![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Binnenkort wil ik een totaal overzicht gaan maken van de horeca in de Nederlandse voetbalstadions voor de Frontpage. Daarom wil ik jullie om hulp vragen om een mooi lijstje samen te kunnen stellen met de prijzen en wat er verkrijgbaar is bij jullie in het stadion.Tevens misschien een korte beoordeling van de faciliteiten en prijs kwaliteitsverhouding zoals jullie dat ervaren.
Dus in het kort zo iets: Club: Bier: Merk,Prijs,Hoeveelheid Frisdranken: Soorten, Prijs, Hoeveelheid Snacks: Prijzen, Soorten Overige: Prijzen/Hoeveelheid (denk hier aan ijs/snoep etc.) Beoordeling van 1 t/m 5 sterren Prijzen: Aanbod: Faciliteiten: Service: Mochten er iemand nog aanvullingen hebben zijn die natuurlijk ook welkom. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Doen we alles?
ik kan namelijk ook een oordeel vellen over de business club... daar heb je echt bier bijv __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Club: Heracles
Bier: Grolsch, 3,50, 0,5l Frisdranken: alles zowat he, 3e?, 0.3 Snacks: kom er niet zo vaak ![]() Prijzen: 3 Aanbod: 4 Faciliteiten: 4 Service: 3 Ze wilden eerst ook nog de prijs verhogen van 3 naar 4e voor 0.4
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Laten we het maar op de gewone horeca in het stadion houden.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
AZ Alkmaar
Bier, Amstel lite 2 muntjes, 0,25cl is 2euro Frisdranken: Alles 2 muntjes Eten: Heb zelden tot nooit honger in het stadion haha... Prijzen: 3 sterren, prijzen zijn erg redelijk Aanbod: 4 sterren, van warme snacks tot kommetje soep heb ik wel eens voorbij zien komen. Faciliteiten: 4 sterren, tis netjes, fris en schoon. Service: 4 sterren, erg vriendelijk personeel, bestel je verkeerd kan je gewoon iets nieuw krijgen __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tip: kijk ook wie de cateraar is. Veel clubs besteden het uit, misschien dat er tussen cateraars ook verschil is?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Club: Willem II
Bier: Jupiler, 2 munten (2 euro), 0.3cl Frisdranken: Alle soorten, 2 munten (2 euro), 0.3cl Snacks: Eet eigenlijk nooit in het stadion, maar er is vanalles. Beoordeling van 1 t/m 5 sterren Prijzen: 4 sterren (goede prijs voor bier en drank) Aanbod: 4 sterren (aardig divers) Faciliteiten: 3 sterren (iets te weinig mensen en te weinig muntenmachines, wel schoon) Service: 4 sterren (altijd vriendelijk!) __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Het goeie bier hebben ze dus al.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
De arena gaat hier niet goed uitkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Het broodje beenham gaat weg bij ons, volgens mij volgend seizoen al...
![]()
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Club: Feyenoord.
Bier: Amstel light 0.3 (1 muntje) en 0.5 (1.5 muntje) Frisdranken: Geen idee. Ook weer klein voor 1 muntje en groot voor 1.5 dacht ik. Koffie/thee 1 muntje. Snacks: Broodje kroket/frikadel: 1 muntje Broodje rookworst: 1.5 muntje Broodje hamburger/ brood met saté: 2 muntjes Friet: 1.5 muntje Beoordeling van 1 t/m 5 sterren Prijzen: * Aanbod: ** Faciliteiten: **** Service: *** 1 munt = 2.50 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zeker! In ieder geval een stuk beter dan die Amstel Light die ik hier al een paar keer voorbij zie komen!
Spoiler
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik haal echt nooit wat te eten/drinken. Echt geen zin om helemaal naar beneden te lopen, in rij wachten en veel geld te dokken.
