|
|
#201 |
![]() is dit altijd al het logo van Hoffenheim geweest? Of hebben ze ook nog "echte" logo's gehad? Ik vind dit toch zo'n simpel ding
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Duitsland is natuurlijk wel bij uitstek het land van de simpele logo's, maar voor zover ik weet is dit wel ongeveer altijd het logo geweest. Alleen de kleur van het blauw is een beetje anders geworden, dat is een tijd een stuk lichter geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
Ik kwam dit forum op zoek naar historische wapen. Hier zijn enkele van de draad waar ik nog steeds informatie nodig. Kun je me helpen?
Ik ben op zoek naar de volgende jaren het gebruik van wapens: Bijdrage: #12 (Groningen), #21 (Twente), #102 (RKC), #139 (Den Bosch) Bedankt. |
|
|
|
|
|
#204 |
|
Wat wil je precies weten?
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
De jaren waarin de wapens werden gebruikt.
Ik moet deze data hebben voor een historische database. |
|
|
|
|
|
#206 | |
|
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
Dat rood/witte logo van Twente werd gebruikt van 1995 t/m 2006
Het huidige logo is sinds 2006 in gebruik. __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
Dank u. Twente heb ik nu gedaan. AZ, Ajax, PSV, Feyenoord, NAC, ADO, Dordrecht, FC Eindhoven, Emmen, Oss, Almere, Haarlem, Helmond, Roda en Zwolle ook.
In de overige clubs Ik ben dankbaar voor alle informatie.
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Ben jij een buitenlander die een vertaalmachine gebruikt om hier met ons Nederlands te praten?
Hier kan je wel wat informatie halen over de logo's van Groningen door de jaren heen: Trots van het Noorden |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
Ja. Realiseer je je dat zo?
Dank je wel! |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Ja, vertaalmachines praten helaas niet correct Nederlands, maar desondanks is het wel duidelijk wat je bedoelt.
Ik zie in het voorstel-topic dat je Duits bent. Mijn Duits is helaas vrij kut (benieuwd hoe deze zin uit de vertaler komt). De enige man van wie ik ooit Duitse les heb gehad was een vrij slechte leraar. Hier is een foto van hem: ![]() Staat je logo database trouwens online? |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
|
Ok, dann probiere ich es mal auf Deutsch.
![]() Ich arbeite seit einigen Jahren an einer Datenbank über den niederländischen Fußball und habe dort alle Ergebnisse der Eredivisie, der Jupiler League und nun auch die Topklasse in der Datenbank. Da ist ein spezielles Programm für nötig. "Das Fussball Studio"
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
||
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
Die anderen großen Ligen waren schon vergeben und ich finde die Liga interessant. Dazu kam früher als ich angefangen bin auf Nederland 2 (oder 3?) öfter Fußball und da habe ich die Liga verfolgt. Dazu verstehe ich die Sprache beim lesen recht gut.
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Iemand die weet wat de tekst in het Manchester City logo betekent?
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Trots in strijd/gevecht.
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
M.C.F.C. staat voor Manchester City Football Club
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Ik vind hoogmoed als vertaling beter.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetballogo's
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|