert goed Nederlands te schrijven maar die toch niet altijd te volgen is. 19. Mounir El Hamdaoui-award Voor de user die zich al heel snel benadeeld voelt. 20. Nico Dijkshoorn-award Voor de user die de mooiste of grappigste sfeerverhalen weet te vertellen. Nomineren maar. Nominaties sluiten komende ZONDAG (29 mei) om 16:00 uur. Overigens als iemand vindt dat een bepaalde award nog een andere naam moet krijgen dan is dat niet te laat om te melden. Laatst gewijzigd door Plato; 25-05-11 om 19:21 __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Binnenkort van start?
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#5 | |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Denk dat er maar binnenkort genomineerd moet worden
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Akkoord.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
deal
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
tvp voor later vandaag of morgen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Swinkels moet een award krijgen.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
18. Gregory van der Wiel-award
Voor de user die zo hard probeert goed Nederlands te schrijven maar die toch niet altijd te volgen is. Robin 19. Arsène Wenger-award Voor de user die zich al heel snel benadeeld voelt. Da_Sandman
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Onterecht was dat.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoe gaat de voorselectie dit jaar weer door een aantal users of mag iedereen gaan stemmen vanaf het begin?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
iedereen mag nomineren; de vier meest genoemde namen per award zijn de genomineerden
daarna mag er gestemd worden, ook weer door iedereen __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Waar en wanneer kan er genomineerd worden?
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Koomend jahr ma iets an d Greg vd wiel-awart doen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lijkt me een prima idee.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Even volgen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gele kaart award user met de meeste waarschuwingen
![]()
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ah we gaan dus alles open doen
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
voor de Arsène Wenger-award zijn dit jaar zat kandidaten
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Correctie, de Mounir El Hamdaoui award.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Die Deco-award kan ook echt niet meer trouwens.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
die moet een andere naam krijgen
.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Is er ook een Anita award?:
Voor de user die enkel waardering krijgt in het topic van zijn favoriete club. __________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
.
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Zou ook de Janko award kunnen heten.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
#30 |
|
ff dit topic volgen...
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wat dachten jullie er van om de Lionel Messi-award om te dopen in de Mario Balotelli-award. Ten slotte was er niemand leuker dan Balotelli het afgelopen seizoen
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bij 'leukste user' denk ik meer aan iemand die haast iedereen wel graag mag. Bij Balotelli is dat niet het geval natuurlijk. Jammer, maar helaas. Geen geldige reden om de Messi-award te veranderen,
.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
ik mag Messi niet
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Mesut Özil award i.p.v. Deco?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik heb heel lang die Deco-award de Deco-award gehouden omdat de naam er perfect voor is, maar ik zie dat nu wel heel veel mensen een andere naam willen, dus moet ik wel overstag.
Mesut Özil lijkt me een goede naamgever. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kunnen die voor leukste user ook gewoon gelijk de Riro-award maken..
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ben ik al genomineerd?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Is er ook een award voor de minst opvallende user
?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die is dan haast onwinbaar. Als er op je gestemd wordt ben je al opvallend.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Is er ook een Yolanthe award ?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
User die de meeste aandacht vraagt :p
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Waarom zoveel awards? Doe er 5 of 10 ofzo, zo`n hele lijst afwerken begin ik niet aan
.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik wil mezelf nomineren voor de Manolev award. Het openen van de meest kansloze topics
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sorry, KK is er al mee aan de haal
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Goed, voordat er weer honderd awards bij worden verzonnen die best leuk zijn maar verder nergens op slaan, stel ik voor om te beginnen.
Nomineren Iedereen mag nomineren. Voor iedere award mag je maximaal drie (3) namen noemen. De vier meest genoemde namen worden uiteindelijk de nominaties voor de awards. Daarvoor komt nog een apart stemtopic. Nomineren mag in dit topic, maar als je niet wil dat je nominaties openbaar worden gemaakt mag je ook een PM sturen naar mij. De awards van 2011: 1. Lionel Messi-award Voor de allround leukste user van het afgelopen seizoen. 2. Louis van Gaal-award Voor de user die stiekem toch meestal gelijk heeft. 3. Johan Cruijff-award Voor de user met de opmerkelijkste uitspraken. 4. Ruud Geels-award Voor de grootste fan van één van de traditionele topdrie clubs. 5. Revolución-award Voor de grootste fan van een andere Nederlandse Eredivisieclub. 6. Jupiler-award Voor de grootste fan van een Nederlandse Eerstedivisieclub. 7. Gary Lineker-award Voor de grootste liefhebber/kenner van Engels voetbal. 8. Marcello Lippi-award Voor de grootste liefhebber/kenner van Italiaans voetbal. 9. Emilio Butragueño-award Voor de grootste liefhebber/kenner van Spaans voetbal. 10. Piet de Visser-award Voor de grootste liefhebber/kenner van een andere competitie. 11. Frank Rijkaard-award Voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid, etc. 12. Johan Derksen-award Voor de user met de meest uitgesproken mening. 13. Dmitri Bulykin-award Voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg. 14. Wesley Verhoek-award Voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begon te vallen. 15. René van der Gijp-award Voor de grootste clown/meest humoristische user. 16. Wembley-award Voor de user die het best toernooien, toto's e.d. organiseert. 17. Mesut Özil-award Voor de creatiefste user die de mooiste OP's, gifjes, avatars, tekeningen e.d. maakt. 18. Fred Rutten-award Voor de user die zo hard probeert goed Nederlands te schrijven maar die toch niet altijd te volgen is. 19. Mounir El Hamdaoui-award Voor de user die zich al heel snel benadeeld voelt. 20. Nico Dijkshoorn-award Voor de user die de mooiste of grappigste sfeerverhalen weet te vertellen. Nomineren maar. Nominaties sluiten komende ZONDAG (29 mei) om 16:00 uur. Overigens als iemand vindt dat een bepaalde award nog een andere naam moet krijgen dan is dat niet te laat om te melden. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hehehe ja, maar ik lees veel maar reageer bijna nooit op clubvoetbal.
Tenzij dat verplicht is ? Doe mij interland voetbal
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
-beter lezen-
|