![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Pasveer: 5
Heeft meer punten gekost dan gepakt, een onvoldoende dus. Breukers: 4,5 Enorm loopvermogen, maar helaas is dat zo'n beetje zijn enige pluspunt. Wordt makkelijk gepasseerd, heeft een matige voorzet, speelt zelden vooruit en mist het inzicht om positioneel te dekken. Heeft het geluk dat Maertens naast hem staat. Maertens: 7 Begon dramatisch en leverde zijn aanvoersband in, daarna zagen we weer de oude Maertens. Sterke mandekker die enorm veel weet weg te halen. Van der Linden: 6 Heracles speelt nog aanvallender dan vorig seizoen, Antoine lijkt er veel moeite mee te hebben om met veel ruimte in zijn rug te spelen. Ligt het systeem hem minder, was het een vormdipje, moest de defensie wennen aan Pasveer of beginnen de jaren te tellen? Looms: 6,5 Misschien wel zijn beste seizoen op het hoogste niveau. Zowel aanvallend als verdedigend een ruime voldoende, knap seizoen. Quansah: 8 We hebben het weer gezien toen Kwame ontbrak. Deze man is onvervangbaar. Fledderus: 6 De linkerflank was dit seizoen lekker op dreef en Mark-Jan maakte daar vaak deel van uit. Scoorde aardig wat belangrijke doelpunten en blijft altijd gaan, maar die domme kaarten waren toch wel een dikke smet, vandaar een 6 in plaats van een 7. Overtoom: 7 Dat huppeltje blijft irriteren, het lijkt alsof hij nooit op 100% speelt. Desondanks een prima seizoen voor Willie, die steeds vaker ook vanuit de as anderen voor de keeper zet. Hij blijft zich ontwikkelen. Vejinovic: 7 Goed inzicht en een schitterende trap. Prachtige voetballer die sterk aan het seizoen begon, zijn pass richting Plet in de eerste wedstrijd van het seizoen zal ik niet snel vergeten. Een darminfectie heeft hem zo ongeveer een half jaar gekost, maar het komt wel goed met deze jongen, Fledderus heeft niet voor niets geen aanbod gekregen om te verlengen. Everton Ramos Da Silva: 7,5 Al jarenlang een sympathieke voetballer, maar wat was hij altijd wisselvallig. Dit seizoen (en dan met name na de winterstop) scoorde hij niet alleen 15 keer, hij was balvaster dan ooit en had ook voetballend een belangrijk aandeel. De linkerflank heeft dit seizoen echt het verschil gemaakt. Armenteros: 7 Balvast en bij vlagen briljant, maar hij is nog te vaak onzichtbaar. Deels zijn eigen schuld, maar hij verzoop ook regelmatig aangezien Douglas weinig bruikbare voorzetten gaf en Everton een type speler is die veel naar binnen trekt. Hij is nog maar 20, zijn tijd komt nog wel. Plet: 5,5 Komt te kort voor de basis, maar puur op basis van zijn doelpunten toch een voldoende. Nuttig voor de breedte, al mistte hij ook nog aardig wat kansen. Douglas: 5 Hij blijft altijd gaan, maar het levert helaas zelden wat op. Belangrijk bij balverlies, maar erg matig in balbezit. Rienstra heeft degelijk gespeeld (op Ajax-uit na), maar te weinig minuten gemaakt om een beoordeling te geven. Rendla heeft weinig toegevoegd, maar ook te weinig gespeeld om hem een seizoenscijfer te geven. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Michaylov: 7
Dit seizoen doorgebroken en heeft bewezen dat hij er staat. Rosales: 6 Aanvallend sterk, al mag zijn voorzet nog wel wat beter worden, verdedigend is het nog niet goed genoeg Wisgerhof: 5 Wordt te oud, begint steeds meer luchtduels te verliezen. Voor de rest niet veel bijzonders. Douglas: 6 Sterk in het begin van het seizoen echter is zijn vorm sinds de winterstop niet meer teruggekomen. Is nog wel jong dus wordt volgend seizoen vast sterker. Buysse: 5 Zelfde als Rosales, wisselt sterke wedstrijden af met matige. Brama: 6 De man van de 6jes hoort hier natuurlijk ook een 6 te krijgen. Janssen: 6 In de CL heerlijk gespeeld maar als hij een paar dagen daarna tegen bijvoorbeeld De Graafschap moet dan zie je hem 90 minuten lang niet. Landzaat: 7 Op deze leeftijd gaat hij nog 90 minuten. Goede instelling en leest het spel prima. Chadli: 6 Begint goed, eindigt slecht. De Jong: 7 Draait een heerlijk seizoen en is ook belangrijk voor dit Twente. Ruiz: 6 Brengt met zijn nieuwe spel wel meer dreiging maar minder rendement. Miskopen: Bajrami, Onyewu en Janko. Komen tekort voor het niveau van Twente. __________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Een collectieve 4.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stekelenburg: 9
Behield zijn WK vorm en is echt met recht gekozen tot Ajacied van het seizoen. Vermeer: 8 Ondanks een klein foutje hier en daar (Vayrinen) was hij cruciaal met katachtige reflexen. Van der Wiel: 6 Wat oogde het allemaal vermoeid, verdedigend viel hij vaak door de mand en ook aanvallend bracht hij niet wat hij vorig seizoen wel bracht. Gelukkig offensief wel van waarde in de laatste wedstrijd van het jaar Alderweireld: 6,5 Vond hem vaak wat onrustig aan de bal en in de duels vond ik hem ook niet altijd goed. Defensief koppen kan ook nog wel verbeteren. Vertonghen: 8,5 Gaat er altijd voor, prachtig schot, prachtige pass, mooie rushes en de supporters van de rivalen haten hem. Jan ![]() Emanuelson: 6 Tja, hij kan zo goed voetballen, laat het alleen veel te weinig zien. Heeft ook nooit echt een vaste positie gehad en dat merkte je. Maakte toch een mooie transfer. Blind: 6,5 Begon vrij matig nadat Urby was vertrokken met als dieptepunt Utrecht. Na zijn blessure zijn basisplek verloren aan Boilesen maar in zijn invalbeurten vond ik hem zeker niet zwak. Lijkt me een ideale man om achter de hand te hebben. Boilesen: 7,5 Zo jong en dan toch al zo lekker spelen. Heeft zich goed staande weten te houden tegen Ruiz. Ook aanvallend is hij van belang met zijn goede techniek en mooie rushes. Had het alleen af en toe wel moeilijk tegen echte buitenspelers. Anita: 8 Begon als linksback, werd wissel en uiteindelijk veroverde hij zijn basisplek op zijn favoriete positie. Vanwege zijn goede spel in de tweede seizoenshelft geef ik hem een hoog cijfer, ik zie de eerste seizoenshelft door de vingers . Staat altijd op de goede plek, heeft een goed overzicht, werkt niet spelvertragend en durft te voetballen. Ook fysiek is hij ondanks zijn geringe lengte niet makkelijk weg te krijgen.De Zeeuw: 5,5 Heeft echt een belabberd seizoen achter de rug, veel balverlies, slechte omschakeling. Bloeide aan het eind van het seizoen weer redelijk op als invaller. Eriksen 8 Wat een overzicht, wat een pass, wat een werklust. Speelt toch nog iets te vaak verstoppertje, maar maakt dat weer goed met de mooiste steekballen en assists. Deze jongen is pienter en gaat alleen maar beter worden. Volgend jaar hopelijk iets meer scoren. Enoh: 5 Wat een verschil met vorig jaar. Vorig jaar leek alles dan per toeval goed te vallen, dit jaar leek alles tegen te zitten. Ik denk inmiddels dat hij gewoon niet beter kan en dat vorig jaar een incident was. Toch blijf ik het een held vinden. Siem de Jong: 7 Niet de aanvallende middenvelder van vorig jaar, wel de spits die in de belangrijkste wedstrijd van het jaar ongelofelijk goed is. Op het middenveld was het dit jaar wisselvallend, in de spits lijkt hij zich steeds beter thuis te voelen. En 12 goals is niet slecht te noemen voor een halve spits. Lorenzo Ebecilio: 6 De potentie is er, de oogkleppen helaas ook. Maar ik heb er vertrouwen in dat het nog wel iets gaat worden. Miralem Sulejmani: 7,5 Liet in de tweede seizoenshelft zien dat hij wel degelijk van waarde kan zijn door op het juiste moment te pieken. Toch denk ik dat hij nooit helemaal de sterspeler bij Ajax gaat worden, maar hij is nog jong. En hopelijk gaat hij een keer zijn rechtervoet trainen. En Mikki, blijf van de zomer aub weg bij de McDonalds. Mounir El Hamdaoui: 5 Bedankt voor je doelpunten en hopelijk tot nooit meer ziens. Luis Suarez: 6,5 Liep vaak gefrustreerd rond, wilde wel erg graag weg. Was misschien ook gewoon toe aan een nieuwe uitdaging want bij Liverpool bloeide hij op. Toch was hij cijfermatig niet slecht. Belachelijke actie waardoor hij terecht geschorst werd. Aras Ozbiliz: 6 Kan dribbelen als de beste, laat het alleen te weinig zien. Toch heb ik wel vertrouwen in deze jongen ![]() Dario Cvitanich: 6 Leuk voor de sfeer, goede invalbeurt in de bekerfinale, verder weinig gezien. Andre Ooijer: 8 Zo gehaat worden in het begin en dan toch nog een eindbaas zijn, dat kunnen alleen de ekte ekte ![]() Jeroen Verhoeven: 8 Een 8 omdat dat het meest op het postuur van Jeroen lijkt. Laatst gewijzigd door sjimmie; 16-05-11 om 12:31 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
1 Iker Casillas: 8
Het lijkt een beetje erop alsof hij, nu hij alles gewonnen heeft wat er te winnen valt, het allemaal wel gelooft. Na een seizoen of vijf-zes praktisch zonder echte fouten te hebben gespeeld sluipen die er toch meer en meer in. Desondanks blijkt Casillas voor mij in ieder geval de beste keeper ter wereld, daarvoor moet hij - helaas - nog steeds teveel punten pakken voor de club. 2 Ricardo Carvalho: 8 Beste centrale verdediger die we hadden (buiten Sergio Ramos dan), is absoluut niet te oud om een hele defensie te kunnen leiden. 3 Pepe: 7 Is een absolute debiel met een steekje los, desondanks maakte hij helemaal geen slecht seizoen door. Pakt weinig kaarten en was belangrijk in de Clásicos. Daar waar hij rood moest krijgen kreeg hij hem niet en daar waar niets aan de hand was, was Dani Alves. 4 Sergio Ramos: 8 Goed seizoen weer van deze man, toch wel mijn held. Is nog altijd de beste centrale verdediger imo, maar goede rechtsbacks zijn nu eenmaal moeilijk te vinden. Iedere wedstrijd weer gevaarlijk, of het nu met een vlijkscherpe bal vanaf rechts is, of met het hoofd uit een corner. 5 Fernando Gago: - Te weinig gespeeld imo. Vooral omdat ie alleen maar geblesseerd is. Zonde van deze man, die zeker eerder al aantoonde het talent te hebben. Misschien komt het er nog eens uit. 6 Mahamadou Diarra: - Nee. 6/28 Emmanuel Adebayor: 3 ![]() 7 Cristiano Ronaldo: 8.5Als je zoveel goals maakt kun je eigenlijk geen laag cijfer krijgen. Toch krijgt ie geen negen of hoger, daarvoor geeft ie toch te vaak net niet thuis in duels waarin hij er juist moet staan. 8 Kaká: 6.5 Deed af en toe leuk mee, was af en toe ook nergens te bekennen. Ga maar mooi weg. 9 Karim Benzema: 7 Deze man is echt vreemd. In de eerste seizoenshelft was hij nog slechter dan de spits van FC Bal op 't Dak, mijn opa en Adebayor bij elkaar. Maar als Higuaín er dan lang uitligt staat hij plots op en legt hij ze er achter elkaar in. Vervolgens raakt ie zelf geblesseerd en als ie terugkomt kan hij het niet meer. 10 Lass Diarra: 7 Was zowaar niet heel slecht, maar pakt altijd geel, is zo vaak geschorst en komt te vaak eigenlijk te kort, omdat hij feitelijk ook te kort is. Bovendien denkt hij nog te vaak dat Alonso het wel in zijn eentje kan, als verdedigende middenvelder. Dat is niet zo. 11 Esteban Granero: 7 Speelt lang niet altijd, speelt wel altijd leuk mee en weet in Bernabéu altijd het publiek achter zich te krijgen. 12 Marcelo: 9 Jazeker, een negen voor deze meneer. Want dat is hij zeker geworden dit seizoen. Waar hij eerst een linksbuiten was die voornamelijk op de back stond, is hij nu een allround linkerflankspeler. Hij kan alles, naast voorzetten heeft hij niet alleen geleerd om goed te verdedigen maar ook nog eens op goal te schieten en ekte vaselinas erin te leggen. Mijn man of the season ![]() 13 Antonio Adán: 7.5 Dudek kan inpakken. 14 Xabi Alonso: 8.5 Is helaas vaak het slachtoffer van Lass of Khedira, die er vanuitgaan dat Alonso het wel alleen af kan. Zo komt ie vaak al snel aan een onnodige gele prent. Desondanks is Alonso absoluut verbeterd in het balveroveren en is hij nog steeds zeer bedreven in het versturen van spot-on dieptepasses. 15 David Mateos: - Te weinig gespeeld en in januari verhuurd. 16 Sergio Canales: 6.5 Zou eerst verhuurd worden, maar Mourinho wilde dat niet. Stond de openingswedstrijd in de baas, en faalde hard. Uiteindelijk speelde hij niet veel, maar gaandeweg het seizoen vorderde merkte je absoluut dat hij stappen heeft gemaakt, puur door mee te trainen met de bazen. 17 Álvaro Arbeloa: 6.5 Aardige stand-in voor de backs, maar ook niet meer dan dat. Brengt aanvallend weinig, al zat zijn goal in de ArenA er aardig in. Buiten dat is het een klootzak getuige zijn actie tegen David Villa. Dat kan echt niet. 18 Raúl Albiol: 7 Goeie stand-in voor Pepe of Carvalho. Is goed in de lucht, maar is soms te laat met ingrijpen als de aanvallers via de grond passen. 19 Ezequiel Garay: 6.5 Is een goede verdediger, maar is duidelijk de minste van de vier(vijf) centrale mannen. Het zou dan ook niet vreemd zijn als hij eieren voor zijn geld kiest en naar een nieuwe club wil. 20 Gonzalo Higuaín: 7 Raakte helaas zwaar geblesseerd in november, daarvoor deed hij het gewoon goed. Al snel werd duidelijk dat hij pas eind 2011 weer volledig fit kan zijn, waardoor zijn comeback niet al te veel betekende. Kon tegen Valencia toch nog even pieken door defensieve blunders. 21 Pedro León 6 Ik vond het eigenlijk al een vreemde aankoop, en uiteindelijk is het dat ook gebleken. Speelt bijna niet en schijnt ook niet al te goed in de groep te liggen. Had dan ook liever gehad dat hij bij Getafe bleef, daar had hij veel meer kunnen betekenen. Wel nog bedankt voor die goal in Milaan. 22 Ángel Di María 7.5 Begon uitstekend aan het seizoen, kwam vervolgens een paar maanden in een dipje maar sloeg zo rond februari weer keihard terug. Mooie rushes, goede assists en geweldige golazos. Deze man maakt het waar. 23 Mesut Özil: 8 Had er persoonlijk niet van verwacht wat de meesten wel verwachtten. Ik had ongelijk. 24 Sami Khedira: 7 Een leuke toevoeging op het middenveld, maar imo niet van groots niveau. Toch was ook bij hem een absolute verbetering zichtbaar aan het einde van het seizoen. 25 Jerzy Dudek: - Maar één helft gespeeld, maar sowieso voorbijgestreefd door Adán. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volgens mij de meeste spelers die genoeg wedstrijden hebben gespeeld meegenomen:
Jelle ten Rouwelaar - 8 Gewoon een prima keeper voor NAC, heeft ons vaak er nog doorheen gesleept. Geselecteerd voor Oranje (natuurlijk wel als 3e keeper) als beloning. Jens Janse - 5 Begon slecht, heeft nooit echt kunnen imponeren. Niet heel slecht. Milano Koenders - 5,5 Paar aardige wedstrijden gespeeld, soms ook erg makkelijk en wat fouten. Niemand die er droevig om is dat hij weer weg gaat. Csaba Fehér - 6 Tja, ik ben niet zijn grootste fan geweest de afgelopen jaren. Als rechtsback ook veel te oud en te langzaam. Op het middenveld nog niet zo slecht en heeft toch lang voor de club gespeeld. Gábor Horváth - 6,5 Begon erg sterk, later wel wat terug gevallen. Na de winterstop ook meegegaan in de malaise. Hopen dat hij behouden kan worden .Rob Penders - 7 Tja, HELD waar we afscheid van nemen. Tim Gilissen - 6,5 Een nuttige middenvelder. Geen super seizoen, niet slecht. Donny Gorter - 5,5 Vooral door de wedstrijden als linksback krijgt hij een hoger cijfer. Stond voor de rest stil in ontwikkeling. Kees Luijckx - 5,5 Hij begon heel aardig. Vaak toch wel erg zwak. Levert vaak ballen veel te makkelijk in, kan ik me aan kapot ergeren. Robbert Schilder - 7 Beste middenvelder. Brengt voetbal in de ploeg. Nemanja Gudelj - 7 Prachtig jaar gehad, definitief doorgebroken en een soort middenvelder waar ik van houd. Matthew Amoah - 6 Had duidelijk zijn jaar niet echt. Nog wel een 6 waard. Ali Boussaboun - 6,5 Begon erg goed, ging later ook wat mee in de malaise. Jammer dat hij weer vertrekt. Julian Jenner - 5,5 5,5 meer door zijn goals tegen Feyenoord en Willem II. Voegt verder weinig toe, prima dat hij weer terug gaat. Joonas Kolkka - 6 Kolkka, als hij speelde wel altijd ok. Geen uitschieters naar boven en beneden verder. Anthony Lurling - 6,5 Na wat magere jaren zo af en toe weer meer voetbal en dreiging. Leonardo - 1,5 Tja, moeten we het hier nog over hebben? Geen 1 omdat hij tegen de graafschap weer enigszins leek te kunnen voetballen. Trainers - 5,5 Geen makkelijke opdracht met alle onrust rondom de club, terwijl het seizoen bezig is opeens hoofdtrainer worden. Ik hoop niet dat het spel en gedoe in de 2e seizoenshelft een voorbode is voor volgend jaar want dan verdienen ze geen voldoende meer. Prestaties elftal- 5 Ook hier is alle onrust rondom de club niet bijvoordelijk voor geweest lijkt mij. Door een goede eerste seizoenshelft gelukkig geen nacompetitie. Veel spelers moeten zichzelf maar in de spiegel gaan kijken met het gedrag. Club - 2 Tja, alle problemen zeggen genoeg. Hopen dat het met het nieuwe bestuur, controles en gedoe we eindelijk eens een normale gezonde eredivisieclub worden. Een 2 omdat het de mooiste club van de wereld blijft en dat de supporters en sponsoren de club trouw blijven en zelfs financieel flink ondersteunen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
.Best veel lage cijfers voor een seizoen waar je toch de beker pakt en nipt 2e wordt in de competitie..
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
1. Sander Boschker - Op basis van het bekertoernooi deed ie het prima: 7
2. Oguchi Onyewu - Verdedigend zonder bal was hij best sterk, maar opbouwend bracht hij gewoonweg te weinig: 5,5 3. Nicky Kuiper - Alweer blessureleed. ![]() 4. Peter Wisgerhof - Nog steeds solide al vond ik inderdaad dat hij vaker de duels begon te verliezen: 6,5 5. Rasmus Bengtsson - Prima stand-in voor Douglas tijdens zijn schorsing. Ook tijdens de CL-duels prima op de been gebleven: 7 6. Wout Brama - Uitstekend seizoen gedraaid, altijd gemotiveerd en gedreven op het middenveld : 87. Denny Landzaat - Gewoon een zeer degelijke middenvelder gebleken: 6,5 8. Theo Janssen - Zijn traptechniek blijft gewoon een genot om naar te kijken, verder nooit opgevend: 7,5 9. Luuk de Jong - Ontopote zich in de tweede seizoenshelft tot de nieuwe spits en deed dat prima: 7,5 10. Bryan Ruiz - Helaas, door zijn blessure nauwelijks in de buurt gekomen van de weergaloze vorm van vorig seizoen: 6,5 11. Emir Bajrami - Zeer grillige aanvaller, heeft misschien best potentie en goede acties, maar echt veel kwam het er niet uit dit seizoen: 5,5 13. Nikolay Mihaylov - Staat er nu echt, de nieuwe nummer 1 en hij heeft dit seizoen behoorlijk wat punten gepakt voor Twente : 815. Roberto Rosales - Tja, ik waardeer hem gigantisch vanweze zijn fanatisme binnen de lijnen, helaas schiet hij verdedigend nog wel wat te kort af en toe, wisselde goede en slechte wedstrijden ook veel met elkaar af: 6,5 17. Arnold Bruggink - Nauwelijks gespeeld. 19. Douglas - Speelde tegen PSV en Werder de wedstrijden van zijn leven maar zakte daarna wel terug, minpunt was de rode kaart bij AZ: 7 21. Marc Janko - Het is er het hele seizoen niet uit gekomen, helaas. Heeft ons wel naar de beker gekopt, een van de weinige pluspunten: 5 22. Nacer Chadli - Een enorme ontwikkeling doorgemaakt, stond vanuit de JL ineens in de Champions League te ballen en deed het prima. Tweede seizoenshelft toch een vormdipje: 7 23. Bart Buysse - Dramatisch in zijn eerste paar wedstrijden maar na de winterstop bleek deze Belg opeens te kunnen voetballen en veroverde hij ook nog een basisplaats: 6,5 25. Anouar Diba - ![]() ![]() x10000. Wat deze man bij Twente deed... geen idee.33. Dwight Tiendalli - Vorig seizoen een prima verdediger, dit seizoen was het allemaal opeens een stuk minder: 5,5 34. Thilo Leugers - Werd tegen PSV en Werder voor de leeuwen gegooid en bleef met hulp van Douglas overeind. Daarna niet overtuigend: 5,5 44. Ola John - Bleek met zijn invalbeurten toch leuke acties in huis te hebben. Hij gaat er wel komen al was hij dit seizoen nog te licht voor de basis: 6 Laatst gewijzigd door Mark-Hgl; 16-05-11 om 20:54 __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik wacht nog even met cijfers uitdelen, na gisteren zouden het allemaal 8en zijn
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Altijd leuk dit !
Michel Vorm Ik vond m dit seizoen minder dan vorig jaar, leek lange tijd met zijn hoofd bij het WK en/of andere clubs te zitten, pas tegen het einde van de competitie weer in zijn oude vorm. 6.5Tim Cornelisse Bij gebrek aan beter toch weer de vaste rechtsback dit seizoen, maar eerlijk is eerlijk, Tim kan het allemaal niet meer belopen. 5/10 Alje Schut Pechvogel pur sang, en zeker niet zijn beste seizoen. 5/10 Jan Wuytens In mijn ogen ook minder dan vorig seizoen, was altijd een centrale verdediger met een goede pass, maar dat heeft ie dit seizoen veel te weinig laten zien, wel nog een zesje. 6/10 Mihai Nesu Verdedigend bij de betere linksbacks in de Ere, voetballend gezien heel erg matig, wel altijd en overal strijd. Krijgt hopelijk snel weer gevoel in zijn lijf...6.5/10 Ismo Vorstermans Werd na de winterstop ineens naast Wuytens gezet omdat ie rechtsbenig is en voetballend meer brengt dan Schut , deed dat ook aardig, maar is sinds zijn hersenschudding niet meer in het veld geweest. 6/10 Mark van der Maarel Speelde vorig seizoen Tim Cornelisse uit de basis, maar heeft daar geen vervolg aan kunnen geven. Is een zwakke plek als ie in de basis staat. 4/10 Michael Zullo Heeft lang getobd met een buikwand-blessure, maar heeft zich uiteindelijk in de basis geknokt als linksback. Voetballend aardig, verdedigend voor verbetering vatbaar, maar wel een echt bijtertje met Australische mentaliteit, komend seizoen de nieuwe linksback. 7/10 Michael Silberbauer Door de mand gevallen als aanvoerder wat mij betreft, en na de winterstop geen schim meer van de oude ''Deense Diesel''. Voor de winterstop wel nog ouderwets belangrijk, dus een zes. 6/10 Jacob Lensky Was voor de winterstop samen met Silberbauer een perfect blok op het middenveld, daarna een beetje als ''hoer'' gebruikt door de trainers en op verschillende posities terecht gekomen, daarna nooit meer de oude Jacob gezien. 6/10 Kevin Strootman Wat een klasbak, vanaf zijn eerste wedstrijd belangrijk, voorop in de strijd, en een fantastisch linkerbeen. Volgend jaar aanvoerder wat mij betreft. 8/10 Gianluca Nijholt Vorig seizoen op het randje van de basis, maar helaas dit seizoen geen vervolg kunnen geven, werd op een gegeven moment al uitgefloten nog voordat ie in het veld kwam, triest.... Komend seizoen verhuren ? 4/10 Barry Maguire Speelde weergaloos in de PO's vorig seizoen, maar heeft nooit meer aanspraak gemaakt op een basisplaats, contract niet verlengd dus ik ben benieuwd welke club m haalt en of ie het daar wel gaat redden. 4.5/10 Adam Sarota Tot nu toe de minste van de Aussies, schijnt het op de training en bij Jong FCU goed te doen, maar heeft ''stadion-vrees'', hopelijk volgend jaar beter. 3/10 Nana Asare Ondanks zijn blessure weer erg belangrijk dit jaar, is van linksback bij KV Mechelen inmiddels opgeklommen tot nr. 10 bij Utrecht, heeft imo alles, inzicht, loopvermogen, techniek, uithoudingsvermogen, is misschien wat blessuregevoelig. Potentiele topper. 8.5/10 Edouard Duplan Als backup gehaald maar door de blessure van Mulenga veel basisplaatsen, begon verrassend goed, maar zakte daarna terug, volgend jaar een goede wisselspeler neem ik aan. 6.5/10 Dries Mertens De belangrijkste aanvaller, 1 van de beste spelers in NL als je het mij vraagt, heeft een lange periode na de winterstop matig gespeeld door transfergeruchten, anders was het een echt topseizoen voor m geweest. 8/10 Ricky van Wolfswinkel De meest productieve Nederlander in de Eredivisie, en ook nog eens Europees topscoorder van de EL. Uiteraard een zooitje pingels gescoord en dus een iets vertekend beeld, maar nog altijd een groot talent imo, onderschat door velen. Werk wel aan je spierkracht Ricky deze zomer ! 7.5/10 Frank Demouge Cultheld, voetballend beter dan je in 1e instantie zou denken, verder sleuren, jagen, irriteren, ik mag m wel die Frank, ideaal breekijzer. 6.5/10 Jacob Mulenga Met hem erbij waren de PO's makkelijk gehaald, erg belangrijk voor het aanvalspel door zijn kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, kan hiermee een complete verdediging uit elkaar spelen. Ging nog scoren ook vlak voor zijn blessure, hopelijk volgend jaar weer in dezelfde vorm terug. 7/10 Tommy Oar De man van de voorzet zonder iemand te passeren, moet meer variatie in zijn spel brengen, ben benieuwd of ie zijn belofte waar gaat maken. Geen cijfer (te weinig gespeeld) De overige spelers hebben niet of nauwelijks gespeeld en dus geen indruk op mij achter gelaten. Ton du Chatinier en Jan Wouters Doelstelling niet gehaald, dus gefaald zou je zeggen. Wel gewoon echt pech gehad met arbitrale dwalingen, blessures, en een toch iets te krappe selectie voor een seizoen inclusief EL voetbal. Ben benieuwd of ze aanblijven. 6/10 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Isaksson - 6
Voldoende. Soms nog een 'Isakssonnetje maar meestal redelijk met soms een uitschieter naar boven. Marcelo - 5.5 Aan het begin van het seizoen met veel bombarie binnen gehaald. Was erg onzeker en kan voor geen meter opbouwen. Later met Bouma naast hem was het iets beter. Speelde in de toppers tegen Ajax wel goed, maar ik had veel meer van hem verwacht. Rodriguez - 5 Matig seizoen. Oogt veel te laconiek, met als grootste ergernis het niet nasprinten van 'logge' Theo bij Twente uit. Vukovic - 3 Dit seizoen vastgelegd na een hoopvol vorig seizoen. Schandalig slechte invalbeurten als back/centrumverdediger en ook nog eens een idiote charge op Ruiz tegen Twente thuis .Berg - 4 Gefaald in 4-3-3. In 4-4-2 ook niet overtuigend. Heeft meer dan genoeg kansen gehad en er uiteindelijk niets van gebakken. Dag Marcus ![]() Toivonen - 6.5 Speelde bijna het gehele seizoen op '10'. Deed dat vaak meer dan redelijk. Alleen veel vervelende maniertjes, die uiteindelijk vooral tegen hem gingen werken en die misser tegen Groningen gister kon ook echt niet .Engelaar - 5 Mister 'Nobody'. De aanvoerder nogwel, maakt geen tackle, verspeelt vaak de bal, speelt soms een hele wedstrijd lang verstoppertje, terwijl hij in andere wedstrijden zelfs Simons zijn record balletjes breed geven verbrak (toch nog een puike prestatie ).Lens - 7.5 In het begin erg onstuimig maar ontwikkelde zich dit seizoen erg goed. Volgend jaar zou wel eens zijn jaar kunnen worden en hij heeft het meer dan redelijk gedaan als je naar zijn statistieken kijkt: 10 goals en 11 assists. Koevermans - 5.5 Als hij mocht invallen was het soms best aardig, maar vaak ook erg matig. Veel geluk bij je volgende ploeg Danny .Hutchinson - 7 Verrassing van het seizoen. Kwam transfervrij voor in de breedte. Betere versie van Engelaar. Pieters - 7.5 Goed seizoen gehad. Stabiele linksback, die zelfs vast in Oranje stond. Oogt de laatste weken erg vermoeid, maar hij kan zeker spreken van een geslaagd seizoen .Wuytens - 6 Pakte de laaste paar weken een aantal wedstrijdjes mee en deed het daarin niet eens zo heel slecht. Jammer dat hij nu een half jaar uit de roulatie ligt. Nijland - 6 Kreeg van die lafbek van een Rutten maar geen kans, terwijl hij in het tweede ze er maar in bleef schieten, erg jammer. Stef had zeker zijn steentje bij kunnen dragen dit seizoen. Hopelijk krijgt hij volgend seizoen wel kansen. Bouma - 7 Stabiel. Eerste helft van het seizoen was hij top, daarna een dipje en sukkelde hij met blessures. Uiteindelijk een ruime voldoende voor Wilfredje, die hopelijk volgend jaar aanvoerder is. Dzsudzsák - 8 Belangrijkste man bij PSV. 13 Assists en 16 goals. Voor een linksbuiten uitstekende cijfers en zijn voorzetten waren vaak briljant en perfect op maat. Jammer dat 'mietje' Berg er zo weinig meedeed. Als een speler á la Bas Dost er had gestaan had hij minstens 20 assists gehad. Labyad - 6.5 Helaas niet het jaar van zijn doorbraak, maar dat dank ik voor een groot deel aan de angsthazentactiek van Rutten. De laatste paar weken is het meer dan redelijk en hij speelt zich op zeker de basis in volgend jaar. Manolev - 6 De ene week is het kut met peren. De andere week is het meer dan behoorlijk. Hij heeft door die hetze van Gijp natuurlijk de publieke opinie tegen, omdat hij alleen maar die voorzetten laat zien. Erg wisselvallig, maar over het algemeen is het wel voldoende. Bakkal - 5.5 Speelde vorig seizoen erg sterk, maar kan het dit seizoen niet waarmaken. Typerend was wel het feit dat hij dit keer pas in maart zijn eerste goal van het jaar maken, terwijl hij het jaar ervoor erop dat moment al 10 had inliggen. Jammer. Reis - X Speelde erg hoopvol tot die horrorblessure. Met hem in de spits zouden we denk ik kampioen zijn geworden. Vandaag gelukkig de optie in zijn contract gebruikt . Kan volgend jaar de comeback van het jaar maken!Cassio - X Keepte gister tegen Grunn. Oogt onzeker, maar liet niets door uiteindelijk. Doe maar verkopen aan elke gek die er geld voor geeft. Zeefuik - 6.5 Aan het begin van het seizoen afgeschreven, maar uiteindelijk speelde hij vaak wel verfrissend t.o.v. Berg. Gaat het op de lange termijn niet halen bij PSV. Bedankt nog voor die goal tegen W2. Afellay - 8 Was o zo belangrijk voor dit elftal. Verlies is niet adequaat opgevangen. Dat is duidelijk. Het ga je goed Ibi. Rutten - 4 Angsthazenvoetbal, verkeerde spelers vertrouwen, Engelaar aanvoerder en weer geen Champions League. Missie gefaald, pak je koffer Fred! __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Luciano 7
Niet altijd even zeker, maar toch nog altijd erg belangrijk geweest, omdat dit seizoen de defensie te vaak schutterde. Kieftenbeld 5,5 krap aan voldoende, tegen snelle linksbuitens altijd heel lastig en had te vaak back-up nodig. Eerste helft van wedstrijden leek hij vaak nodig te hebben om erachter te komen hoe zijn tegenstander aan te pakken was. Ivens 6,5 Zit wel wat in.. maar nog te onzeker en laat te vaak een steekje vallen Granqvist 7,5 Meest scorende verdediger van de wereld dit seizoen geloof ik. Aanvallend sterk, tegenstanders zijn inmiddels bekend met zijn rushes, maar ook zijn kopkracht en penalties. Vond hem defensief wel zwakker dan vorig seizoen. Te vaak steekjes laten vallen, met name na de winterstop. Wat last van het missen van een lucratieve transfer denk ik. Stenman 8,5 Onderdeel van de geroemde linkerkant van Groningen, aanvallend supersterk, goede voorzetten en er altijd voor gaan. Defensief ook prima in orde. We gaan hem missen. Sparv 8 Spil op het middenveld, altijd rustig, goed overzicht en moeilijk van de bal te krijgen. Kan ook nog eens prima de rol van centrale verdediger vertolken als Granqvist mee naar voren was. Pakt imho wel te vaak een onnodige gele kaart. Hiariej/Holla 7 Hiariej lijkt zijn positie op het middenveld te hebben herovert, dynamisch, komt graag mee op en goed overzicht. Mag nog wel wat sterker worden en meer zijn mannetje staan. Past prima naast Sparv, die wat defensiever is ingesteld. Holla brengt strijd en staat wel zijn mannetje, maar is teveel naast Sparv. Enevoldsen 6 Afwisselend slecht, goed en matig. Maar wel de beste optie geweest op de rechterkant voor een heel seizoen. Te weinig gescoord dit seizoen. Pedersen/Garcia 4 Te veel slechte wedstrijden. Terecht dat Garcia mag vertrekken, Pedersen is technisch gezien misschien een van de betere spelers en is op de trainingen altijd prima van de partij... onbegrijpelijk dat het tijdens de belangrijke 90 minuten op zondag/zaterdag er nauwelijks uit komt. Net als je denkt, ha! dat is het, dan is het de week erop weer brandhout. Bacuna 6 Goed herstel van een ontstellend slap begin, de laatste potjes zagen we de Bacuna die we vinden dat hij kan en zou moeten zijn. Dit doorzetten en we hebben een puike aanvallende mid erbij. Matavz 9 Jammer van de blessure, maar Matavz is geworden wat niemand meer in hem zag na zijn vertrek naar Emmen (en zijn gedwongen vertrek daar) neusje voor de goal, killer in de 16, heerlijke speler om gedurende een pot te volgen, altijd aan het loeren op die uitbraak of dat kansje. Tadic 9,5 wat een binnenkomer. Beste vleugelspeler dit seizoen in de Eredivisie vind ik, kijkende naar de statistieken betreffende goals en assists. Als we naast Matavz nog een goede goalgetter hadden gehad, waren die voorzetten van hem nog belangrijker gebleken, zoveel lekkere passes die niet op de juiste waarde geschat werden. Geen 10? Nee, er moet altijd ruimte zijn voor verbetering he. ![]() Speciale vermelding: Andersson 7 terug van een 2 jaar durende hel. Onzeker en slap in het begin, angstig voor de duels, maar nu het weer goed lijkt te gaan met zijn knie, komt het vertrouwen ook weer terug, geuit in een uitstekende pot tegen ADO. Nu hopen dat hij voor altijd fit blijft. Het is hem gegund. Pieter Huistra 7,5 (8,5) Niet gedacht, nieuwe trainer, veel nieuwe spelers en een redelijk dramatisch einde van het vorige seizoen. Echt een geweldige eerste seizoenshelft neergezet, waar (gelukkig) de basis werd neergezet voor bijna de 4e plek. Zwak de winterstop uitgekomen, maar tijdig weten te herstellen. Krijgt een 7,5, dat wordt een 8,5 bij het winnen van de PO's. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Room - 4 - te vaak geblunderd
vd Struijk - 5 - begonnen op zijn "eigen" niveau en tweede helft zich aardig goed gepresteerd Felixdaal - 5 - redelijk niveau, maar komt op dit moment te kort voor eredivisie Yasuda - 5 - aanvallend leuk met redelijke voorzetten, verdedigend nog te onwennig Kashia - 6 - naast Rajkovic een alerte verdediger, schakelt zijn tegenstander uit Rajkovic - 6,5 - naast een paar blunders, heeft hij het verschil gemaakt ten opzichte van degradatie Büttner - 5 - aanvallend en verdedigend zwak Lopez - 6,5 - belangrijke speler. Aissati - 6 - heel wisselvallig Pröpper - 5,5 - goed begin, maar na de winterstop was zijn niveau niet genoeg Stevanovic - 3 - hele seizoen niets laten zien Matic - 5 - bal vasthouden is zijn kwaliteit en levert verrekte weinig op Riverola - 5,5 - te weinig gebracht als talent van barca zijnde van Ginkel - 7 - altijd voorop in de strijd, helaas misbruikt als spits Babangida - 3 - 1 redelijke wedstrijd dankzij achterhoede Roda JC, verder huilen met de pet op Pedersen - 5 - te weinig gebracht voor zijn geld Snijders - 5 - leuke acties aan de zijlijn, resultaat nihil Wilfried - 6 - sterke spits, erg doeltreffend in de eerste wedstrijden, daarna in het niveau meegegaan Ferrer -1 Laatst gewijzigd door Hendril; 16-05-11 om 19:33 __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jon Dahl Tomasson - Niet gezien dit seizoen
Rob van Dijk - 6 - Goed gekeept, af en toe puntjes gered. André Bahia - 3 - Sympathieke jongen, maar geen goede verdediger en zeker geen goede opbouw gehad. Ron Vlaar - 4 - Hij heeft zijn niveau niet gehaald dit seizoen. Diego Biseswar - 4 - Slechte beginmaanden gehad, maar laatste weken zat er groei in. Georginio Wijnaldum - 4 - Heeft de laatste weken gezorgd dat hij niet op een 2 is geeindigt. Tim de Cler - 4 - Consequent even slecht gespeeld. Luigi Bruins - 3 - Helaas is het weer niks geworden Erwin Mulder - 5 - Heeft zich goed ontwikkelt de afgelopen maanden. Alleen nog steeds geen topkeeper. Leroy Fer - 5 - Zijn gemis was groot bij Feyenoord tijdens zijn blessure. Darley - geen cijfer - Kelvin Leerdam - 4 - Ons oorlogskindje heeft vlak na de WarChild-actie van 538 duidelijk beter gespeeld, maar nog geen voldoende waard. Dani Fernández - geen cijfer - Sekou Cissé - geen cijfer - Stefan de Vrij - 6.5 - ontsnapte als enige aan de complete chaos binnen de club. Bart Schenkeveld - geen cijfer - Luc Castaignos - 5 - Veel doelpunten, maar nooit echt goed gespeeld. Ruben Schaken - 2 - Voor de lol en de grappen die ik dankzij hem heb kunnen maken, gun ik hem een 2 Adil Auassar - 2 - Kopen? Ricky van Haaren - geen cijfer - Kamohelo Mokotjo - 5 - Goede speler, schitterende techniek en dieptepassen. Jerson Cabral - 4 - begon sterk, laatste weken ietsjes minder Bruno Martins Indi - 4.1 - Liever Indi dan De Cler Gill Swerts - 3 - We hadden beter een Korfbalpaal neer kunnen zetten Krisztián Simon - geen cijfer - Toen hij kwam begon Biseswar opeens goed te spelen, dus weinig gezien Søren Larsen - geen cijfer - Marcel Meeuwis - 6 - Kritiek op hem was onterecht. Kostas Lamprou - geen cijfer - Ik zou hem wel eens als eerste keeper willen zien. In de jeugd schijnt hij het zeer goed te doen Ryo Miyaichi - 4.5 - goed begin, paste zich snel aan aan het niveau Mario Been - 3 - Geen enkele lijn te vinden |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Luciano 6.5
Niet zo goed als vorig seizoen, maar ook niet slecht. Femi 5 Ik was er wat minder happy mee dit seizoen. Heeft ook niet veel gespeeld, maar mist nog steeds handelingssnelheid imo. Kieftenbeld 5 Maakt gewoon teveel fouten imo als rechtsback, is ook een middenvelder en dat kun je zien. Ivens 6 Is nog geen zekere factor achterin, laat nog wel eens een steekje vallen. Maar heeft ook een paar prima wedstrijden gespeeld. Ik denk dat hij beter kan. Granqvist 8 Gewoon de leider van FC Groningen. Aanvallend ook zeer belangrijk geweest en verdedigend gewoon prima. Al was hij dit seizoen niet helemaal foutloos, maar wel weer zeer belangrijk. Stenman 8 Zijn beste seizoen bij de FC was dit, prima koppel met Tadic. Hij heeft het soms nog wat lastig tegen snelle buitenspeler, maar zeer jammer dat hij vertrekt, best een held! Sparv 7 Prima seizoen gespeeld. minpuntje is dat hij wel vaak een domme overtreding maakt, dat moet eruit. Verder mag hij soms nog wel iets meer vooruit voetballen. Maar een mooie voldoende voor Sparv Holla 5 Ik denk niet dat hij het uiteindelijk gaat redden bij de FC. Hij is vaak gewoon net te laat en ik heb het idee dat het vaak net iets te langzaam gaat. Jammer. Enevoldsen 6 Enorm wisselvallend, best vreemd wat hij heeft best potentie denk ik nog steeds. Ik geef hem maar een voldoende, maar moet wel beter volgend seizoen wil hij een basisplek behouden denk ik. Hiariej 7 Prima seizoen gedraaid, en dat is best knap aangezien hij door jans op alle mogelijke plekken werd neer gedonderd en dus nooit echt wist waar hij aan toe was. Ik denk wel dat Groningen zijn plafond is. Pedersen 3 Bakt er helemaal niks van! ![]() Garcia 5 Amper gezien dit seizoen, maar blijf het persoonlijk een leuke speler vinden, maar denk niet dat hij het gaat redden bij de FC. Bacuna 6 Wisselvallig, vaak niet best. Maar door zijn goede optreden in de laatste wedstrijd en het feit dat hij wat onterecht werd uitgefloten imo verdiend hij nipt een voldoende. Matavz 8 Zeer sterk seizoen gedraaid, fysiek ook een stuk beter geworden. jammer van die lange blessure. Prima spits, al wordt hij soms wel een tikkeltje overschat imo. ![]() Tadic 9 Geweldige aanwinst voor de FC, bijna iedere pass die hij geeft is perfect op maat. Heeft een hoop assists gegeven, en als de spitsen iets rustiger zouden zijn voor de goal had hij er nog veel meer op zijn naam staan. Heerlijke speler die makkelijk een stap omhoog kan maken. Andersson 8.5 Een mooie 8.5 voor het feit dat hij na al die ellende die hem is overkomen hij zich zo terug heeft weten te vechten. Geweldige goal tegen ADO gemaakt en als hij de komende jaren heel blijft heeft Groningen er een toppertje aan. Pieter Huistra 8 Nog lang niet foutloos natuurlijk, maar een prima prestatie zo in je eerste jaar bij de FC! Laatst gewijzigd door venom; 16-05-11 om 20:13 __________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Doel:
