![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het seizoen is weer bijna ten einde en dus kan er weer op allerlei manier teruggeblikt worden. Mooiste manier om dat te doen imo: met foto's en/of indrukwekkende video's.
Ik trap maar af met voor mij het meest ontroerende moment van dit jaar maar anderzijds ook wel weer een dag waar ik als Feyenoorder enorm trots op terugkijk. De dienst in de Kuip vooraf met prachtige woorden van o.a. Van Praag. Duizenden mensen langs de kant van de weg in een stoet die ging vanaf De Kuip dwars door Zuid over de erasmusbrug richting het centrum (Coolsingel) en vervolgens naar het crematorium. Ik heb het helaas en uiteraard over de uitvaart van Coen Moulijn. Voor een uitgebreide fotoreportage klik je hier. Laatst gewijzigd door Kopbal; 20-05-11 om 18:25 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tof!
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Verder geen animo voor dit fantastische topic?
![]()
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VBL'er gespot op een foto.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Voor mij de wedstrijd van het seizoen (buiten de kampioenswedstrijd natuurlijk). __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#11 |
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zit hardop te lachen om die eerste.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En dan nog missen er veel dingen, echt bizar veel gebeurd.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het seizoen 2010-2011 in beeld.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|