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Club: FC Twente
Bier: Grolsch uiteraard, op de 2e ring verkrijgbaar in bekers van 0,2 en 0,5 liter. Prijs 1 of 2 munten, omgerekend €2 voor een klein glas, en €4 voor een groot glas. Op de 1e ring zelfde prijs, al moet daar contant betaald worden. Frisdranken: Cola/sinas etc, geen idee wat het kost. Snacks: Op de 1e ring het broodje beenham Maar inderdaad dat is volgend seizoen waarschijnlijk verdwenen. Verder broodjes hamburger en gehakt voor een euro of 3.Overige: geen flauw idee, koffie is er uiteraard wel te krijgen net als zakken chips maar dat haal ik nooit. Beoordeling van 1 t/m 5 sterren Prijzen: *** Het gaat. Aanbod: **** Alles wat ik wil hebben is aanwezig Alleen sigaretten zullen er wel nooit komen ![]() Faciliteiten: **** Prima voor elkaar Service: ***** Altijd vriendelijk en zeer snel geholpen Laatst gewijzigd door Mark-Hgl; 04-05-11 om 23:53 __________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Zit je eerste ring Mark? Die ranzige zooi op de tweede ring is namelijk niet aan te bevelen. Bier is daar prima in orde, het voer is echt dramatisch. Echt lichtjaren verschil tussen het eten op de eerste en op de tweede ring. Droog brood, opgewarmde worsten/beenham etc. Qua prijs/kwaliteit verhouding echt belachelijk.
Voor de tweede ring dus(het bier maakt wat goed) Prijzen: ** totaal niet in verhouding met de kwaliteit van vooral het eten. Aanbod: ** genoeg variëteit maar de verpakking is het smakelijkste wat er op het menu staat. Faciliteiten: ***** niks mis mee, netjes en overzichtelijk. Service: ***** de aanvankelijke wachtrij-problemen zijn prima opgelost en de bediening is altijd heel vriendelijk. Ik haal m'n eten tegenwoordig maar buiten het stadion overigens. Prima patat altijd die kampers voor de tunnel. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Club: Roda JC
Kosten voor 1 muntje: 1,90 Bier: Brand Bier 0,25L is 1 muntje(dus 1,90) en 0,5L is 1,5 muntje(2,85) Echter bij een tray bier van 6 stuks, betaal je er slechts 5 en is de 6de gratis, ook bij halve liters. Frisdrank: Wat is dat? Maar ze hebben van alles en het betreft dezelfde kosten als bij het bier. Eten: Geen idee eigenlijk, ik eet nooit in het stadion. Maar volgens mij krijg je er van alles zoals friet, frikandel enz. Prijzen zijn volgens mij ook 1 muntje. Overige: Verder zijn er nog zakjes chips en snickers en dergelijke, daar betaal je 0,5 munt voor. Koffie en Thee: Ook aanwezig, voor 1 muntje. Prijs van het bier is dus gewoon een 8 voor een halve liter, 6,5 voor een 0,25L bekertje. Verder lijkt me het gewoon een standaard 7 gezien ik de rest eigenlijk niet gebruik in het stadion. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vergeet deze niet: Voetbalzone - Telstar zet patat in om supporters naar thuiswedstrijden te lokken
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De faciliteiten van Cambuur krijgen van mij alvast 5 sterren. Morgen maar even een eindoordeel vellen over alles.
Faciliteiten: ***** |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Maar waarom gaat de beenham weg in de Grolsch Veste? Daarom is Twente-uit juist zo leuk! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
#22 | |
![]() Al weer een tijdje geleden dat ik wat gegeten heb maar de frikandellen zijn over het algemeen goed .
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Geld. Twente neemt de catering in eigen beheer, dan kunnen ze d'r meer aan verdienen. Het levert ze blijkbaar nog meer op als ze die dingen niet ter plekke bakken, maar in de magnetron warmmaken op een broodje dat ze twee weken eerder al gekocht hebben(zo smaakt het iig). Nou verplaatst het uitvak ook naar de tweede ring, dus krijgen de uitsupporters sowieso dezelfde troep die ons al geserveerd wordt op de tweede ring. Commercie wint het weer eens van kwaliteit.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Als mensen die troep nou eens massaal zouden boycotten...
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ik vind het relaxed om wat te kanen, helemaal als ik eerst wat biertjes heb gedronken, dan het stadion in ga, dan moet je in de rust ff pissen, dan (zonder je handen te wassen) eet je een saucijzenbroodje en je neem een traytje mee en gaat naar je plek (die deel ik ben geen baas ala Robin)
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nog meer mensen?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Er is heel lang geleden door de VI ook zoiets getest. Kan het niet meer terugvinden, maar het kan altijd werken als 'achtergrondinformatie'.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben in geen jaren op de Vijverberg geweest, maar zouden ze die ranzige broodjes bal nog steeds hebben?