De Sanctis Stabiele factor in het team, meerdere malen de ploeg op de been gehouden en weinig te betrappen geweest op fouten. De fouten die gemaakt werden, waren niet beslissend. Onafgebroken onder de lat gestaan. 7 Defensie: Campagnaro Sterk seizoen gespeeld, defensief vaak zeer sterk, afhankelijk van het type wedstrijd ook aanvallend vaak zich laten gelden. Duidelijke versterking van de defensie gebleken [b]7/b] Cannavaro Zeer sterk seizoen gespeeld, leider van de defensie en het elftal ondanks dat hij geen aanvoerder is. Vele grote namen als tegenstander uitgeschakeld. Hoewel niet meer de jongste eigenlijk vreemd dat hij gezien zijn vorm niet is opgeroepen voor het nationale elftal 8 Aronica Meest gespeeld op de links back positie, mede ook door de blessure van Grava. Heeft veel te veel overtredingen nodig om te compenseren voor gebrek aan techniek en inzicht, pakt te veel onnodige kaarten en was met afstand de zwakste schakel in de defensie. Aanvlalend wel een aardige trap met links, rechts is echter alleen om niet om te vallen. Mag vertrekken T.E.A.B. (oftewel voor 100 pop mag je hem hebben) 5 Grava Speelde een goed seizoen tot aan zijn lange knie blessure. Heeft Napoli mede zien groeien de afgelopen jaren en is zelf mee gegroeid met club en niveau. Zeer geliefd ook daarom bij de ultras. Is inmiddels weer hersteld, mag misschien de laatste match nog wat minuten maken 6.5 Ruiz Gehaald in de winterstop en niet direct in het elftal gezet. Speelde afgewisseld met Aronica op links back en liet een meer solide indruk achter met minder rariteiten. Opbouwend nog wel duidelijk voor verbetering vatbaar 6 Cribari Als ervaren man gekomen als stand-in van Cannavaro. Niet veel gespeeld maar na een verschrikkelijk begin bij Cesena uit wel de draad opgepat en een stijgende lijn weten voort te zetten. Derhalve nuttige aankoop gebleken, vraag is echter of en hoe lang hij dit niveau waar de club heen groeit, aan kan. 6 Santacroce Lang geblesseerd geweest dit seizoen en wellicht mede daardoor niet het niveau gehaald wat in hem zit. Qua naam een groot talent, qua prestatie te onzeker en daarm ook te snel naar de onnodige domme overtreding grijpend i.p.v. de voetballende oplossing 5.5 Middenveld: Maggio Middels een goed seizoen zich weer in de Italiaanse selectie gespeeld, en terecht. Onuitputtelijk op de rechterflank, veel mee opkomend en gevaarlijk middels de combinatie, voorzet en zeker ook met het hoofd. 7 Pazienza Doorgaans de minst opvallende speler in het team, en dat is voor een defensieve middenvelder meer positief dan negatief. Belangrijk voor het vertrouwen in het team en als slot op de deur voor de defensie. wel 1 draak van een wedstrijd gespeeld, tegen Milan thuis, en dat kostte totaal onnodig de wedstrijd 6.5 Gargano Als aanvoerder een belangrijke speler maar dit veel te weinig waar gemaakt. Viel meest op door afschuwelijke vrije trappen (mag ie wat mij betreft er nooit meer 1 van nemen) en soms zeer matige passing. Verbond zich dit seizoen voor eeuwig aan Hamsik (z'n zus). Kan het zich niet veroorloven komend seizoen te beginnen zoals hij dit seizoen eindigde. 6 Dossena Belangrijke aankoop geweest voor de positie links op het middenveld. Vulde deze rol vrij aardig in, zonder dat er nu echt fantastische wedstrijden tussen zaten. Zakte wel gruwelijk door z'n hoeven (met Aronica) juist op Anfield Road. 6 Yebda Gehuurd van Benfica en een speler geweest die langzaam kwam maar wel goed, en daarmee veel respect af dwong bij de ultras. Was regelmatig dominant en rolde in z'n up het middenveld van Bologna op in de halve thuiswedstrijd. Door de reputatie van Gargano minder speel minuten gekegen dan hij op basis van zijn spel verdiende 7 Zuniga Een net niet speler. Af en toe een goede match, maar 2 goals is voor hem te weinig. Heeft dat echter aan zich zelf te wijten, want hij komt echt overduidelijk handelingssnelheid gecombineerd met inzicht te kort. Is daarom in aanvallen vaak een onnodig vertragende factor ivm eerst nog moeten denken, dan pas doen. Ik zou hem niet missen als ie gaat. 5.5 Vitale Teruggekeerd na zijn uitleen periode maar eigenlijk nooit in staat geweest om echt een concurrent te worden van Dossena op die positie. Qua leeftijd kan hij niet veel kansen meer missen als hij op dit niveau wil spelen. 5.5 Aanval: Cavani In het 1e seizoen bij Napoli direct all-time topscoorder in 1 seizoen bij Napoli. Ongekend. Af en toe echt fenomenale goals (Lecce thuis, Utrecht uit, Palermo thuis) en vaak beslissend. Toch ook een enorm harde werker, schuwt defensieve taken niet. Kan wellicht nog beter worden bij betere balens in het team, als hij defensief minder hoeft te doen. Enige minpunt: te veel kaarten gepakt, hierdoor onnodig wedstrijden moeten missen. Kost hem de topscoorderstitel aan Di Natale 8 Lavezzi Redelijk seizoen gedraaid, maar wel een beetje 2-ledig. Aan de ene kant miste de aanval duidelijk snelheid, creativiteit en het element van verrassing als hij er niet was (ook te veel door schorsingen), aan de andere kant gewoon te weinig gebracht, vertaald in te weinig goals. Maakt minder vaak dan vroeger de verkeerde keuzes, maar moet tactisch nog volwassener en verstandiger worden 7 Hamsik Weer dubbele cijfers qua doelpunten, ruim achter Cavani uiteraard. Blijft een bepalende speler die met bijde benen als met het hoofd prima kan scoren. Diensten worden gevraagd door veel clubs (Man Utd, Milan, Chelsea) maar heeft het naar mijn idee veel te veel naar het zin in Napoli. Wordt door de fans op de handen gedragen. 7.5 Mascara In de winterstop gehaald van Catania en ondanks niet heel veel wedstrijden, wel een goede keus gebleken. Kan prima invulling geven aan de voorhoede bij afwezigheid van Lavezzi of Cavani en daar was het om te doen. Heeft ook een veel betere vrije trap in de benen dan Gargano. 6.5 Sosa Uit z'n lijden verlost bij Bayern, maar het werd mij al snel duidelijk waarom men daar niet lang getreurd heeft om z'n vertrek. Speelde met te weinig vertrouwen, mist eigenlijk op elk front wel iets aan kwaliteit en ging daardoor ook in het hoofd vaak de verkeerde keuzes maken op de verkeerde spelmomenten. 5 Lucarelli Nadat hij kwam in de zomer, begon het gedonder met Quagliarella. Achteraf vraag je je afwaarom (ja voor de centen) want Lucarelli heeft amper gespeeld, is een poos geblesseerd geweest en heeft dus uiteindelijk vrijwel niks kunnen toevoegen. 5 Dumitru Talentvolle speler alleen te weinig gebruikt om ritme en vertrouwen op t ekunnen doen om dat echt tot ontplooiing te laten komen. Is wellicht meest verstandige als hij een jaar speelt bij een (goede) Serie B ploeg. 5.5 Coach: Mazzarri: Goede trainer gebleken voor deze groep jongens en hij ligt goed in de groep. Altijd zeer actief met spel (en arbitrage) bezig, verliest daarin soms wel het verstand door z'n (gekleurde) bril. In enkele wedstrijden wel duidelijk te laat ingegrepen als zaken totaal niet liepen (Milan uit). Laatste 2 weken ineens volop discussie over hem en de toekomst, omdat hij zich niet wil uitlaten over komend seizoen nog ondanks doorlopend contract. 7 Fans Ultras hebben de ploeg dit seizoen waar ze konden gesteund, massaal allerlei verkoop beperkingen bij uitwedstrijden omzeilend. Resultaat is een record recette op jaarbasis, een record recette voor een enkele wedstrijd, massaal bezoek van uitwedstrijden met als hoogtepunt meer Napoli fans in Bologna dan Bolognesi. Weinig problemen geweest ook rondom de fans, eigenlijk op Liverpool thuis na. Mooist moment was eigenljk toen Napoli als ploeg op was, thuis terecht verloor van Udinese ondanks een spannend slot waarmee de titelrace en de droom definitief over was, maar de ploeg ondanks de matige match met groot applaus van het veld af ging. 8 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Stekelenburg: 9,5
foutloos, jammer van de blessure Vermeer: 8,5 Zo snel terug op niveau, erg knap, paar foutjes, maar al veel minder dan daarvoor Van der Wiel: 6 Goede prof en goede G, dekt wel te ver en lijkt soms wat twijfelachtig met ingrijpen Alderweireld: 7 Nog maar zijn tweede jaar bij het eerste en gewisseld door Jol, goed herpakt onder de boer, maar moet nog een echte killer worden Vertonghen: 9 Ongelofelijke eindbaas. Wel koppend soms te lief en stapt vaak met risico in, hersteld dan wel weer goed. Emanuelson: 6 erg wisselvallig en een transfer tussentijds. Wel heerlijke techniek. Blind: 6,5 Redelijk, maar wat traag, wel positioneel sterk. Viel goed in laatste wedstrijden, goede prof. Boilesen: 7,5 Heeft de overstap verbluffend goed gedaan. Zijn rushes zijn meesterlijk, maar een echte rechtsbuiten kost erg veel moeite, al was de laatste wedstrijd weer erg goed. Anita: 8,5 Bijna foutloos, op elke positie, moet nog iets rustiger worden, maar mentaliteit is top De Zeeuw: 6 Dramatisch seizoen door blessures wk, maar uiteindelijk toch goed hersteld en toch belangrijk op het moment dat het telt Eriksen 7,5 Onder de boer opgebloeid, maar soms wel te onzichtbaar en fysiek moet het nog wat slimmer. Potentie druipt er vanaf, dus dat wordt alleen maar beter. Enoh: 5 Geen schim van vorig jaar, meestal de verkeerde pass en onnodige tackles. Kan wel als een leeuw rennen en happen. Siem de Jong: 8 Erg belangrijk geweest op het middenveld en natuurlijk in de spits. KLaagt nooit en werkt als een paard, en de gene die ons het kampioenschap inschoot :p Lorenzo Ebecilio: 6 Begon goed, maar al snel niet meer effectief en ging er bijna nooit langs. Schiet uit onmogelijke hoeken, dat moet eruit, maar technisch en fysiek is het een tooper in spee. Miralem Sulejmani: 7 Wisselvallend, maar met een paar hele belangrijke positieve uitschieters. Hopelijk kan hij met de duidelijkheid van de boer nog verder ontwikkelen in het ajax systeem. Mounir El Hamdaoui: 5 Voordat hij er was al een dwaas die voor problemen zorgde, maar doelpunten alleen niet per definitie winst is ook weer deels zijn schuld, eigenlijk is het een wonder dat we met hem nog kampioen zijn geworden. Luis Suarez: 6 Was geen schim van vorig seizoen. Meer irritatie dan voetbal en ook nog tussentijds weg. BLijft wel een held. Zijn drive naar de goal is ongeëvenaard. Aras Ozbiliz: 6 Mooie acties, blijkt de snelste, maar het komt er nog niet uit, lijkt nog niet te durven. Dario Cvitanich: 6 Komt te kort, maar goede prof en spektakel bij de invalbuerten Andre Ooijer: 6,5 Top invaller, mocht nooit Toby vervangen, maar daar kan hij niks aan doen, dat deed hij minder, verder goed oorlog gemaakt laatste minuten. Jeroen Verhoeven: 5,5 Tsja, gewoon niet goed gebouwd voor dit vak Rasmus Lindgren 5,5 Weinig gespeeld, dwaze tackles, wel goede prof verder. Oleguer 6 Stond er wanneer nodig Laatst gewijzigd door vinnie06; 16-05-11 om 20:30 __________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Rob van Dijk
Goed begin van het seizoen, maar je zag dat de jaren begonnen te tellen, wisselde goeie momenten met zwakkere. Desondanks een stabiele factor in een van de slechtste seizoenen uit de clubhistorie. 6 André Bahia Tja, de rots van Rio verpulvert tot zand. Geen schim van het verdedingsblok (samen met Vlaar) wat vorig seizoen tig keer de 0 hield. Snel wegdoen want je ziet zonder Vlaar is het vooral CO2 dekken. 4 Ron Vlaar Zwak seizoen voor Vlaar, kan veel beter en dat weet ie zelf ook. Wil niet bijtekenen, dus adios en fijn onder je ajaxdekbed slapen . 5,5Diego Biseswar De Bies, eerste 2343545 maanden ruk, laatste 2 maanden ok, snapt hopelijk uiteindelijk dat ie wel degelijk redelijk kan ballen. 5 Wijnaldum god zeg, wat heb ik hem lopen verafschuwen tot de laatste 2 maanden van het seizoen. Begon daarna opeens te ballen en zowaar te snappen dat ie meer schaduwspits is, dan een echte 10. Desondanks een onvoldoende want die eerste maanden... echt daar kan je een dvd van maken voor op je lokale sm-party. 5 Tim de Cler Timmmehhhhh. Weet ik het, altijd slecht, maar vindt zich zelf goed spelen, dus verdient een voldoende. 7 Luigi Bruins Zien we terug bij NAC. Wasmachine kon wel aan na de oefenwedstrijd tegen de lokale FC, ik zag een vies shirt zowaar . 2Erwin Mulder Ik wil geen Timmert vergelijkingen maken, maar doe het toch. Wisselt reflexen af, met soms weer onbenullige dingen. Geen puntenpakkert en gaat het niet worden ook. 5 Leroy Fer Minder in de hood en bij de biatches hangen en meer bezig houden met Feyenoord, zeker als je zelf klotuh speelt (Gent, Roda). Blessure lang uitgeschakeld, laatste wedstrijden waren dan wel weer aardig, bijtekenen svp. 5,5 Darley Niks van gezien. Kelvin Leerdam Kindsoldaat wordt volwassen, giro 555 blijft open natuurlijk. 5,5 Dani Fernández Zien we hopelijk snel weer terug. Sekou Cissé Zeekoe Cisse. . Komt naar je toe volgend seizoen. 1Stefan de Vrij Talent dat zeker, maar nog genoeg te leren. Opbouwend geweldig, enige Feyenoorder die wat niveau haalde. 6,5 Bart Schenkeveld Niet gezien. Luc Castaignos Veel meegepikte doelpuntjes, vind het meer een Nistelrooy, dan een Kluivert. Gaat nu lekker in de serie b ballen waar de paardenhoofden naar je toegeworpen worden. succes. 6 Ruben Schaken PES-maatje van Fer en TomTom. schijnt goed te weg kennen in Rotterdam en omstreken. 2 Adil Auassar Kan vertellen dat ie erbij was bij de 10 - 0. Weg en zo snel mogelijk 1 Ricky van Haaren Ricky -diadeem- van Haaren. Schijnt een goed schot te hebben ofzo? Kamohelo Mokotjo Genot om naar te kijken, maar moet fysiek nog erg groeien. Gaat er wel komen. 5,5 Jerson Cabral Is nog niet klaar voor Feyenoord. 5 Bruno Martins Indi Is geen back, maar probeert het goed in te vullen. Komt ook nog tekort voor het niveau wat Feyenoord wil nastreven (of eigenlijk wel, zie jij het topsportklimaat?) 5 Gill Swerts Goede spelert. toch? Echt alles doet deze geweldenaar fout. Hoe krijgt Feyenoord het zelfs voor elkaar om de optie te lichten om hem een extra seizoen vast te leggen, tering jezus 1Krisztián Simon Zilveren bal gewonnen door deze spelert. Daarna niet meer gezien. Mag terug naar Hongarije waar we hem over 2 jaar zien schitteren. Doe de groeten aan Kiprich .Søren Larsen & Van Beukering Ook nog 2 geweldenaren van Been en Beenhakker. Nu zeiken we hele tijd over onze scouts, maar dit zijn 2 schandalige aankopen/huren die echt nooit mochten plaatsvinden. Terecht dat Judas werd gekapitelt. Been heeft z'n achtergrond mee anders kon die ook gaan pennen draaien bij de sociale werkplaats. 1 Marcel Meeuwis Iets teveel ondergewaardeerd. Bracht iets meer balans en ook wel wijsheid toe. Bedankt voor het half jaar en succes met je verdere carriere. 6 Kostas Lamprou Niet gezien. Ryo Miyaichi Eerste paar wedstrijden zeer goed, maar daarna had iedereen het truckje door en ging de tegenstandert zich aanpassen. Desondanks blijft het een goede buitenspelert voor nog een seizoen en gaf een nieuw elan aan het elftal. 6,5 Jon Dahl Tomasson Moet zich terugbetalen door nog seizoen te blijven ballen bij ons voor een gereduceerd salaris. Dan is het een echte held. Anders opdonderen. Mario Been Golf, paintball, ik denk dat Hugo Borst een punt heeft dat ie de kantjes ervan af loopt, zeker gezien de resultaten. Dit team behoort veel beter te voetballen. Houdbaarheidsdatum lijkt verstreken alleen zijn er geen alternatieven. Denk dat er weinig andere trainerts van dit zooitje brandhout wat kunnen maken, behalve de goden van deze aarde (Hiddink, Gaal, Adriaanse), maar die gaan niet komen. Zou volgend seizoen de eerste paar wedstrijden aankijken en daarop een conclusie baseren. Maar nogmaals wie???? 4 Laatst gewijzigd door Gitaarsnaar; 17-05-11 om 23:04 __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Wat PSV betreft kan ik me wel in die van Arcturus vinden. Behalve dat ik het wat meer in Rutten zie zitten.
Zal Chelsea doen: 1 Petr Čech 8.5 Zat aardig dicht op het niveau uit zijn eerste jaar. Enige speler die dit jaar echt constant goed presteerde. Terecht speler van het seizoen geworden. 2 Branislav Ivanović 7 Verdedigend kwetsbaar, wel belangrijk met zijn assists en goals. 3 Ashley Cole 7 Haalde bij lange na zijn normale niveau niet, blijft natuurlijk wel een verdienstelijke linksback en luchtbuksschutter. 4 David Luiz 6.5 Cultheld in wording, met bovendien goals tegen de Manchester-clubs. Kan soms wel wat kamikaze zijn met tackles. Cool haar. 5 Michael Essien 5 De bison was dit jaar een schaapje. Een zwart, onschuldig en schaapje met weinig wol. 7 Ramires 7 Startte het seizoen dramatisch, knokte zich terug, ik kijk naar hem uit volgend jaar. 8 Frank Lampard 6.5 Kreeg zijn ergste blessure bij Chelsea te verduren. Was na zijn terugkomst te wisselvallig en haalde zo zijn gebruikelijke niveau(en de standaard 20 goals) niet. 9 Fernando Torres 5 Ik ben heel coulant met een vijf. Leek af en toe het voetballen verleerd. Een zomer om zijn zaak in orde te brengen. 10 Yossi Benayoun – Bijna het hele seizoen gemist met een achillesprobleem. Zijn creativiteit werd gemist. 11 Didier Drogba 7 Kreeg malaria en geen kans om zich goed te herstellen. Hij zorgt tenminste wel voor wat vuur als het nodig is. 12 Mikel John Obi 6.5 Begon het seizoen geweldig goed, totdat Van Persie hem schandalig uit de wedstrijd schopte. Na zijn terugkomst was het niet erg bijzonder. 15 Florent Malouda 7 Leek even topscorer te gaan worden, maar gedurende de horror van de winter kon je niet op hem bouwen. 17 José Bosingwa 4 Speelde niet veel, en wanneer wel was het klote. 18 Yuri Zhirkov 5.5 Klaagde over te weinig speeltijd terwijl hij geblesseerd was . Enige hoogtepunten waren de goal tegen Spartak en de gewonnen penalty tegen Man. Utd.19 Paulo Ferreira 6 Ideale bankzitter. 21 Salomon Kalou 6 Het enigma, soms Messi-achtig, vaak Rigters-achtig. 22 Ross Turnbull – ![]() 23 Daniel Sturridge 6 Zonde dat hij zo weinig speeltijd kreeg, bewees hij ook wel bij Bolton. Volgend jaar wordt een belangrijk jaar voor hem. 26 John Terry 7.5 Samen met Cech de speller die nog geregeld zijn niveau haalde. Mocht geen prijs omhoog houden, maar wel weer England-captain. 33 Alex 6.5 Weer een stop-start seizoen, zal volgend jaar met Luiz moeten knokken voor een basisplek. 38 Patrick van Aanholt – Paar leuke dingen gedaan, maar nog niet klaar voor het eerste. 39 Nicolas Anelka 5.5 Anelka is wel klaar met topvoetbal, denk ik. Als er iemand nog interesse heeft, roep maar. 40 Henrique Hilário – Gelukkig weinig in actie hoeven te komen. 43 Jeffrey Bruma – Zie Van Aanholt. Schijnt voor 2 jaar naar HSV te gaan, lijkt me een strak plan. 46 Josh McEachran 7 Lichtpuntje van het seizoen, mijn hart verwarmt elke keer als hij invalt. Hij is nog niet van het niveau Wilshere, maar verdiende wel wat meer kansen dan Ancelotti hem de laatste 6 maanden gaf. Carlo Ancelotti 5 Droomdebuut gehad met de dubbel, maar het was dit jaar veel te vaak te schrijnend. Heeft sympathie bij velen gekregen, vooral na zijn ontslag, maar de lijst wanvertoningen werd te groot. Dieptepunt blijft de afgang thuis tegen Sunderland: 0-3. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
1. Edwin Van Der Sar 7,5
Zijn laatste seizoen afgesloten met een landstitel. Toch nog een redelijk stabiel seizoen. 2. Gary Neville - Gestopte held. Werd wel tijd om te stoppen trouwens. 3. Patrice Evra 6.5 Zijn minste seizoen in een United shirt. Teveel aanvallend te weinig verdedigend vooral als je wat ouder wordt moet je je houden aan je taken als verdedigen en gedoseerd aanvallen. 4. Owen Hargreaves - Ik vond het altijd wel een held dankzij zijn optreden in de Champions League finale van 2008 nu niet meer. Oprotten en nooit weer terug komen. 5. Rio Ferdinand 7 Als ie meedeed was bijna altijd belangrijk. Het probleem is dan dat ie maar zo weinig meedoedt minder dan de helft aan premier league wedstrijden. Hij speelt maar 50% van de wedstrijden dankzij blessures dat zal in loop van de jaren vast niet beter gaan worden. 6. Wes Brown 5 Kan het niveau niet meer aan, veel plezier bij Fulham of Stoke ![]() 7. Michael Owen 6 Voegde niet heel veel toe, al vind ik het toch wel een goede speler eigenlijk als je hem erin brengt zet je toch een voormalig Ballon d'Or winnaar erin. 8. Anderson 7 Dit jaar ook geblesseerd geweest, maar als ie speelde was het best aardig. hij begint zelfs te scoren 9. Dimitar Berbatov 6.5 Eerste seizoenshelft dikke prima tweede seizoenshelft voorbij gestreeft door Hernandez. Ik denk dat ie vertrekt deze zomer hij wil gewoon wekelijk spelen op zijn eigen manier. 10. Wayne Rooney 8 Na een moeilijk begin kwam de machine toch op goed op gang. 11. Ryan Giggs 7 Op zijn oude leeftijd zich helemaal aangepast van linkermiddenveld tot aanvallende middenveld. Het was weer een prima seizoen waarin ie titel nummer 12 kon beschrijven. Gaat nog een jaartje door. 12. Chris Smalling 7 Een prima debuut voor deze jonge verdediger die drie jaar geleden nog bij de amateurs voetbalde. 13. Ji Sung Park 7 Belangrijk in de grote wedstrijden, 6 paar longen en blijft maar doorgaan. 14. Javier Hernandez 8 Beste aankoop in tijden. Scoorde veel is vreselijk snel en belangrijker lijkt een beter koppel te vormen met Rooney dan Berbatov. De toekomst ziet er goed uit met deze jongen. 15. Nemanja Vidic 8.5 Beste seizoen in het United shirt tegenwoordig ook aanvoerder. Veel meer valt er niet te zeggen jammer van de Champions League finale maar het was een prima seizoen. 16. Michael Carrick 6.5 Matig begin heeft het niet echt om kunnen zetten. Al kwam ie door de blessure van Fletcher wel veel aan spelen toe en deed het best aardig controlerend op het middenveld. 17. Nani 7 Had hetzelfde probleeem als Berbatov, kon de goede eerste seizoenshelft niet doorzetten in de tweede. Werd nog wel gekozen tot speler van het jaar door zijn mede spelers. 18. Paul Scholes 6 Het wordt allemaal een stuk minder en compenseerd het door te veel te gaan schoppen. Had met gemakt 10 rode kaarten kunnen krijgen dit seizoen. Gaat waarschijnlijk stoppen misschien is dat maar het beste voor iedereen. 20. Fabio Da Silva 6 Na vorig jaar al kennis te hebben gemaakt met zijn broer(tje) was het dit jaar de beurt aan Fabio. Speelde redelijk ik denk dat we in de toekomst nog wel gaan genieten van de Twins. 21. Rafael Da Silva 6 Hetzelfde als zijn broer(tje) al is ie wel vreselijk veel overtredingen nodig. Een teken dat je het niveau nog niet helemaal aankunst blijkbaar. 22. John O’Shea 5.5 Dit is duidelijk niet mijn favoriete speler, hij zou het niveau van FC Utrecht nog niet ontstijgen volgens mij. Mag van mij ook wel vertrekken. 23. Johny Evans 5 Redelijk veel geblesseerd geweest en het enige wat ik me van hem herinner is een vreselijk aanslag tijdens de wedstrijd tegen Bolton. Wat ons bijna deze wedstrijd kostte. Denk eigenlijk niet dat ie nog beter gaat worden. 24. Darren Fletcher 7.5 Goede eerste seizoenshelft, tweede seizoenshelft had ie een virus opgelopen daardoor een aantal kilo's verloren dit krijg je er zo niet weer bij vandaar dat ie amper nog speelde. 25. Antonio Valencia 7 Ondanks een enkelbreuk waardoor ie een groot gedeelte van het seizoen mistte daarna kwam ie sterk terug. Kwam ook nog een aantal keer als rechts achter in actie deed dit ook verdienstelijk. 26. Gabriel Obertan - Speelde te weinig zal wel vertrekken 27. Federico Macheda - Speelde te weinig, werd verhuurd aan Sampdoria maar blonk daar niet echt uit met 1 doelpunt die niet eens in de competitie viel. 28. Darron Gibson 5 Speelde één goede wedstrijd dat is te weinig. Sir Alex moet hem sowieso een schietverbod geven. De kosten voor de medische aansprakelijkheid van gebroken neuzen loopt uit de hand. 29. Tomas Kuszczak 6 Speelde nog wel redelijk veel door blessures en rust van van der Sar. Deed dit verdienstelijk zal volgend jaar sowieso niet de eerste keeper worden. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Robbin Ruiter 6.0
Toch wel een keeperstalent, maar ik erger me zo aan zijn spelhervattingen dat hij maar een krappe voldoende krijgt. Maikel van der Werff 6.0 Goede vrije trappen. Helaas te vaak geblesseerd.Henny Schilder 5.0 Leert niets bij, tijd voor wat anders. Helaas denk het bestuur daar anders over. Barry Opdam 7.0 Koning in de Jupiler League, zijn blessures hebben er voor gezorgd dat Volendam niet echt om promotie kon meespelen. Marijn Sterk 5.5 Beter dan in zijn voorgaande seizoenen, maar krijgt toch geen contract verlenging. Roy Bakkenes 6.5 Geen bijzondere speler, maar hij wil wel hard werken. Dat is al heel wat bij deze ploeg. Olaf Lindenbergh 7.0 Als 37-jarige nog voorop in de strijd en weinig wedstrijden gemist, een voorbeeld voor de anderen. Ricky Kruys 5.0 Moet met zijn naam en status meer toevoegen. Charles Dissels 3.0 Steeds blijven hopen op een opvlieging, is er het hele jaar niets geweest. Einde profcarriere? Dominique van Dijk 5.0 Leuk om te zien, maar geen rendement. Melvin Platje 7.0 Ik vind hem te egoistisch, maar hij heeft het dit seizoen gewoon goed gedaan. Jack Tuyp 5.0 Lijkt elk jaar zwakker te worden. ![]() Michel Kramer 5.0 Te weinig toegevoegd Nick Tol 5.0 Matig Kees Tol 5.0 Te laks Theo Zwarthoed 2.0 ![]() Thijs Sluijter 2.0 Gefrustreerde gek Paul de Lange 2.0 Gefrustreerde gek. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Cijfers voor je favoriete club.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|