Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 14-03-11, 12:35 Standaard   #1
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

We willen zowel in eigen stadion als in de gastenvakken normaal worden behandeld.
De benadering van (fanatieke) supporters door politie, stewards en ander personeel is vaak erg negatief. Zodra er dingen anders lopen dan verwacht, schiet men in de stress (het doek dat wordt meegenomen is iets groter dan verwacht, de rijen bij de toegang blijken langer, iemand blijkt zijn omwisselkaart niet ontvangen te hebben maar staat wel gewoon in de computer). Het gaat om zaken waarbij er geen enkel risico is dat de orde wordt verstoord of de regels niet te handhaven zijn, maar waarbij er wel op die manier gereageerd wordt. Dit zorgt juist onnodig voor irritaties bij supporters, die zich, net als andere personen, gedragen zoals je ze benadert en behandelt. (lees verder…)

We zijn voor het op een zo vrij mogelijke wijze naar uitwedstrijden kunnen reizen.
Al jaren worden supporters op vele manieren in hun vrijheid beperkt bij het bezoeken van uitwedstrijden. Verplichte buscombi´s, treincombi´s, autocombi´s en opstapcombi´s behoren naast het ´vrije vervoer´ allemaal tot de mogelijkheden. De oorzaak hiervan ligt in het feit dat bij het vooroverleg (een overleg dat voor elke wedstrijd gehouden wordt tussen politie van de ontvangende en bezoekende gemeente en de veiligheidscoördinatoren van de ontvangende en bezoekende club, soms aangevuld met iemand van de supportersvereniging) alleen wordt stilgestaan bij potentiële problemen in plaats van bij nuttige oplossingen of mogelijkheden. (lees verder…)

We zijn voor een uniform en realistisch prijsbeleid voor uitvakken.
Er bestaan grote verschillen tussen de prijzen van kaarten voor uitvakken. Dit verschil wordt niet slechts veroorzaakt doordat de ene club in zijn algemeenheid hogere toegangsprijzen rekent dan de andere. Regels van de KNVB schrijven voor dat de basisprijs van een kaart voor het uitvak gelijk is aan de prijs van het goedkoopste thuisvak. De achterliggende gedachte is dat dit ‘eerlijk’ zou zijn omdat het om vergelijkbare vakken gaat. Deze redenatie gaat echter niet op omdat het uitvak bij veel clubs slechter is dan het goedkoopste thuisvak. Slechter op het gebied van zicht op het veld, slechter qua faciliteiten (wc, catering) en slechter door extra belemmeringen zoals netten, hekken en wanden. (lees verder…)

We willen dat supporters ook in het stadion gebruik mogen maken van hun recht op vrijheid van meningsuiting.
Het tonen van tekstdoeken in het stadion is een van de weinige middelen van supporters om hun mening over een bepaald onderwerp te laten horen. Regelmatig wordt deze methode van meningsuiting echter weggenomen doordat er censuur wordt toegepast; niet vanwege discriminerende of persoonlijk beledigende teksten, maar vanwege teksten die slechts een ongenoegen duidelijk maken over een bepaalde gebeurtenis. (lees verder…)

We willen dat er zoveel mogelijk vrijheid is op het gebied van het gebruik van sfeerattributen.
Naast vocale ondersteuning is het gebruik van sfeerattributen de meest gebruikte methode van supporters om de passie voor hun club te tonen. Helaas wordt het steeds lastiger om via deze sfeerattributen de club te ondersteunen. (lees verder…)

We zijn tegen onnodige stadionverboden. Onnodig in de zin dat zij het oorspronkelijke doel voorbijstreven (geweld tegengaan) maar gebruikt worden om elke vorm van ongewenst gedrag te straffen.
Het oorspronkelijke doel van het uitdelen van stadionverboden was het straffen van personen die ernstig over de schreef gingen rondom voetbalwedstrijden, meestal vanwege geweld. Tegenwoordig wordt het als middel ingezet om elke vorm van enigszins ongewenst gedrag de kop in te drukken. Enkele voorbeelden van ‘misdragingen’ waar de afgelopen jaren stadionverboden voor zijn uitgedeeld: (lees verder…)

We zijn tegen speeltijden en -dagen bepaald door de televisiezenders en andere commerciële partijen.
Wij vinden dat het belang van de stadionbezoeker altijd boven het belang van de televisiekijker hoort te gaan. Stadionbezoekers zijn de mensen die uiteindelijk betalen om de wedstrijd te kunnen zien en zijn diegene die hun club ondersteunen. Daarom zijn zij de partij voor wie het mogelijk gemaakt moet worden de wedstrijd bij te wonen. Momenteel gaat dat principe echter niet op: (lees verder…)

We vinden dat er te vaak sprake is van overdreven machtsvertoon bij autoriteiten, in sommige gevallen in combinatie met excessief geweld of provocaties van politiezijde.
Rondom voetbalwedstrijden krijgen supporters met verschillende autoriteiten te maken die worden ingezet om de veiligheid te bewaken. De belangrijkste hiervan is de politie / ME. Zoals ook uitgelegd in ons standpunt over uitwedstrijden, kan deze ‘veiligheidsbewaking’ nog op verschillende manieren verbeterd worden. In het geval van inzet van autoriteiten gaat het om twee punten: aantal en gedrag. (lees verder…)

Laatst gewijzigd door Kopbal; 14-03-11 om 12:39

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 14-03-11, 12:40 Standaard   #2

Grunner's Voetbal Forum schermafbeelding

Met onder andere als doel meer vrijheid voor supporters.

Het gaat dus niet of de clubs met Zweden, Portugezen of Somaliërs voetballen...

Oud 14-03-11, 12:44 Standaard   #3

MaxPower's Voetbal Forum schermafbeelding

Uitstekende punten hierboven. Afgelopen zaterdag in Arnhem ook weer voor janlul meer dan een half uur na afloop van de wedstrijd in die sporthal vastgehouden.
MaxPower is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 12:49 Standaard   #4
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Nou ben ik alles behalve aanhanger van de "kijk naar Engeland, daar gaat wel alles goed" gedachte, maar ik heb vorige week ondervonden dat het allemaal best mogelijk moet zijn. Ik begrijp nog steeds niet hoe het kan, maar het gebeurde wel.

De wedstrijd Bolton Wanderers - Aston Villa is bezig en het uitvak en de omringende thuisvakken zijn elkaar lekker aan het uitdagen. Overigens allemaal op een grappige manier. Ondertussen worden er weliswaar steeds wat mensen uit het uitvak geplukt, maar ik vermoed dat dat voor alcohol/sigaretten is. De wedstrijd is klaar en alle deuren gaan gewoon open. Buiten geen overmacht aan ME, gewoon een aantal Bobby's. Alles loopt door elkaar heen en gaat waar hij of zij naar toe wil. Ik stond er echt versteld van.

Oud 14-03-11, 12:54 Standaard   #5
...

Nu is Engeland juist het schoolvoorbeeld van hoe het in veel gevallen niet moet. Belachelijke kaartprijzen, voor een poep en een scheet al een SV te pakken krijgt zoals Sandman al aangeeft, verplicht zitten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 14-03-11, 13:20 Standaard   #6
SuperPalmboom

Palmboom's Voetbal Forum schermafbeelding

De speeltijden vind ik toch wel een onrealistisch standpunt. Het zou wel zo moeten zijn dat het eerlijk verdeeld is over de clubs. Dat iedereen een keer om 12:30 speelt. En niet Feyenoord 87 keer en Twente maar 10 keer.

Oud 14-03-11, 13:46 smile   #7
Hansworst

rompompom's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Palmboom Bekijk bericht
De speeltijden vind ik toch wel een onrealistisch standpunt. Het zou wel zo moeten zijn dat het eerlijk verdeeld is over de clubs. Dat iedereen een keer om 12:30 speelt. En niet Feyenoord 87 keer en Twente maar 10 keer.
Dat Twente weinig om 12:30 speelt heeft er meer mee te maken dat ze überhaupt wienig op zondag thuisspelen dan met wat anders.

Oud 14-03-11, 13:47 Standaard   #8
Blucerchiato

tukkeRoel's Voetbal Forum schermafbeelding

Hoezo is dat een onrealistisch standpunt? Die speeltijden slaan toch ook gewoon nergens op soms...

Oud 14-03-11, 13:50 Standaard   #9
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Nu is Engeland juist het schoolvoorbeeld van hoe het in veel gevallen niet moet. Belachelijke kaartprijzen, voor een poep en een scheet al een SV te pakken krijgt zoals Sandman al aangeeft, verplicht zitten en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Speeldagen... Dan hebben wij niet te klagen hier hoor...

Oud 14-03-11, 14:07 Standaard   #10
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarom klaagt eigenlijk iedereen hier over Eredivisie Live, maar volgens mij heeft 90% hier EL gewoon
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 14:12 Standaard   #11
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988 Bekijk bericht
Waarom klaagt eigenlijk iedereen hier over Eredivisie Live, maar volgens mij heeft 90% hier EL gewoon
Omdat EL bepaalt wanneer er gespeeld wordt. Dat klopt niet.

Oud 14-03-11, 14:15 Standaard   #12
SuperPalmboom

De KNVB bepaalt het schema niet EL. Maar het gebeurt overal dat sportwedstrijden worden verzet voor het TV publiek. De F1 wordt zelfs snachts gereden zodat er in Europa om 14:00 uur gekeken kan worden.

Dat is deze tijd en daar kun je niet veel meer aan doen, TV publiek is belangrijker dan de supporters in het stadion.

Laatst gewijzigd door Palmboom; 14-03-11 om 14:17

Oud 14-03-11, 14:15 Standaard   #13
Econoom

Boris's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988 Bekijk bericht
Ik heb alleen EL met gratis of met korting. Ik vind 15e te veel voor EL .
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 15:15 Standaard   #14
AFCA

De KNVB bepaalt het schema niet EL. Maar het gebeurt overal dat sportwedstrijden worden verzet voor het TV publiek. De F1 wordt zelfs snachts gereden zodat er in Europa om 14:00 uur gekeken kan worden.

Dat is deze tijd en daar kun je niet veel meer aan doen, TV publiek is belangrijker dan de supporters in het stadion.
Onzin. De KNVB laat zijn oren hangen naar EL. Er mag geen live voetbal op het open net als er amateurvoetbal bezig is. Maar wel op EL. Wie bepaalt wat dan...

Oud 14-03-11, 15:19 Standaard   #15
SuperPalmboom

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Onzin. De KNVB laat zijn oren hangen naar EL. Er mag geen live voetbal op het open net als er amateurvoetbal bezig is. Maar wel op EL. Wie bepaalt wat dan...
En dat gebeurt/gebeurde bij het beker toernooi ook, daar wordt geluisterd naar RTL7/Veronica. Je kunt nu wel alle wedstrijden om 14:30 laten spelen maar dan gaat niemand meer 10 euro voor EL betalen.

Oud 14-03-11, 15:23 Standaard   #16
AFCA

[...]

En dat gebeurt/gebeurde bij het beker toernooi ook, daar wordt geluisterd naar RTL7/Veronica. Je kunt nu wel alle wedstrijden om 14:30 laten spelen maar dan gaat niemand meer 10 euro voor EL betalen.
Dus bepaalt EL en niet de KNVB. 12.30 en 16.30 op zondag komt gewoon uit de koker van EL rollen. Nog even en we gaan geheel naar Engels model ook op maandagavond competitie voetballen.

Oud 14-03-11, 15:26 Standaard   #17
SuperPalmboom

[...]

Dus bepaalt EL en niet de KNVB. 12.30 en 16.30 op zondag komt gewoon uit de koker van EL rollen. Nog even en we gaan geheel naar Engels model ook op maandagavond competitie voetballen.
Als ze meer abonnees willen zullen ze wel moeten.

Oud 14-03-11, 16:04 Standaard   #18

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar hoe willen jullie hiermee de boel beinvloeden? Ik denk dat het pas echt helpt als je hele wedstrijden platlegt.

#T Robert Maaskant
Runselpink is offline   Met citaat reageren
Oud 26-03-11, 10:27 Standaard   #19

Oorspronkelijk geplaatst door Runselpink Bekijk bericht
Maar hoe willen jullie hiermee de boel beinvloeden? Ik denk dat het pas echt helpt als je hele wedstrijden platlegt.
Beetje vertrouwen. De eerste ontwikkelingen zijn al in volle gang.

Zie: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/172440/knvb-wil-regels-versoepelen-voor-supporters/
Grunner is offline   Met citaat reageren
Oud 26-03-11, 11:19 Standaard   #20
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

De 12.30 wedstrijden zijn meestal de schuld van de gemeente. Bij Ajax iig
denthemen is offline   Met citaat reageren
Oud 26-03-11, 22:56 Standaard   #21

Al blijft het voor mij eerst zien, dan geloven.
Grunner is offline   Met citaat reageren
Oud 30-03-11, 17:48 Standaard   #22
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Roma eerste Italiaanse club in buitenlandse handen
30/03/2011 14:54

Het Amerikaanse New England Sports Ventures (NESV) heeft een akkoord bereikt met AS Roma over een overname. Het is daarmee de eerste buitenlandse eigenaar van een Italiaanse club.

Thomas DiBenedetto, mede-eigenaar van de NESV dat ook Premier League-club Liverpool in handen heeft, is het mondeling eens geworden met Roma. Een definitieve deal wordt naar verwachting vóór 20 april beklonken. Dat zei burgemeester Gianni Alemanno van Rome woensdag.

De NESV wordt naar verluidt voor zestig procent eigenaar en de bank UniCredit voor het resterende deel. Roma zit al jaren diep in de schulden en UniCredit houdt de club min of meer overeind.

Oud 30-03-11, 17:52 Standaard   #23
AFCA

RIP AS Roma.

Oud 31-03-11, 20:21 Standaard   #24
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Nog even een leuk filmpje, het interview met Zangeres zonder Naam, de catacomben, roken in het stadion, die suppoost met zijn petje, die circusopmerking

Oud 04-04-11, 10:43 thumb up   #25

Superheld's Voetbal Forum schermafbeelding

Supporters Direct - A better vision for football (HD) on Vimeo

Dit filmpje past er goed bij. Interessant filmpje over Supporters Direct , hier vind je wat standpunten.
Superheld is offline   Met citaat reageren
Oud 04-04-11, 10:49 Standaard   #26
Hup Holland!

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

In Tsjechie heb je echt allemaal rare tijden voor de hoogste divisie. Vrijdag om 17:30, 18:00, 20:00, zaterdag om 15:00, 17:00, zondag om 10:15, 15:00, 17:00, 19:00, 19:30, maandag om 17:00, 17:15, 17:30, 18:00, 20:00 (en vaak nog de topwedstrijden ook op maandag), maar de wedstrijden zijn allemaal gratis op Internet te kijken en vaak ook nog wedstrijden op de open netten. Kan iemand mij dat uitleggen?
Aanvoerder is offline   Met citaat reageren
Oud 04-04-11, 10:51 big smile   #27
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door behangplakker Bekijk bericht
Nog even een leuk filmpje, het interview met Zangeres zonder Naam, de catacomben, roken in het stadion, die suppoost met zijn petje, die circusopmerking

YouTube - Voetbalwedstrijd Holland-Polen op 19-11-1986
Wat een tijden waren dat.
Oud 04-04-11, 10:52 big smile   #28
...

In Tsjechie is alles beter, like duh.

Oud 04-04-11, 10:57 Standaard   #29
Hup Holland!

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
In Tsjechie is alles beter, like duh.
Tuurlijk niet, met al die achterlijke tijden. Zou je het leuk vinden als jij b.v. op maandag in de namiddag naar Feyenoord - Ajax moet vlak na je werk?
Oud 04-04-11, 11:02 big smile   #30
...

Ik weet niet of ik het echt erger zal vinden dan zondag om half 1.

Oud 04-04-11, 11:05 Standaard   #31
Hup Holland!

De Brandweer's Voetbal Forum schermafbeelding

Ah joh die tijden zijn kut, maar d'r zijn ergere dingen. Kijk als we uit spelen en ik lekker thuis op de bank de wedstrijd ga kijken dan vind ik het heerlijk als ik van half 1 tot half 7 EL kan kijken. Daarna meteen doorzappen naar de samenvattingen, daarna 90 minutes, dan doordekken en studio Ajax. Hoef je de bank niet af te komen.
De Brandweer is offline   Met citaat reageren
Oud 04-04-11, 11:29 Standaard   #32

Oorspronkelijk geplaatst door De Brandweer Bekijk bericht
Ah joh die tijden zijn kut, maar d'r zijn ergere dingen. Kijk als we uit spelen en ik lekker thuis op de bank de wedstrijd ga kijken dan vind ik het heerlijk als ik van half 1 tot half 7 EL kan kijken. Daarna meteen doorzappen naar de samenvattingen, daarna 90 minutes, dan doordekken en studio Ajax. Hoef je de bank niet af te komen.

Oud 04-04-11, 11:33 Standaard   #33
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Zie hier de teloorgang van het voetbal in de vorm van een post van De Brandweer.

Oud 04-04-11, 11:33 thumb up   #34
...

Thuisblijven is leuker, jeweeetsss.

Oud 06-04-11, 16:48 Standaard   #35

RIP AS Roma.
Bovendien kan AS Roma er niet op rekenen dat New England Sports Venture (heet nu anders, naam even kwijt) als eerste behandeld wordt. Dat consortium is één en al Boston Red Sox.
Ofyles2 is offline   Met citaat reageren
Oud 06-04-11, 17:56 Standaard   #36
Theo, pak 'm terug

Hendril's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ofyles2 Bekijk bericht
[...]

Bovendien kan AS Roma er niet op rekenen dat New England Sports Venture (heet nu anders, naam even kwijt) als eerste behandeld wordt. Dat consortium is één en al Boston Red Sox.
liverpool...

Oud 11-04-11, 09:17 Standaard   #37

Arsenal komt in Amerikaanse handen

AMSTERDAM - Arsenal krijgt een Amerikaanse eigenaar. De miljardair Stan Kroenke is er met zijn bedrijf Kroenke Sports Enterprises in geslaagd zijn aandelenpakket uit te breiden van 29,9 procent naar 62,9 procent.

Volgens de BBC staat Kroenke op het punt ook de resterende aandelen van ‘The Gunners’ te kopen. “We zijn opgetogen dat we ons belang hebben vergroot”, laat de Amerikaan weten.
“Arsenal is een fantastische club met een heel mooie historie. In Arsène Wenger beschikken ze bovendien over een uitstekende manager. Wij willen de club nieuwe successen bezorgen. Ik ben er heel blij mee dat Peter Hill-Wood aan wil blijven als voorzitter.” Lange tijd was Arsenal de enige Engelse topclub zonder buitenlandse eigenaar.

Wenger
“Ik weet zeker dat Kroenke het beste met de club voor heeft”, meldt Wenger.
“Ik ken hem al goed van bestuursvergaderingen, hij heeft oog voor de traditie en is iemand die onze lange termijnprojecten zal beschermen.”
Kroenke geldt als een sporttycoon. Hij bezit met Kroenke Sports Enterprises al een basketbalclub (Denver Nuggets), ijshockeyploeg (Colorado Avalanche) en NFL-team (St. Louis Rams). Bovendien is hij in eigen land eigenaar van voetbalclub Colorado Rapids.
Arsenal wordt de tiende Premier League-club in buitenlandse handen, na Manchester United, Aston Villa, Sunderland, Liverpool, Birmingham City, Blackburn Rovers, Chelsea, Fulham en Manchester City.
© NUsport
Oud 11-04-11, 09:45 Standaard   #38
11 tegen 11, bal is rond

Otis.'s Voetbal Forum schermafbeelding

Oud 11-04-11, 09:49 thumb up   #39
Hardloper

Vincent's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach bij Arsenal was er qua selectie toch weinig qua topspelers. Misschien dat ze nu eindelijk eens echt gaan investeren in topspelers.
Vincent is offline   Met citaat reageren
Oud 11-04-11, 11:06 Standaard   #40

Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Bekijk bericht
Ach bij Arsenal was er qua selectie toch weinig qua topspelers. Misschien dat ze nu eindelijk eens echt gaan investeren in topspelers.

Jij snapt het niet he?

Oud 11-04-11, 12:29 thumb down   #41
Hup Holland!

Amerikaanse eigenaar, Fransman aan het roer en een selectie met slechts 3 Engelsen. Wat maakt het allemaal nog uit daar. Arsenal.
Oud 11-04-11, 13:08 Standaard   #42
Maar Kroenke had al veel aandelen in zijn handen. Ik denk dat er weinig gaat veranderen daar. Sowieso is die top van de PL een commercieel gedrocht. Daar is weinig authentieks meer aan, vooral na de verhuizing naar het Emirates () Stadium.
Barnet_Bee is offline   Met citaat reageren
Oud 21-04-11, 10:03 Standaard   #43

Ombudsman bekijkt fotograferen supporters

DEN HAAG - De Nationale Ombudsman Alex Brenninkmeijer gaat onderzoek doen naar het fotograferen van voetbalsupporters bij stadions door de politie. Dat heeft hij donderdag laten weten. Aanleiding voor het onderzoek zijn de zorgen die diverse supportersverenigingen over de foto's hebben geuit.

Brenninkmeijer wil weten wat er met de foto's gebeurt en waar de gegevens van de supporters zijn opgeslagen. Het onderzoek is gericht op acties van de politie rond twee wedstrijden in Rotterdam en Amsterdam. Zo werden op 2 april alle supporters gefotografeerd voor aanvang van de wedstrijd

Feyenoord-AZ.
„Zij lieten mij weten dat voetbal op deze manier niet leuk meer is”, zegt Brenninkmeijer over de supporters. „De goeden lijden nu onder de kwaden.”
Naar aanleiding van een klacht deed de ombudsman al onderzoek naar het fouilleren van alle supporters en het vragen om identificatie in een café in Amsterdam op 12 april. Hij constateerde toen dat de politie ten onrechte bepaalde bevoegdheden gebruikte. „Het heeft er alle schijn van dat dit alleen is gedaan met als doel de aanwezigen te registreren in het informatiesysteem van de politie”, aldus Brenninkmeijer.

Hij heeft de politiekorpsen Rotterdam-Rijnmond en Amsterdam-Amstelland en het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme om een reactie gevraagd en hoopt in de zomer met een analyse te komen.
Oud 21-04-11, 10:06 thumb down   #44
Hup Holland!

Vind dat echt belachelijk, dat fotograferen en filmen van supporters. Sparta-uit ook al meegemaakt. In Amsterdam ook al een keer meegemaakt dat tijdens een 410-feestje in de kroeg de politie op volle oorlogssterkte langskwam om iedereen te fouilleren. Belachelijk allemaal. En Brno-uit werd iedereen z'n ID-kaart met een camera gefilmd.
Oud 21-04-11, 10:31 Standaard   #45
Niet te sip!

Met Feyenoord-uit staat er standaard een camerateam je op te wachten. Zal met de bekerfinale ook wel zo zijn.

Stelletje nazi's.

Oud 21-04-11, 10:35 Standaard   #46

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Barnet_Bee Bekijk bericht
Maar Kroenke had al veel aandelen in zijn handen. Ik denk dat er weinig gaat veranderen daar. Sowieso is die top van de PL een commercieel gedrocht. Daar is weinig authentieks meer aan, vooral na de verhuizing naar het Emirates () Stadium.
Nu kan Kroenke echter echt zijn stempel gaan drukken. Dat is bij meerdere aandeelhouders moeilijker, afhankelijk van of ze goede vrienden zijn en dezelfde visie en belangen delen.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 21-04-11, 10:45 Standaard   #47

Erwtensoep's Voetbal Forum schermafbeelding

Moest heel erg lachen toen ik een keer goed in een ME busje keek en achter een geblindeerd raam een lulletje rozenwater zag zitten met een camera

En niets durven zeggen dat we de boel stonden te blokkeren want stel je voor dat ze er achter komen
Erwtensoep is offline   Met citaat reageren
Oud 21-04-11, 10:47 emo   #48
...

Zondag uiteraard ook weer tijdens de beladen wedstrijd tegen.... Willem II.

En tegen AZ, mensen die varkenoord uit komen lopen op de foto zetten. Ik zwaai meestal ook even

Maargoed, dit soort foto's kan ik er elke week wel neerzetten.

Oud 21-04-11, 10:50 Standaard   #49
Niet te sip!

Word je eigenlijk opgepakt als je gewoon pontificaal voor zo'n gast gaat staan met je mobieltje en foto's gaat maken?

Maw, moet je een vergunning hebben om zomaar mensen op de foto te zetten? Anders kun je zo iemand best een beetje dissen. (Ik niet dan he, want ik wil niet opgepakt worden )

Oud 21-04-11, 10:51 thumb up   #50
Hup Holland!

Voortaan iedereen z'n carnavalsmasker meenemen.
Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site