![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Jaja, we hebben een deel 2.
En voor iedereen die het niet nodig vindt om een 2de topic over dit onderwerp te hebben: Reageer hier dan gewoon niet. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
En als je als profvoetballer door zoiets laat afleiden van je spel doe je echt iets verkeerd. |
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zat het publiek uberhaupt wel te wachten op beelden uit de Kuip?
Ik kan mij daar echt niks bij voorstellen. Al bewees het massale meejuichen met de goal min of meer het tegendeel. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat ik me afvraag, zou Riroootje hebben gejuicht bij de goal van de Wijn
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik zat niet zozeer op de beelden te wachten, maar wel op het feit om te horen dat PSV verloor
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dat hier een 2e topic voor is
.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Natuurlijk wordt er door veel mensen gejuicht als je grootste concurrent voor de eerste landstitel in 7 jaar (de langste periode van droogte in de clubgeschiedenis) op achterstand omt.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ik heb het puur over de beelden en in hoeverre mensen daar echt op zaten te wachten. Als in, kon dat niet gewoon simpel afgedaan worden met de tussenstand in tekst? Dan was er ook niet zulke belachelijke ophef over geweest uiteraard. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
In de omgekeerde situatie, mocht Feyenoord ooit in de positie zitten waarin Ajax nu zit (lol ), dan vliegt het kakkerjoden natuurlijk door de Kuip bij een doelpunt van Ajax.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nee hoor. In een dergelijke situatie zijn ze ook daar net zo hypocriet als de rest van de voetbalwereld
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Loves C, R en M
|
Nogmaals: het argument dat het beinvloeding is gold ook toen er voor het voor het eerst tijdens een wedstrijd tussenstanden gegeven werden. Heb je daar ook principiele bezwaren tegen? Daarnaast is het een thuiswedstrijd - en dat is dan het thuis voordeel. Het uitdelen door de club van vlaggetjes en klappers voor de wedstrijd ook maar verbieden? Dat is toch ook bedoeld voor de verhoging van sfeer als service voor het publiek? Ik vermoed dat alles PSV met 0-3 gewonnen had er geen enkel doelpunt te zien was, omdat niemand van het thuispubliek dat waarschijnlijk zou willen zien. Is dat ad hoc, of is dat een bedrijf dat zijn vaste klanten graag bedient? Daarnaast vind ik het heel leuk als clubs dingen verzinnen om hun publiek te dienen. Ik zeg nergens dat het niet vertoond had mogen worden. Ik zeg dat men ingeschat heeft dat men daar geen behoeft aan had. Het was redelijk amateurisch gedaan, want die 3-1 hadden ze ook best mogen tonen, al was die voor het feit dat PSV puntverlies zou leiden minder relevant. Het is selectief, omdat ingeschat werd dat het publiek selectief dingen wil zien. Ajax heeft geen journalistieke taak. __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mijn sarcasme komt niet over.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Ik bedoel, dat je blij bent dat je concurrentie punten verspeelt kan ik wel inkomen. Maar beelden van een juichende rivaal + mensenmassa in je eigen stadion. No way. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Naja ik snap het juichen wel. Ze zaten in de Arena voor de 5e wedstrijd achter elkaar naar een dramatisch spelend Ajax te kijken. Als er dan beelden komen van een goed spelend team is dat juichen niet vreemd.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
En dan te bedenken dat wij wel voor prijzen spelen
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb niet gejuicht voor de goals van Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
touché
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
En die beelden in de ArenA vind ik niet nodig inderdaad. Maar ik vind wel dat er wordt overdreven over dat Ajacieden juichen voor Feyenoord. Ik ben geen seconde blij geweest voor Feyenoord dat zij wonnen, ik ben alleen heel erg blij geweest dat PSV punten verspeelde en wij daardoor weer een grote kans hebben op de titel. Al was dat door VVV of Roda JC of wie dan ook gebeurt, dan was ik ook blij geweest. Moet je dan nu niet blij zijn dat PSV verliest, puur omdat het Feyenoord is die dat bewerkstelligt?
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
De KNVB laat weten dat er een vooronderzoek komt
KNVB-twitter: Aanklager start vooronderzoek naar tonen van beelden van het duel FEY - PSV in de ArenA. Ajax heeft tot 2 mei a.s. om te reageren Aanklager wil weten op basis waarvan Ajax tot dit initiatief gekomen is #ajaexc Ook wil de aanklager weten waarom het verzoek van de 4e man om hiermee te stoppen genegeerd is #ajaexc __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Oeh, dit wordt een mooie topicreeks.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Benieuwd wat de strafeis wordt en wanneer de vrijspraak dan komt.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
De KNVB is zelf blijkbaar niet goed op de hoogte, Ajax stopte juist met het uitzenden van de beelden (lees: de 3-1) op verzoek van de vierde official.
Overigens, juichen voor Feyenoord of niet...al was het de fucking Waffen-SS die had gescoord tegen PSV...I couldn't care less. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik denk wel dat er hier sprake kan zijn van een primeurtje ja, in de zin van dat Wijnaldum en zijn vriendjes normaal alleen huilen in de Arena.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#33 | |
Al is het negeren van de 4e official, wat de KNVB nu zegt, niet netjes natuurlijk. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zoals Silenus al zei de 3-1 hebben ze niet laten zien. Ook een beetje gelul dus dat er niet geluisterd is.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Misschien ligt de waarheid in het midden, dat men uiteindelijk toch maar geluisterd heeft.
Dan nog ben ik van mening dat het allemaal wel erg groot gemaakt wordt. Doet Ajax niet mee in de titelstrijd, dan is er geen haan die er naar kraait/dan zenden ze de beelden niet uit. Eigenlijk zou de bediener van die schermen een nobelprijs voor de vrede moeten krijgen, als het je lukt fans voor hun zogenaamde aartsrivalen te laten juichen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tsja, ik geloof wel dat er in de rust al 'geklaagd' is.
Het wordt uiteindelijk bepaald door de 'fieldproducer' van Ajax (zo heet dat geloof ik), dat is de man in Ajax-pak die altijd bij de draaitafel van de DJ staat. Hij staat ook in contact met de commandokamer (daar zit de manager wedstrijdzaken, het hoofd veiligheid etc., daar wordt alles uitgevoerd) en daar zit iemand die op de knopjes drukt. Je bent uiteindelijk Ajax (en hebt schijt aan de rest) of je bent het niet, dus fuck die 4e official als je officieel niks tegen de regels doet. Netjes schmetjes. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Alsof er op de hele wereld ook maar 1 iemand te vinden is die naar de vierde official luistert
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja, laten we het arbitrale korps inderdaad maar niet serieus nemen. Engelaar had gewoon op het veld moeten blijven staan, fuck jou, dit is geen rood, ik speel door.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het arbitrale korps moet zich gewoon niet bemoeien met dingen die volgens de regels zijn en als zodanig uitgevoerd worden.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Bekrompen menSCHen zijn nu eenmaal bang voor vooruitgang, over een paar jaar lachen we hier met z'n allen over. Nu al eigenlijk als je maar een beetje progressief bent ingesteld.
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dat zal dan wel blijken uit het vooronderzoek.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nou ik weet de uitkomst wel.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Vaak is het zo dat het korps pas achteraf zekerheid krijgt of hun beslissing de juiste was. Als die rottige FIFA nou videoanalyse zou toestaan!
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Als die gasten van Excelsior niet zo zouden janken was er ook niets aan de hand geweest. Uiteindelijk hebben ze gewoon verloren, omdat Ajax beter was.
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ajax krijgt geen straf/boete, want er was geen regel voor. De KNVB laat weten dat het betreurt dat een club de eventuele aanwijzingen van de vierde official niet opvolgt en stelt richtlijnen in om in het vervolg dergelijke situaties te voorkomen.
Eind goed, al goed. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dat durf ik nog niet zo stellig te beweren.. tot het moment dat ik keek in de 2e helft, stond Ajax op knappen en leek het een kwestie van tijd voor de 1-2 zou vallen.
Maar ze hebben niet door de beelden verloren, maar door een foute beoordeling van de grensrechter.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dat laatste is discutabel maar het heeft hier verder weinig mee te maken.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Aanklager kijkt naar vertonen van videobeelden door Ajax #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |