![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Oneven jaartallen zijn voor voetbal -en sportliefhebbers in de meeste gevallen een verschrikking. Geen groot voetbaltoernooi, geen Olympische spelen, eigenlijk niks bijzonders. Waarschijnlijk zijn we zo'n 2,5 maand voetballoos, dus wat gaan we allemaal in de tussentijd doen?
Zijn er mensen die andere sporten actief gaan volgen (Wimbledon, Roland Garros, Tour de France, etc)? Gaan mensen hun aandacht op totaal iets anders leggen? Wat doe je in de voetballoze zomer? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dit jaar denk ik de Tour maar wat meer volgen. Verder wat wedstrijdjes in de voorbereiding mee pakken.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Voetbal is niet de enige sport waar ik van hou, ik ben een manusje van alles.
Volg het hele jaar door voornamelijk voetbal, tennis en wielrennen. Dus genoeg te beleven met o.a. Roland Garros, Wimbledon en de Masters toernooien en bij het wielrennen over een week de Giro, de Ronde van Zwitserland, Dauphiné, de Tour en een handvol andere wedstrijden. En dan noem ik de andere sporten nog niet. Genoeg te beleven in ieder geval. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Genoeg mooie sport van de zomer, maar je hebt wel gelijk. Een sportzomer zonder groot voetbaltoernooi of OS is eigenlijk wat saai.
Ga zelf wel naar Alp d'Huez, dat maakt wel wat goed .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik ga posten op wijzijnwielrenners.nl
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik volg eigenlijk alleen de grote bergetappes in de TDF, verder is zo'n zomerstop eigenlijk best kort. Genoeg oefenwedstrijden en dergelijke die je kan meepakken van je club (of andere clubs natuurlijk) in de zomer.
Laatst gewijzigd door Kopbal; 28-04-11 om 20:39 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Zou misschien leuk zijn als er een topic komt met alle mogelijkheden van trainingskampen, oefenwedstrijden en toernooien van binnen en buitenlandse clubs.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wielrennen volgen
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Vooral veel festivals bezoeken, maar ook met een schuin oog kijken naar Roland Garros en de Tour.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pffff daar vraag je me wat zeg
Heb het op dat moment juist druk op mijn werk dus daar gaat veel tijd inzitten Denk dat ik weinig sporten zal zien. Heb niet zoveel met wielrennen.
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
bier drinken op t terras
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bier drinken, Tour kijken, op vakantie gaan etc.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Wimbledon, Tour en begin augustus nog even naar Hongarije voor 8 dagen.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tour volg ik wel. Verder zoals al gezegd is zoveel mogelijk bbq, terras, vakantie en relaxen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
jullie missen
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mensen, kijk ook eens een keer de Giro. Vaak veel leuker en spectaculairder dan de Tour.
En uiteraard ga ik ook nog op vakantie, 18 augustus pas. Begin augustus hier onze meesterlijke kermis. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Veder ook festivals, Albufeira, vierdaagsefeesten en zonnen natuurlijk.
Zo tussen het voetbal door. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
PSV Eindhoven!
|
Genieten van bier, zon, vakantie, festivals, feesten, tour, tennis etc.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
23 juli, 13 dagen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dat doet mij deugd.
Dat is wel het plan ja. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
PSV Eindhoven!
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Genoeg sport om te volgen
. Daarnaast zijn er nog jeugdWK's, de copa america enzo dus genoeg voetbal ook .
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Met de Copa America is er voetbal genoeg in de maand juli.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Eind mei zijn de meeste competities afgelopen toch? Als het even meezit, dan speelt m'n eigen amateurclub de weken daarna nog een stuk of wat wedstrijden.
Verder de wielerwedstrijden die Jasper allemaal al noemde en de tennistoernooien, zolang mijn favorieten meedoen. En tijdens de Tour zijn de meeste clubs ook alweer volop met de voorbereiding bezig, eerste trainingen, oefenwedstrijden, dat soort dingen. En dan nog 1 of 2 weken op vakantie, dus ik verveel me niet. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Koersen, werken, terrassen en naar Mallorca!
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wielrennen boeit me helemaal niet.
Veel zelf sporten, vrijdagmiddagen 'gewoon' werken en een paar keer op vakantie. Nederlands elftal oefent begin juni nog tegen Brazilië en Uruguay, maar dat is me toch te ver weg. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
In september ofzo tegen die moffen toch in Hamburg?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Veel op het terras zitten, wat TDF etappes kijken, en heel veel dingen in een impuls wat ik niet kan voorspellen
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Werken, lekker in de zon liggen, ik verveel me niet zo snel.
Denk dat ik na 15 mei ook wel even een rustperiode nodig heb. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Iemand hier die trouwens zelf nog een potje gaat ballen met vrienden/familie?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Vooral veel roeien hopelijk
![]() TdF kijken, werken, bier drinken, barbecueen etc. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
bier.
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
In het pinksterweekend (11-13 juni) zijn de laatste beslissingen in het amateurvoetbal.
Rond de 20e juni worden de eerste oefenwedstrijden voor het nieuwe seizoen alweer gespeeld. Denk dat ik die week wel zal overleven.
__________________ (72) 20-05-2012 Willem II - FC Den Bosch 2-1 (Prom./Degr. Play-Offs) (---) 24-05-2012 RKSV Nemelaer -SV Meerssen 1-0 (Prom./Degr. Hoofd-/1e Klasse) (---) 26-05-2012 SV Huizen - Ter Leede (Prom./Degr. Top-/Hoofdklasse) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Even kijken, meestal duurt de 2e liga nog tot eind juni. Misschien dat ik dat al in Tsjechie ben.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hm, nee ze moeten nog 5 rondes.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Meteen na het seizoen duik ik de boeken in. Moet deze periode ook nog wat tentamens halen, maar vanwege het lekkere weer ben ik nog maar naar 3 colleges geweest deze periode. En daarna alleen maar bier drinken en in het park hangen ofzo. En natuurlijk veel concerten, festivals en nog een paar keer op vakantie.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Een paar keer op vakantie, TDF volgen, transfernieuws rond FCG in de gaten houden en zelf wat vaker op de racefiets stappen.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik zal wat vaker op zondag gaan hardlopen denk ik. Voor de rest volgde ik vroeger andere sporten in de zomer, geen idee of dat nu nog zo is.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Zit overuren te maken op werk in ieder geval tot de eerste week van juni om een project op te leveren. Daarna is het denk ik een paar weken bij komen in de zon ergens. Dan is het al juli en begint het voetbal weer.
__________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
.
|
||
|