![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik snap het bericht niet, raar
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wat een nonartikel eigenlijk.
Of zou men in de Hofstad Wesley, Jens en Lex willen inruilen voor Reinaldo, Krizstian of Ngomaopaè? __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Haha, dit slaat helemaal nergens op.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
In het geval van ADO. Die stonden er vorig seizoen natuurlijk ook al in. Op de plaats van Bulykin speelde nog niet zo lang geleden Powel, op de plek van Radosavljevic stond Buijs en op linksbuiten stond Soltani (of v/d Bergh hangend op links) die toch ook al flink wat jaren in Nederland speelde. Sowieso haalde ADO Den Haag na de degradatie amper spelers uit het buitenland zonder Eredivisie ervaring (Milic volgens mij een uitzondering en misschien 1 via Ling?), iets wat ze nu wel hebben gedaan. Heerenveen werd jarenlang geroemd vanwege de scouting. Samaras, Alves en Sulejmani bijvoorbeeld. Toen ging het wat minder met het grote aantal buitenlanders gooide de directie het over de Nederlandse boeg, dat zou beter bij Heerenveen passen. Maar of dit nu zijn vruchten afwerpt? Laatst gewijzigd door Blawh; 05-04-11 om 10:34 |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Een goede voetballer heeft natuurlijk niks met nationaliteit te maken, who cares. En met een Scandinaviër of een Belg kunnen een hoop supporters zich ook nog wel een beetje mee identificeren.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nederlanders van dezelfde kwaliteiten zijn vaak duurder.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Inderdaad,
Alleen een talent of een echte clubman is voor een voetbalclub financieel aantrekkelijk, anders trek je wel een blik Scandinaviers of Balkanboys open. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Het gaat me er vooral om dat er veel jongens spelen die in Nederland geboren zijn, de Nederlandse taal machtig zijn en de cultuur kennen. Dan is het me echt om het even of hij nu op vrouwen, mannen of schapen valt, welke kleur hij heeft of welke God hij aanbidt. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
In de jeugd sturen ze Nederlandse jongens weg die sowieso al beter waren dan jongens als De Regt en Fleuren. Die hebben nu een mooie maatschappelijke carrière en spelen topklasse of zelfs 3e klasse, met 2 vingers in de neus. Als je daar wat beter mee om zou springen, hoef je ook niet zoveel buitenlanders te halen natuurlijk. In het 2e loopt nog een leuke Marokkaan rond, eigenlijk nog een A-speler. En in de B heb je Aaron Gielen, al zal die inmiddels ook wel A-speler zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
PSV Eindhoven!
|
PSV heeft ook een keer zo'n oprisping gehad op jeugdige nederlandse talenten vast te leggen. Nou we hebben het geweten hoor! Goed dat ze waren!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Arvid Smit, Jelle de Grabbelaar en dergelijke?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
PSV Eindhoven!
|
Of recent; Amrabat, Nijland, Pieters.
Hoewel Pieters het goed doet. Maar die passen ook wel in dat rijtje ja. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Die drie hadden wel al wat in de Eredivisie laten zien. Smit en Ten Rouwelaar kwamen daar en tegen van Telstar en Emmen...
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
PSV Eindhoven!
|
Amrabat heeft het zo waargemaakt dat ie is opgerot naar Turkije, en Nijland heeft met wat geluk 100 minuten in het eerste mogen maken.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Amrabat was de seizoensrelevatie bij VVV. Pieters had al een heel seizoen bij FC Utrecht mee gepakt en Nijland had bij Groningen ook al wat Eredivisie minuten gepakt. Op het moment dat ze door PSV aangetrokken werden waren heet niet bijzonder vreemde keuze's. Die Gouden Gids-gasten wel...
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
PSV Eindhoven!
|
Maar Jelle ten rouwelaar heeft uiteindelijk wel mogen opdraven voor oranje.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
De stap VVV-PSV was voor Amrabat gewoon veel te groot.
Had beter eerst naar een club als Heerenveen ofzo kunnen gaan. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
Ik meen trouwens dat men van plan was het te beperken tot één jeugdopleiding in Limburg? |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Iemand met de kwaliteiten an The Toorn mag van mij Pietje Puk heten of hoe dan ook, hij blijft baas.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Hollandse jongens: Goed voor het imago?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |