![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Net als vorig jaar ga ik weer een paar categorieën uitlichten waarvoor mensen op voetballers kunnen stemmen.
Vorig jaar had ik volgens mij zelf gewoon een aantal spelers per categorie genomineerd, maar lang leve de democratie: Jullie mogen nu ook nomineren Dus nomineer hier de speler die het "meeste vooruitgang heeft geboekt ten opzichte van het vorige seizoen" van de Eredivisie in het afgelopen seizoen. Sluitingsdatum is woensdag 18 mei, daarna beginnen de stemtopics voor de awards. De 5 meest genoemde namen gaan door naar de eindronde. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sjim maak het me niet zo moeilijk...
![]() Chadli, Assaidi of Strootman.. Chadli. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrřd сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru păo de açúcar socker bröd şeker ekmek Sűkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Verhoek
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Matavz
__________________ “The best thing about the past is that it's over” - RB |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Castaignos, onvoorstelbaar wat voor enorme stappen hij heeft gemaakt dit seizoen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Verhoek, Vleeminckx.
Edit: dacht dat Mihaylov vorig seizoen ook al wedstrijden in de competitie had gekeept. Laatst gewijzigd door Gordon Shumway; 16-05-11 om 00:15 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Verhoek, Chadli en Sulejmani (die lijkt weer te kunnen voetballen).
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Chadli en Sulejmani.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Chadli.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Verhoek, Chadli, Sulejmani, Anita.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ben ik dan de enige die vind dat Verhoek ineens kan voetballen op zijn 24ste?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Chadli, Vleeminckx, Verhoek, Matavz.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nee. En Chadli komt van een ander niveau, dat vind ik anders dan spelers die vorig jaar ook in de Eredivisie speelden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vleminckx, Chadli, Matavz, Mihailov, Eriksen
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Castaignos, Chadli, Toornstra, Eriksen, Verhoek, De Vrij, Luuk de Jong, Vormer
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Cillessen ook trouwens
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vleminckx, Sulejmani. Er zijn er nog wel meer, maar deze twee zijn misschien het meest onverwacht.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Eriksen
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
De Vrij.
(als hij nog mag) |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
De Vrij, Verhoek, Vleminckx, Luuk de Jong, Assaidi
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Poeh, altijd lastig dit... Ik denk aan Toornstra, Eriksen, Luuk de Jong...
Al zijn dat toch vooral spelers die hun talent etaleerden, de ingezette lijn doortrokken. Maar dat moeten ze dan toch maar laten zien. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Verhoek, De Vrij en Toornstra.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Geert Arend Roorda. Plots helemaal los.
Verder nomineer ik Verhoek en Sulejmani. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kolbeinn Sigthórsson!
__________________ De Oekraďense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mag ik even Willem Janssen noemen? Vorige seizoenen weinig van gezien en dit seizoen los! Daarnaast Vormer natuurlijk, die hoort dit dan ook gewoon te winnen.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Luuk de Jong en Verhoek voor mij.
De eerste omdat ik het idee had dat hij het mindere was van de twee broertjes de Jong. Ongeveer dezelfde kwaliteiten maar mentaal een stuk zwakker. Mentaal is er waarschijnlijk nog een hoop te winnen, maar hij heeft mij dit seizoen positief verrast door te laten zien ook over een flinke portie inzicht en techniek te beschikken. __________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jawel, maar nog niet top eredivisie. Heeft dit seizoen echt stappen gemaakt, en daar gaat het toch om?
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik vind het inderdaad een prima nominatie.
__________________ Nu hebben we een dichte deur met een dagslot, nachtslot, haken en anti inbraakstrip. Maar die inbraakstrip zit niet vast dus dan kun je die net zo goed wegdonderen in plaats daarvan dan maar even wat olie op de scharnieren doen zodat je makkelijk de deur uit kan. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Matavz heeft tov vorig seizoen enorme stappen gemaakt. Hij ging als schrielkip naar het WK en kwam als bonkige kerel terug. Jammer dat hij geblesseerd raakte.
Eriksen is onder Frank de Boer helemaal opgeleefd lijkt het. Van een talent naar beslissende of bepalende speler. En ik wil Immers nomineren haha. Die blijkt opeens te kunnen voetballen. Kan me voorstellen dat Bulykin, Verhoek en Toornstra uit het oog springen, maar heb voldoende wedstrijden gezien van ADO waar Immers me heel positief opviel. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Eriksen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sulejmani
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Assaidi, Luuk de Jong, Matavz, Roorda, Strootman
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Luuk de Jong, Roorda, Vleminckx
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wijnaldum, Cilessen, Assaidi, Vertonghen, Lens
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ricky van Wolfswinkel.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Willie Overtoom
Davy Pröpper __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Overtoom vind ik ook een goede ja. Daarnaast Eriksen en Chadli. Al kon je het bij Eriksen wel van ver aan zien komen, bij Chadli was het een behoorlijke verrassing voor mij.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Chadli - van de Jupiler League naar prima op de been blijven in de Champions League... in een paar maanden tijd.
__________________ Wait, oh you froze in the night / You're late, there's a hole in the sky No haste, no lesson, no lie / Got a taste that I can't deny |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Assaidi, Roorda, Eriksen, Chadli
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Verhoek
Matavz Toornstra Assaidi Roorda __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Chadli, Eriksen, Matavz
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Verhoek
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
En nu?
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Sjims heeft zware tijden nu. Kan niet zijn werk voorzetten denk ik.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Er is even een privé dingetje tussen gekomen. Kijk komende week wel of ik zin en tijd heb.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kreeg een PM van Dagglala waarin het werd uitgelegd. Neem je tijd, ouwe rups.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[WZV Awards] Nominatietopic: Most Improved Player
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |