![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Het was genieten in Nederland door de spanning dit jaar. Maar hoe kijken ze in andere landen tegen het Nederlandse voetbal aan ?
Als klein land hebben we relatief veel europese bekers gewonnen en met Oranje 3 WK-finales spelen is ook niet mis. Cruijff werd in 2000 gekozen tot beste europese speler van de eeuw. Als je ons vergelijkt met andere kleine landen doen we het geweldig. Ik noem ons altijd het beste kleine land van de wereld. Nu ook weer een geweldige lichting onder 17. Jong Oranje doet het al jaren geweldig. En jonge buitenlandse spelers zien de Nederlandse competitie als ideale springplank. Het mooie is ook dat we altijd proberen aan te vallen. Met als resultaat dat onze internationals bijna allemaal bij europese topclubs spelen. Hoe zien ze dat in het buitenland ?
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb het idee dat buitenlanders sowieso denken dat we 365 dagen per jaar kneiterbezopen met een bos penen op onze hoofden en een joint in de bek de polonaise lopen langs de grachten.
Wat mij betreft blijft dat beeld zo bestaan. Supermooi. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
In Servie (waar het EK u17 ook was) is er nog steeds veel respect voor Nederland. Voor Oranje en de competitie.
Ajax stond ook op de voorpagina van de sportkrant. Met foto van Mikki uiteraard. En elk weekend zijn er eredivisie wedstrijden live (meestal Ajax). __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
||
|
|
|
|
|
#5 |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hoe ziet het buitenland ons als voetbalnatie ?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|