|
|
#1 |
|
|
De finale van voetbamodel loopt ten einde en ik heb nog aardig wat stemmen nodig om zeker te zijn van de overwinning. daarom zou ik alle fans willen vragen om één keertje op mij te stemmen, zodat ik op de kalender van de Eredivisie kom!
Voetbalmodel (klik op link) ![]() Super bedankt, xxAnoukxx |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dit is weer zo'n potentieel leuk topic. Ik houd het even in de gaten dus.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heb je ping?
Check je PM
Laatst gewijzigd door MRCL; 12-05-11 om 14:05 |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Silvana gaat winnen, waarschijnlijk omdat haar foto's niet met een mobiele telefoon genomen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hey Anouk,
Ik zou best op je willen stemmen, maar dan wil ik toch graag wat meer van je zien. Een paar suggesties: - Een full bodyshot met Ajax shirt - Een foto van je achterkant met minimale kledij - Cumshotcompilage Met vriendelijke groet, Niels |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
tvp.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
wehe
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
waarom zie ik riro nergens staan?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zocht Riro ook al
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Potentieel kaap-topic voor riro
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Zeg het maar jongens... |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Zit Dewi er nog in? Haar heb ik op de ping
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Begint dat hier nu ook al
, PN wordt ook al volgespamt.Nouja met de google ranking zit het iig wel goed lijkt het... __________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nou, da's toch niet verkeerd.
Als ze haar bek houdt. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
In twee zinnen tel ik al drie taalfouten. Normaal gesproken zou ik dat laten gaan, spellingsnazi's genoeg op de wereld, maar aangezien je bij opleiding 'Nederlands' had staan, is dat wel frappant.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Even alle gekheid op een stokje..
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Suits you Robbert....
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Feyenoord staat wel op 1.
Alhoewel ze wel lelijk is verder. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Niks mis mee, maar 6 jaar jonger is wel veel.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Maar Anonymous is toch voor Ajax?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Toptopic!
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
![]() Marokkaanse Koos
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Slecht nieuws. Anouk gaat het waarschijnlijk bij deze ene post houden. Het forum is toch voor een groot deel anti-PSV..
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Deze Anouk zou altijd winnen:
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Anouk ik kan hier via mn werk niet op de site komen, kun je even je msn naar me pm'en aub...dan praten we effe verder
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Wie noemt zijn kind nou xxanoukxx?
__________________ Winnaar WK-Draft: Mixed Wereld. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Laat liever je tieten zien. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Heet deer
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nobody likes us, we don't care!11!!!!!1
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die #1 bij PSV is ws niet eens voor PSV, gewoon de club gekozen met de minste concurrentie
, komt nota bene uit Capelle a/d Ijssel.
__________________ Bedoelde u: nijlpaard |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
voetbalmodel komt ook uit düsseldorf
|
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik zie het al voor me, als je je kind komt aangeven bij de burgerlijke stand.
"Ja ze heet Anouk" "Sorry meneer maar die naam is al bezet" "Oh, doe dan maar xxanoukxx" __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
PSV MODEL
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|