![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
De Jupiler League-wedstrijd FC Volendam - Fortuna Sittard is er vrijdag één met een speciaal tintje. De KNVB wees Nicolet Bakker dinsdag aan als grensrechter voor dat duel; voor het eerst sinds tien jaar zal er zo weer een vrouwelijke assistent-arbiter actief zijn in het betaald voetbal. “Wij stimuleren het toetreden van vrouwen zonder meer, maar het aanbod is helaas niet groot”, zegt Dick van Egmond.
De voormalig leidsman en huidig coördinator scheidsrechterszaken zegt het 'prachtig' te vinden dat er straks in Volendam weer een vrouw aan de zijlijn zal staan. “Vrouwelijke assistenten en scheidsrechters moeten aan dezelfde kwaliteitseisen voldoen als de heren, en dat is niet altijd even gemakkelijk. Voor Nicolet is dit een prachtig debuut. Ik zit zelf in ieder geval op de tribune!”, zegt Van Egmond. In 2001 maakte Sjoukje de Jong haar debuut bij de wedstrijd Go Ahead Eagles - VVV Venlo, zo haalt de KNVB op. De Jong heeft twee wedstrijden in de Eerste divisie geassisteerd, waarna zij voor enige tijd geblesseerd raakte. Vervolgens maakte De Jong haar rentree als scheidsrechter bij de amateurs. Later groeide De Jong door naar internationaal FIFA-scheidsrechter in het vrouwenvoetbal, en sinds 2008 ook naar internationaal assistent in het vrouwenvoetbal. ![]()
Laatst gewijzigd door Charie; 05-04-11 om 14:45 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
picca's
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
De witte zakdoekjes zullen dit keer met een andere reden te voorschijn worden gehaald
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Bah! Ik wens alleen lekkere wijven te zien als grens! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hopelijk weten de commentatoren hier wel dat vrijwel alles wat ze zeggen opgenomen wordt.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geen probleem als Greuter ontslagen wordt hoor.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
prima toch
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ben benieuwd, die vrouw zal het vast prima doen, of het publiek en de spelers er ook mee om kunnen gaan, is een grotere vraag.
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
) wat er dan gaat gebeuren.
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Kunnen ze deze niet omtoveren tot assistent? |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hij keept toch prima?
(ik vind die vriendin van Cassillas trouwens echt lelijk )
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
die 2e foto doet me wel denken dat het een verschrikkelijk mens is...
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Een sjaaltje van Burberry, dan weet je het wel.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#19 |
|
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Onopvallend, dus goed. Zij stond niet bij mijn tribune in de buurt, maar volgens mij werd er veel naar haar geroepen en gefloten door het publiek.
![]() Een interviewtje voor de liefhebber: Video | Jupiler League |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Zag er niet verkeerd uit! (bij VI zojuist)
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
wie zou haar geven?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ze ziet er zeker niet verkeerd uit, en ze lijkt inhoud te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik hoop écht dat je het over eventuele voetbalintelligentie hebt (wat al vreemd zou zijn) hier...
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
__________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Loves C, R en M
|
(FC, dus)
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Uit het AD, Renate heeft zich laten inspireren door mevrouw Bakker:
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voor het eerst sinds tien jaar weer vrouwelijke assisent-arbiter
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|