![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#152 |
|
35 fokking euro's?
Zelfs de elite gaat dat niet betalen
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Voor een wedstrijd in de Jupiler League is dat idd wel erg veel ja.
![]() Voor de rest zijn het zaken die in de eredivisie al jaren gemeengoed zijn. Bij Ajax iig. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Ik zit volgende week zondag voor 9 euro met een autocombi in Eindhoven ![]() Nou is dat natuurlijk om de hoek, maar Veendam was inclusief busreis 22 euro geloof ik en had ik ook op eigen vervoer kunnen doen voor 14 euro meen ik te herinneren. Eindhoven is nu de eerste bus/autocombi (zonder uitkaart) die Willem II heeft gekregen en dat komt blijkbaar omdat mensen met een scc van PSV daar gratis naar binnen mogen (dat heb ik gehoord in ieder geval). __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Als ze zich rustig hadden gedragen de afgelopen jaren...
Maar 35 euro is idd bizar veel. __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Vaak wil dat ook nog wel aan de club liggen (cambuur in dezen) die er deze prijs van maakt. Kaartje kost bijvoorbeeld 15 euro, vervoer 10 euro en dan gooien ze er nog 3 euro veiligheidskosten en 7 euro administratiekosten tegenaan. Ziedaar je hebt je 35 euro.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
Ik zie het nu pas, maar waarom zou ik in godsnaam tien uitwedstrijden van AZ gaan bezoeken? Dat lijkt me echt de hel op aarde. AZ is een van de dingen die bij het moderne voetbal horen. Een beetje het Hoffenheim van Nederland. Vandaar dat het erg ironisch is dat juist zij daar tegen demonstreren.
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
Ik las dat ook op Tilbo, maar dat vond ik zo'n gek verhaal. De laatste keer Eindhoven uit (in de nacompetitie), hadden we een complete combi en mocht je door een haag valse honden en werd je zowat aangerand door die stewards. En voor de beker hebben PSV'er een paar jaar ervoor de auto's gesloopt, terwijl de wedstrijd aan de gang was. Het is dat het dichtbij is, anders had ik die mooi laten schieten. Een van de mindere uitwedstrijden van dit jaar.
|
|
|
|
|
|
#160 | |
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#161 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#162 | ||
Deze post van jou valt volledig onder "de klok hebben horen luiden ........."
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|||
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
Het gaat me niet om deze actie an sich, maar om de hypocrisie van deze ultra's. Toen AZ meedeed aan allerlei dingen die onder het "moderne voetbal" vallen, heb ik deze figuren helemaal niet gehoord. Het geld van Scheringa en de uitwassen werden juist toegejuichd. Nu de mannetjes zelf een keer het slachtoffer worden van het "moderne voetbal" (een steeds hollere term), hoor je ze ineens wel. Zo hypocriet.
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Ook de Groningen supporters wordt aangeraden vroeg heen te gaan. __________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#166 | |
||
|
|
|
|
|
#167 | |
Het gaat erom hoe het er de laatste jaren aan toe gaat. Ieder seizoen word het gekker en gekker! "de mannetjes zelf een keer"... Waar heb jij het over man? Dit is toch al jaren zo? de afgelopen 10 jaar met als extreme de afgelopen 5 jaar is het erger en erger geworden met die kutcombi's en die omruilakties zodat je niet ergens wat kan gaan drinken in de stad... De prijzen die de pan uit rijzen etc, dat zijn de zaken die spelen. Door de commercie een wedstrijd om 12:30 laten spelen zodat je op zondag voor achten je nest uit moeten omdat de bus om 08:45 vertrekt! Of je dan eerste staat of je staat 18e dat maakt toch geen ene reet uit? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#168 | |
|
En wat Grunner zegt, werkzaamheden, vorige thuispot zorgde dat ook voor flinke vertraging. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
De zaak Moens, Martin van Geel die alle contracten kent bij Willem II en daar flink van profiteert, Scheringa zelf die de huilebalk uit gaat hangen als er een stickertje over hem wordt gemaakt. Allemaal walgelijke zaken die onder het "moderne voetbal" vallen, waar je geen supporter van AZ over hebt gehoord. Ach ja, wanneer het ze zelf niet raakt en voordelig is voor de club, is het "moderne voetbal" ineens zo slecht nog niet. Zum kotzen.
|
|
|
|
|
|
#170 | |
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
||
|
|
|
|
|
#171 |
|
PSV Eindhoven!
|
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#172 | |
|
||
|
|
|
|
|
#173 | |
Marcel Brands die alle contracten kent bij AZ en zodoende Lens "meenam"/haalde... Ja zo werkt dat nou eenmaal! Wat heeft de zaak Moens met het "moderne voetbal" te maken dan?? Je komt nu met in mijn optiek zaken aandragen die geen ene reet ermee te maken hebben. De fans die pissig zijn, zal hun aan hun reet roesten hoe de zaak Moens zal aflopen. Die worden pissig van "fanzaken".
Daar zijn de protesten voor, deze protesten worden gemaakt door fans die meereizen met hun club, dat maakt geen fuck uit of je nou uit Arnhem, Alkmaar of Amsterdam komt. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
Overigens in men niet alleen in Tilburg niet echt happig op AZ. In principe heb ik weinig tegen AZ. In de tijden van Co heb ik zelfs genoten van het spel en heb ik nog zitten vloeken toen Sporting jullie eruit kegelde. Ik kwam ook altijd graag naar De Hout. Onder Van Gaal en Verbeek en met de verhuis uit De Hout doet het me wel allemaal minder. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Het is een landelijke actie en heeft niets met AZ an sich te maken, een supportersbeweging binnen AZ heeft zich er bij aangesloten, net als zoveel supportersverenigingen dat hebben gedaan. Ook de Tilburg Tifosi doen er aan mee. Als je iets tegen de naam hebt, moet je dus niet over AZ gaan klagen, maar bij de landelijke beweging.
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Leesvoer: Doelstellingen & Standpunten |
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
Yep. Ik vind dat de term "tegen het moderne voetbal" flink wordt misbruikt. Daardoor maak je de zaak veel minder sterk. Als een stel Tokkies zich misdragen en dan een stadionverbod krijgen, is het meteen "against modern football", terwijl veel van die gasten het er zelf naar hebben gemaakt. Zo geef je die hele beweging een slechte naam (vooral in Duitsland is dat het geval), terwijl het in de kern een geweldig initiatief is. Het moet draaien om de strijd tegen de combi, het terugkrijgen van staanplaatsen in het stadion, geen onnodige inzet van ME en weg met die gekke tv-tijden.
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Weekend van de stewards:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Vooral die van PSV, echt wtf
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
Stewards
Daar zitten echt zo'n nazi's bij.
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Werkelijk waar idd.
![]() Die krijgt bij de debriefing natuurlijk een schouderklopje van de baas. Goed gedaan jongen! __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Zegt die Man City fan nou dat hij zijn hartpillen genomen heeft? Wat doen die 26 stewards dan zo debiel bij hem.
|
|
|
|
|
|
|
#184 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#185 | |
|
||
|
|
|
|
|
#186 |
|
Gisteren was het echt weer niet te geloven zoveel politie bij een voetbalwedstrijd Op de terugweg werden zelfs alle afslagen in Enschede nog afgezet door een motormuis
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Menno Pot breekt een lans tegen de combi in z'n column op nu.nl
combi-zombie | nusport.nl/balgevoel | Voor het laatste nieuws van elke sport |
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Linkje naar het rapport van Auditteam Voetbal en Veiligheid.
http://www.beke.nl/doc/publicaties/2...0Auditteam.pdf Interessant om te lezen. |
|
|
|
|
|
|
#189 | |
||
|
|
|
|
|
#190 | |
|
||
|
|
|
|
|
#191 |
|
Die voetbalwet is een lachertje. Mocht die wet er komen dat zowel jongens met een civielrechterlijk- als strafrechterlijk stadionverbod zich op wedstrijddagen moeten melden overweeg ik serieus bij seizoenkaart in te leveren. Sommige verboden worden echt om niks gegeven en je bent schuldig tot je het tegendeel hebt bewezen. Ik pas ervoor om voor iets onbenulligs een jaar lang op het bureau te gaan zitten tijdens wedstrijden.
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
||
|
|
|
|
|
#193 |
|
Sowieso heb je met clubs als Feyenoord en Ajax het probleem dat ze zich moeten melden bij de politie in eigen woonplaats. Kost het daar weer tijd en geld. Als er in fucking kuddelstaart überhaupt een politiebureau is en wat op zondag ook nog eens open is. Ze hebben de laatste jaren steeds meer bezuinigd hierop.
|
|
|
|
|
|
|
#194 | |
__________________ FC Groningen | FC Basel 1893 |
||
|
|
|
|
|
#195 | |
|
||
|
|
|
|
|
#196 | |
|
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
Angsthaas is het juiste woord inderdaad.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Nee, niet angsthaas. Ontwetende flapdrol is beter.
__________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Gaat nergens meer over. Vroegah waren we de enige gemeente waar iedereen met vrij vervoer heen mocht.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Weekendje Heerenveen uit was altijd de leukste wedstrijd van het jaar.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Against Modern Football #6: voetbal is van ons!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|