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja. Sowieso is de catering op de Vijverberg erg matig in het uitvak.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tot nu toe dus de volgende clubs gehad:
AZ: 1 reactie Feyenoord: 1 Heracles: 1 Roda JC: 1 FC Twente: 2 Willem II: 1 Supporters van andere clubs zijn dus nog nodig. Van de bovenstaande clubs zijn ook andere meningen welkom natuurlijk. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
Maargoed wat ik begreep verdwijnt de catering van Peters dus helemaal uit het stadion.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Go Your Own Way
|
Even ter info, maar wat krijg je precies bij een broodje beenham in de Veste?
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Go Your Own Way
|
Ter verduidelijking, ben een horeca-bijbaantje figuur, en heb eigenlijk altijd als kok gewerkt. Zodoende de interesse.
__________________ "Rock and Roll: Music for the neck downwards" - Keith Richards |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Leef je nog?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wellicht ook hiervoor even de clubtopics afgaan als je in de toekomst wat mist.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Verder kan ik me herinneren dat ze vroeger (1999 ofzo) wel lekker eten bij Willem 2 hadden maar dat kan ook best nostalgie zijn. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Die rauwkorst
![]() Dat zijn gewoon soepgroenten (not kidding).
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Owjah, als er in het uitvak een broodje unox te vinden is ben ik al snel tevreden
(kan ook weinig aan mis gaan)
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Zijn er stadions waar ze zelf hun catering maken? Dus niet van dat voorgesneden, gebakken onzin maar gewoon ambachtelijke shit? Misschien in de Jupilerleague?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
loempia's
![]() Maar eigenlijk haal ik nooit wat in het Gelredome puur om het feit dat Vitesse er niks aan verdiend en een hekel heb aan die muntjes , dan nog veel liever die betaalpasjes. Dus eigenlijk ook niet echt een idee wat de prijzen zijn , in iedergeval veels te duur ![]() Maar Twente gaat dit jaar toch winnen vanwege het broodje beenham ( Broodje Unox was vaak ook wel goed te doen , maar waar ze die nu nog hebben ? Feyenoord en Utrecht ? ) Trouwens over oplichterij die flesjes water in de Arena
Laatst gewijzigd door vitessezuid113; 23-05-11 om 23:03 __________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Club: FC Groningen
Muntprijs: €1,677777777 Bier: Merk,Prijs,Hoeveelheid: Amstel lite ( ) 0.2l of 0.25l (weet niet meer wat) 1 munt, 0.4l 2 muntenFrisdranken: Soorten, Prijs, Hoeveelheid: Sisi, pepsi etc. zelfde prijs als bier. Snacks: Prijzen, Soorten: Patat, frikandel 1munt, broodje hamburger 2, broodje worst ofzo ook 2 en gehaktbal volgens mij ook 2 munten. Saus is gratis. Overige: Prijzen/Hoeveelheid (denk hier aan ijs/snoep etc.) Volgens mij 2 zakjes chips/2marsen oid 1 munt. 's Winters ook warme chocolademelk en snert ( ) voor 1 munt.Beoordeling van 1 t/m 5 sterren Prijzen: 3, vorig jaar kreeg je nog 3 munten voor 5 euro en nu nog maar 2. Aanbod: 4, voldoende, maar kan altijde beter natuurlijk ![]() Faciliteiten: 3, op de eerste ring genoeg, maar als je boven op de lange zijde zit moet je eerst naar beneden om munten te halen of wat te kopen. Ze lopen alleen met koffie rond boven...(hier zouden ze gewoon bier in moeten doen )Service: 4, voor/tijdens en na de wedstrijd word je meteen geholpen, in de rust natuurlijk wel even wachten. Altijd vriendelijk. __________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Dan is de muntprijs nu toch 2,50 euro als je er 2 krijgt voor 5 euro?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nee, je krijgt je muntjes en voor de rest allemaal 20cent muntjes terug...
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Broodje beenham bij Twente is ongeevenaard qua voetbalstadionvoedsel!
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Was laatst bij Zwolle daar hebben ze in t uitvak mega gehaktballen. Moeilijk groot, onhandig en niet te vreten
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Horeca in de voetbalstadions
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |