|
|
#1 |
|
Na het bericht over Abidal
bedacht ik me dat je eigenlijk weinig hoort over zieke profvoetballers. Qua hartfalen gebeurt er helaas nog wel eens wat, maar verder? Zijn er veel voorbeelden van voetballers die ziek zijn (geweest)? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
En met ziek bedoel je kanker oid neem ik aan?
Kan het me ook zo 1-2-3 niet voor de geest halen. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volgens mij ook nooit eerder gehoord..
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Laudrup nu toch?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Geestelijk wel natuurlijk. Die keeper in Duitsland vorig jaar bijvoorbeeld. Ook in België was er 1 die zelfmoord had gepleegd toch? Daarnaast heb je ook nog spelers als Hoogstrate die problemen had.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ebecilio voetbalt met een pacemaker.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Robben heeft een gezwel bij zijn testikels gehad en weg laten snijden geloof ik. Goedaardig overigens.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Arnautovic is ziek in zijn hoofd hoorde ik
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dat zou een stoornis zijn, geen ziekte.
Ook wel interessant trouwens: voetballers met ADHD?Maar ik denk idd dat je bij genoeg voetballers redelijk ernstige stoornissen zou kunnen vinden bij onderzoek. El Hamdaiou of Leonardo b.v. heeft echt een narcistische stoornis of iets in die buurt. Alleen zolang je enigszins blijft functioneren kun je dat lastig laten checken. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik kan me twee gevallen herinneren bij Vitesse, jeugdkeeper Bas Wijnen had kanker en er was ook nog een Ghanees die opeens moest stoppen wegens gezondheidsredenen maar daar weet ik de naam niet meer van.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vandaag nog het bericht dat Bryan Robson herstellende is van een operatie van zijn keelkanker
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hoe zou het met Jesper Olsen gaan ? Heeft een hersenbloeding gehad.
Frits Korbach de coach heeft keelkanker en wordt geopereerd.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Frank van Kouwen is ook ziek, weet alleen niet precies wat hij heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sebastian Deisler was mentaal ook niet helemaal in orde.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tim Howard heeft Gilles de la tourette. Alhoewel dat geen ziekte is natuurlijk.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Inderdaad. Maar hij bleek niet meer te drinken toen die ziekte bij hem werd gevonden.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Puskás had alzheimer. Toen was ie wel al 73 jaar
![]() Rubén de la Red zakte in elkaar in een bekerwedstrijd tegen Real Unión. Men weet nog altijd niet wat er mis met hem is maar nadat hij twee jaar niet had gevoetbald heeft hij zijn carrière moeten beëindigen op 25-jarige leeftijd. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ik zag m wel eens door Leeuwarden zwerven. Helemaal van het padje die man. Weet niet zeker, maar kreeg wel een het idee dat hij echt zwerver was geworden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Oh en Mounir El Hamdaoui was laatst ook ziek vernam ik.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Molina had teelbalkanker.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Jordi Hoogstrate had een identiteitscrisis.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Job Komol is HIV-besmet.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Sandor vd Heide had last van heimwee
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Gene Hansen ook toen ie zijn zakken kon vullen in Japan.
Velibor Vasovic, Nico Rijnders, René Notten, Epi Drost jong overleden door een hartaanval.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wie was ook alweer de Engelse international met suikerziekte ?
Uit andere sporten Greg Louganis en Magic Johnson HIV besmet.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Rob de Wit nog niet genoemd? Moest zijn carriere beeindigen door een hersenbloeding. Het is geen ziekte, maar wel noemenswaardig lijkt me
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
bij Frank van Kouwen (VVV) hebben ze onlangs ook poliepen uit de darmen gehaald en hij ondergaat nu chemotherapie...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Traint hij niet de jeugd van Groningen?
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kanu had het ook met zijn hart toentertijd bij Inter..
__________________ Aad de Mos: 'Ik ben een garantie voor succes' |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Koné kwam ook vanwege zijn hart niet door de keuring bij Ajax...
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hou het topic wel serieus a.u.b
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Chris van der Weerden heeft de ziekte van Crohn. Heeft hij toch ook nog een tijd mee gevoetbald, al is hij er ook lang mee uit de roulatie geweest.
René Eijer moest in 1993 stoppen met voetballen omdat hij MS had. Bleek gelukkig voor hem een lichte vorm, waar hij snel van herstelde, maar gespeeld heeft hij niet meer. __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Mohamed Sylla is overleden aan kanker.
Gianluca Signorini die ALS had. Dean Richards is ook aan kanker overleden. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
__________________ Boem! Koekoek! |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
PSV Eindhoven!
|
Opizch niet zo heel vreemd dat er weinig topvoetballers zijn met (levensbedreigende)ziektes
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
*Stil is*
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ze worden veel vaker gecheckt voor het een en ander dan een doorsnee persoon (de levensstijl zal denk ik ook wel een rol spelen, die is over het algemeen redelijk gezond)
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Volgens mij heeft een ongezonde levensstijl weinig met bijvoorbeeld kanker te maken. Celdeling houd je niet tegen door gezonder te leven volgens mij. Het is vaak zelfs erfelijk. Ik vraag me juist af waarom vaak 'sterke' of 'gezonde/fitte' en vaak jonge mensen zo'n ziekte krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
PSV Eindhoven!
|
Een ongezonde levensstijl vergroot de kans op kanker aanzienlijk.
Denk dan alleen al aan roken. |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Vi...tml?&tx_ttnews[tt_news]=21587&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=146&cHash=47fbf1f5ed16bf00d8e1551413afdc2f edit: lukt niet met link maar gemakkelijk te vinden __________________ No Homo |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Topvoetballers en ziekte
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|