![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Wat is het toppunt wat jullie hebben mee gemaakt tijdens jullie leven op voetbalgebied? Dat mag een goal zijn, of een persoonlijk moment wat jullie in het stadion beleefd hebben. Noem maar op dus!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
29/4/2007
![]() Oh in het stadion.. Dat is minder spectaculair: 1-0 overwinning van PSV tegen Milan grpesfase CL 05\06. met die knal van Farfan na de fout van Kaladze. Verder een hattrick van Pav tegen Bolton voor de Fa cup. Niet zo boeiend verder.. althans er komt niks in mij op op dit moment .Verder het ooit op de foto gaan met RvN. Niet 'geil' maar het was als 7-jarig jochie wel geweldig. Laatst gewijzigd door Arcturus; 27-03-11 om 00:27 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
1) Overwinning Griekenland Euro 2004
2) Vliegtuig met Ajacieden wat over het Museumplein vloog en "zwaaide" 3) Huldiging en grachtentocht daarna 4) Bekerfinale tegen Psv met die sambaband in het vak en een ongekend pak slaag voor Psv in een heerlijk zomerzonnetje. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kan ik me voorstellen, dat heb ik zelf als supporter van geen van de clubs die daar bij betrokken was al een geweldige dag beleefd.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mijn persoonlijke favorieten:
1. Uefa cup finale Feyenoord-Borussia Dortmund 2. Borussia Dortmund - Hamburger SV 2009/2010 (geweldige sfeer) 3. Promotie Fortuna Dusseldorf van de 3 liga naar de 2e Bundesliga. 4. Nederland-Frankrijk die 4-1 __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
02/05/2010.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wedstrijd tegen HSV. Iedereen bleef op zijn plek tot dat Klopp ongeveer 25 minuten na het einde van de wedstrijd terug het veld op kwam:
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Als ik aan recente momenten denk de 2-1 tegen Brazilie en de 1-0 tegen Uruguay. En natuurlijk het behalen van de CL na het tweeluik tegen Dynamo Kiev. Wat verder terug steken er niet veel Ajax-momenten bovenuit
EK 2008 was best wel briljant en de penalty-serie tegen AZ in de bekerfinale.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik heb Marco van Basten 2 keer live in een stadion gezien. Toevallig 2 memorabele wedstrijden/momenten.
Eerst de omhaal in de Meer tegen FC Den Bosch, later de treffer in de 87ste minuut tegen West-Duitsland op het EK-88
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
0-1 van Ruiz tegen NAC, de complete chaos op de oude markt.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Maduro met de 2-3 tegen Feyenoord
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Feyenoord in de CL en UEFA Cup 2001/2002.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
De 3-2 van De Graafschap tegen Go Ahead vorig jaar in de laatste minuten waardoor we kampioen werden, na 0-2 achter te hebben gestaan.
Complete chaos
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kun je je nu niet meer voorstellen hè ?
Ongelooflijk ook dat ze in de Kuip de finale speelden. Ben Ajacied, maar dat was echt geweldig.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
De 1-1 van Van Hooijdonk tegen PSV in de kwartfinale UEFA-cup.
Totale gekte, ik lag volgens mij 10 rijen naar onder en had toen echt het idee dat De Kuip toen op instorten stond. Complete chaos, nooit meer meegemaakt ook ![]() http://www.youtube.com/watch?v=e-2t-...tailpage#t=64s Laatst gewijzigd door Kopbal; 27-03-11 om 18:01 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
De 4-1 tegen Frankrijk, en de hele dag op dat plein in Bern. De 3-1 van Robben vooral, voor ons stonden wat irritante Fransen heel blij te doen en doen BAM, binnen twee seconden, 3-1.
Het moment tussen de bal in het doel zien gaan en juichen duurde heel lang, wel 1,5 seconde ofzo, puur omdat niemand verwachtte dat hij 'm er vanuit die hoek in kon schieten. Maar die seconde, dat je jezelf helemaal vol lucht ademt om de Opperjuich eruit te gooien, dat is echt beter dan seks. Je pakt vreemde mensen vast, gilt in iedereens gezicht, je weet van gekkigheid echt niet meer hoe je je gedraagt. Zulk soort momenten zijn zo ontzettend zeldzaam, en daarom ook zo mooi. Bij Ajax veel te weinig meegemaakt de laatste jaren, ik kan me alleen de 1-1tegen Fiorentina herinneren. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prachtige wedstrijd was dat inderdaad. Alweer haast vergeten.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hele dag van 02-05-2010. Vanaf de rode kaart van Feher tot Ruiz tot Stoch. En Blaise
Heerlijk om dan in het uit vak te zitten. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Sommige zullen er raar van opkijken,sommige zullen het wel begrijpen. Hou niet in dat ik niet op het hoogste niveau wil spelen, want een thuiswedstrijd tegen een Twente of een Zwolle verschilt nogal wat. |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ Oh for crying out loud! |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Jouw geilste voetbalmoment #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|