Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 13-03-11, 22:33 Standaard   #1
033

Mr_DG's Voetbal Forum schermafbeelding

Corrupt is misschien een groot woord, maar het gaat om het volgende:

Gisteren moest ik met mijn elftal bij Spakenburg spelen. Al voor de wedstrijd begon liep de scheidsrechter (club-scheids met een KNVB-licentie) te zeuren over foutieve spelerspassen. Hij zei dat er in de bestuurskamer een controleur zat en wou één van onze spelers niet mee laten doen omdat zijn spelerspas maar tot 1 februari liep, wij spelen 3e klasse en over spelerspassen wordt op dat niveau nooit moeilijk gedaan. Maar toen onze aanvoerder meeging met de scheidsrechter naar de bestuurskamer, bleek dat er helemaal geen controleur was. Ondanks protesten van onze zijde bleef de scheidsrechter voet bij stuk houden en mocht mijn teamgenoot niet meespelen.

Toen de wedstrijd na al het oponthoud eindelijk begon wisten we niet wat we meemaakten. Een thuisfluiter maak je natuurlijk wel vaker mee, maar dit sloeg alles. Elk duel dat door een speler van ons werd aangegaan leverde een vrije trap tegen op, een doelpunt voor ons werd om onbegrijpelijke redenen afgekeurd en zo kan ik nog wel even door gaan.

De tegenstander begreep dat ze ver konden gaan met de scheids aan hun zij en begonnen op de duur steeds zwaardere overtredingen te maken. De scheids deed er niets aan en het ging van kwaad tot erger. Op een begeven moment werden de tackles van de tegenstander echt aanslagen, 'Bouaouzan-achtige' overtredingen. Na een uur zijn we het veld afgestapt vanwege een horrortackle van de aanvoerder van Spakenburg die onbestraft bleef. Mijn teamgenoot mocht blij zijn dat het bij een snee in zijn been bleef, en dat zijn been niet doormidden is gezaagd.

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, en mijn teamgenoten ook niet. Weet iemand hier op het forum of er in de KNVB reglementen iets staat over dit soort gebeurtenissen? Van onze kant zouden we graag de wedstrijd over willen spelen of in ieder geval bij de KNVB aankaarten dat deze scheidsrechter niet capabel is om wedstrijden te fluiten. In de reglementen kan ik alleen dingen vinden over gevallen waarin de scheidsrechter het duel staakt maar verder eigenlijk niets over onze zaak. Dus als iemand hier verstand van heeft dan zou ik dat graag horen.

Overigens hebben we van enkele andere teams uit onze competitie soortgelijke klachten over dezelfde scheidsrechter ontvangen.

Oud 13-03-11, 22:46 Standaard   #2

Ritmo's Voetbal Forum schermafbeelding

Pff, das wel zwaar kut ja.
Ben je al bij de voorzitter van je club geweest? Die moet toch wel weten wat te doen?

Op de site van de KNVB vind ik wel een contactadres voor vragen etc. Ik denk dat het west1 of west2 moet zijn?

West I | KNVB.nl
West II | KNVB.nl

En pas op met termen als corrupt, daar worden ze bij de KNVB gek van. Want er zullen wekelijks mensen en clubs die benadeeld zijn met zulke woorden strooien. Dat nemen ze niet meer serieus, gewoon melden wat er gebeurt is.

Laatst gewijzigd door Ritmo; 13-03-11 om 22:48
Ritmo is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 22:50 Standaard   #3
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Protest aantekenen lijkt mij het gene wat gedaan moet worden. Dan moeten ze er wel naar kijken

Oud 13-03-11, 22:51 Standaard   #4

Oorspronkelijk geplaatst door denthemen Bekijk bericht
Protest aantekenen lijkt mij het gene wat gedaan moet worden. Dan moeten ze er wel naar kijken
Idd. Een voorzitter van een club moet zoiets normaal gesproken weten.
Oud 13-03-11, 23:00 thumb up   #5
033

Bedankt voor de tips
Het beste wat we dus kunnen doen is om naar het bestuur te gaan en daar te kijken wat te doen en dan overgaan tot protest indienen.
Zal het er met de rest van het team van de week over hebben, en dan maar hopen dat ze er bij de KNVB iets mee kunnen.

Oud 13-03-11, 23:04 thumb up   #6
Cijntje, ja. Cijntje

denthemen's Voetbal Forum schermafbeelding

Overigens juich ik het toe dat teams dan van het veld stappen

Oud 13-03-11, 23:11 thumb up   #7

Idd, goed gedaan.
Oud 13-03-11, 23:19 thumb up   #8

Runselpink's Voetbal Forum schermafbeelding

Maar wat heb je dan ook een stel butjes van een tegenstanders...

Hoe reageerden zij toen jullie van het veld stapten?

#T Robert Maaskant
Runselpink is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 23:27 Standaard   #9
033

Er waren een paar van hun het er niet mee eens. Anderen konden er wel begrip voor opbrengen gelukkig.

Oud 13-03-11, 23:28 Standaard   #10

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ben een tijd terug ook ergens van het veld gestapt, omdat de scheidsrechter helemaal niet optrad, van beide kanten niet. Het veld was nat, en de ene na de andere doodschop kwam tevoorschijn. Niet normaal. Ik weet hoe het is om zwaar geblesseerd te zijn, dus liep uit protest het veld uit. Alleen was ik de enige die dat deed .
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 23:37 big smile   #11
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Dat is een mooi protest Hoe reageerde iedereen bij jou?

Oud 13-03-11, 23:41 Standaard   #12

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

Ze weten toch allemaal wie hij is

Spoiler
Sorry sorry hij was te makkelijk
Arcturus is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 23:42 Standaard   #13

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
Ze begrepen het wel, maar het is een vrij jong team, ik ben met 24 jaar een van de oudste spelers . Ze durfden zelf niet een zelfde beslissing te maken.
Oud 13-03-11, 23:42 sad   #14

Oorspronkelijk geplaatst door Arcturus Bekijk bericht
Ze weten toch allemaal wie hij is

Spoiler
Sorry sorry hij was te makkelijk
Hij blijft populair he. Ik ga er maar eens copyright op aanvragen.
Oud 13-03-11, 23:44 Standaard   #15
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Friggles Bekijk bericht
Ze zongen met z'n allen:"Joden lopen altijd weg!"
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 23:45 Standaard   #16

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Ze zongen met z'n allen:"Joden lopen altijd weg!"
"Laat je club, maar in de steek" kwam ook nog voorbij.
Oud 13-03-11, 23:45 Standaard   #17
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
[...]

"Laat je club, maar in de steek" kwam ook nog voorbij.
"Ajax publiek, Ajax publiek."
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 23:54 Standaard   #18
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Waarschijnlijk krijgen jullie punt(en) in mindering. En mits relevant moet het restant van de wedstrijd nog uitgespeeld worden.
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 13-03-11, 23:59 Standaard   #19
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Je 'naait' alleen jezelf ermee door van het veld te stappen, helaas.
KNVB zal ook altijd het rapport van de scheidsrechter geloven.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 00:05 thumb up   #20
Ich bin Mario

Prosac's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zou contact zoeken met die andere clubs en samen een klacht indienen.

http://prosac.official.fm/
http://soundcloud.com/kweeb
Prosac is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 00:34 Standaard   #21

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
Je 'naait' alleen jezelf ermee door van het veld te stappen, helaas.
KNVB zal ook altijd het rapport van de scheidsrechter geloven.
Die mogelijkheid is er helaas wel ja. Maar wellicht hebben deze scheidsrechter, en de club waar ze tegen voetballen al eerder voor klachten gezorgd (of zorgen ze dat in de nabije toekomst nog).

Gewoon melden dus! Zoals Prosac al zegt, zoek contact met andere clubs die ook tegen ze gespeeld hebben.
Oud 14-03-11, 01:02 Standaard   #22
TR

Zeker wat betreft het spelerspas verhaal staat de scheidsrechter -hoe kinderachtig ook- in zijn recht. En ook wat betreft de overtredingen zal de KNVB zeer waarschijnlijk afgaan op het verhaal van de scheidsrechter. Niet in laatste plaats omdat jullie waarschijnlijk (correct me if I'm wrong) niet voor zullen hebben gestaan op het moment dat jullie het veld verlieten..
Oud 14-03-11, 09:49 Standaard   #23
033

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Ik zou contact zoeken met die andere clubs en samen een klacht indienen.
Er hebben al 2 andere teams uit onze competitie bij ons aangegeven dat ze met dezelfde scheids ook problemen hebben gehad, dus we zullen hun ervaringen over deze scheidsrechter zeker meenemen.

Oud 14-03-11, 10:10 Standaard   #24

Robar's Voetbal Forum schermafbeelding

Geloof me, daar wordt helemaal niets aan gedaan, omdat ze liever een corrupte scheidsrechter hebben dan helemaal geen scheidsrechter. Ik heb zelf een aantal keren met de KNVB te maken gehad in de tijd dat ik nog in het jeugdbestuur zat van een amateurclub. Onze B1 had toen ook te maken met een ongelofelijk partijdige scheidsrechter bij de tegenpartij (dat heb ik utieraard met eigen ogen gezien). Ik heb toen een brief gestuurd aan de KNVB waarbij ik dat aangekaart heb. Ik had toen in die brief gezet dat wanneer hier niets aan gedaan zou worden dit een vrijbrief zou zijn voor iedere andere club die hiermee te maken krijgt om hetzelfde te doen bij ontvangst van die betreffende club. Nou, een week later zat ik op woensdagavond bij de KNVB over dit voorval te praten (met de betreffende club en diens scheidsrechter) en maakten ze me heel erg duidelijk dat vooral dat laatste toch echt niet de bedoeling was. Vervolgens werd er dan nog een onterechte rode kaart rechtgezet, maar werd er tegen de betreffende scheidsrechter en club helemaal niets gezegd of gedaan.

Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert.
Robar is offline   Met citaat reageren
Oud 14-03-11, 10:28 Standaard   #25
033

Krom is dat...

Oud 06-04-11, 21:16 Standaard   #26

Hoe is het afgelopen, Mr_DG? Nog iets geprobeerd?
Oud 11-04-11, 13:57 Standaard   #27
033

Uiteindelijk is er na overleg met wat mensen van het bestuur niets gebeurd. Zij zeiden ook dat de KNVB altijd op het rapport en het woord van de scheids afgaat, daarom hebben we ons er maar bij neergelegd. Ik had zelf liever gezien dat er meer actie was ondernomen, maar de realiteit is natuurlijk wel dat je eigenlijk geen poot hebt om op te staan, zelfs niet als andere teams ook hun beklag doen in deze zaak, want de scheidsrechter wordt toch de hand boven het hoofd gehouden, en als leidraad genomen door de KNVB. Dan krijg je een verhaal van ons woord tegen het zijne, en dat van de tegenstander, en dat kun je eigenlijk niet winnen.

Oud 11-04-11, 14:02 arrow   #28
Hup Holland!

Afwazig's Voetbal Forum schermafbeelding

Ziek natuurlijk dit.. maar op amateurniveau zie je het zo vaak. In de 6e / 5e klasse is het ook drama.. uitwedstrijden heb je standaard de scheids en 1 grens tegen. Dit weekend gelukkig ook het omgekeerde meegemaakt, we hadden een erg belangrijke wedstrijd tegen de nummer 2, zelf staan wij 1e. We kwamen een kwartier voor tijd achter met 1-0, maar in de laatste paar minuten scoorden wij de 1-1, de grens vlagde onterecht voor buitenspel waarna hij een reprimande van de scheids kreeg.

Oud 11-04-11, 14:12 Standaard   #29
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

Bij ons was het ook altijd de omgekeerde wereld. Als je uit speelde had je een thuisfluiter en als je thuis speelde had je een uitfluiter

Oud 11-04-11, 14:13 big smile   #30
...

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Bij ons was het ook altijd de omgekeerde wereld. Als je uit speelde had je een thuisfluiter en als je thuis speelde had je een uitfluiter
Ik heb in de jeugd ook een tijdje een scheids gehad die bijna altijd voor de uitploeg floot. Gruwelijk irritant was dat.
Gelukkig heb ik bijna altijd KNVB-scheidsrechters gehad, al hou je dan nog het probleem van de vlagger

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Oud 11-04-11, 14:25 Standaard   #31
Brasjanus

Rellende Rotscholier's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Ik heb in de jeugd ook een tijdje een scheids gehad die bijna altijd voor de uitploeg floot. Gruwelijk irritant was dat.
Gelukkig heb ik bijna altijd KNVB-scheidsrechters gehad, al hou je dan nog het probleem van de vlagger
KNVB-scheidsrechters kunnen er in de meeste gevallen ook geen reet van.
Rellende Rotscholier is offline   Met citaat reageren
Oud 12-04-11, 15:48 thumb up   #32
Hup Holland!

Ik wil hier toch even wat positiefs vermelden over de KNVB op amateurniveau.

Een paar weken geleden speelden wij een bekerwedstrijd (1/8e finale) tegen WVF 8. Dit team stond in de 6e klasse strak onderaan.. wij staan in de 6e klas strak bovenaan. Tijdens de wedstrijd werden we vooral de 1e helft echt helemaal weggetikt. Echt totaal weggespeeld.. de 2e helft ging wat beter, maar ze waren echt heel goed. Vrij apart als je in de 6e klasse alles verliest, maar in de beker alles wint. Iemand kwam erachter dat hun dus selectiespelers mee hadden genomen, naar aanleiding hiervan is de KNVB gemaild, en die heeft ze nu de beker uitgetieft. Wij zijn nu door naar de kwartfinale dus.

Oud 12-04-11, 15:53 big smile   #33
...

Oorspronkelijk geplaatst door Rellende Rotscholier Bekijk bericht
[...]

KNVB-scheidsrechters kunnen er in de meeste gevallen ook geen reet van.
Klopt helemaal. Alleen die zijn wel in de meeste gevallen niet partijdig.

Oud 12-04-11, 15:56 Standaard   #34

Jammer dat er niets meer mee gebeurd is.
Oud 12-04-11, 15:57 Standaard   #35

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Compenseert elkaar wel weer mooi.
Oud 12-04-11, 16:07 Standaard   #36
Hup Holland!

Maja's Voetbal Forum schermafbeelding

Zeker wel punten in mindering gekregen voor schuld aan staken wedstrijd, Mr_DG...?
Maja is offline   Met citaat reageren
Oud 12-04-11, 16:11 Standaard   #37
033

Nee, dat niet gelukkig. Dat is dan wel weer aardig van die scheidsrechter

Oud 12-04-11, 16:33 Standaard   #38
PEC is back!

Gtaboy107's Voetbal Forum schermafbeelding

Het verhaal van Afwazig doet me denken aan de Bekerfinale Oost voor G-voetballers die wij speelden. We waren daar al best lang in Almelo, en het leek alsof de tegenstander niet kwam. Opeens komen ze aan, jongens van 15 a 16, opeens komt daarachter een gast van wel 2 meter aan. Nou ja, groeispurt al gehad ofzo dachten we, maar toen we voetbalden kregen we vragen over die gast. Hij kwam hard in, hij was zeer sterk en hij schoot allemachtig hard. Toen is onze trainer naar de KNVB gestapt en meneer mocht eruit. Wat bleek, hij was 26 en speelde in het eerst van hun team. Uiteindelijk wonnen we wel, maar het is zeer sneu als je zo wil gaan spelen.

Oud 12-04-11, 18:43 Standaard   #39

Oorspronkelijk geplaatst door Gtaboy107 Bekijk bericht
Het verhaal van Afwazig doet me denken aan de Bekerfinale Oost voor G-voetballers die wij speelden. We waren daar al best lang in Almelo, en het leek alsof de tegenstander niet kwam. Opeens komen ze aan, jongens van 15 a 16, opeens komt daarachter een gast van wel 2 meter aan. Nou ja, groeispurt al gehad ofzo dachten we, maar toen we voetbalden kregen we vragen over die gast. Hij kwam hard in, hij was zeer sterk en hij schoot allemachtig hard. Toen is onze trainer naar de KNVB gestapt en meneer mocht eruit. Wat bleek, hij was 26 en speelde in het eerst van hun team. Uiteindelijk wonnen we wel, maar het is zeer sneu als je zo wil gaan spelen.
Het is niet lullig bedoeld hoor, maar gewoon uit interesse: mag/moet jij door je Tourette (gezien je ooit vertelde dat je dat had) bij een G-elftal?
Oud 13-04-11, 09:39 Standaard   #40
EAYS

Dos37's Voetbal Forum schermafbeelding

Wij hebben ook zoiets gehad. Kerel liet gewoon net zo lang door voetballen totdat de tegenstander had gewonnen. Het was de 62ste minuut in de tweede helft.
Dos37 is offline   Met citaat reageren
Oud 13-04-11, 10:07 Standaard   #41
Hup Hollant!

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Aantal jaar geleden heeft ons eerste ook zoiets dubieus meegemaakt. Kampioenswedstrijd geloof ik. Stonden met 1-0 voor. Scheids liet bizar lang doorspelen in blessuretijd (zonder enige aanleiding), waarna uiteraard de tegenstander 1-1 en 1-2 scoorde. Meteen na die 1-2 floot die klootzak wel af. Uiteindelijk heeft de blessuretijd zo'n half uur geduurd. Echt van de zotte hoor. Toeschouwers zijn na het laatste fluitsignaal massaal het veld op gerend en de scheids moest onder begeleiding van het veld af.

Ik vind het vreemd dat de tegenstander dit allemaal maar goed vindt. Kijk, wat voordeel is natuurlijk lekker, maar dan ook nog van die debielige overtredingen gaan lopen maken is toch onbegrijpelijk. Wtf. Pasgeleden kregen wij rood na praten vanwege ook dubieuze beslissingen, maar de tegenstander meldde duidelijk bij de scheids dat ie dat niet had moeten doen. Echter luisterde hij hier natuurlijk niet naar. Scheidsrechters zijn gewoon vieze NSBers.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 13-04-11, 10:10 thumb down   #42
Hup Holland!

Veel wel ja. Wij stonden pas ook 2-0 voor, scheids liet 14 minuten doorspelen waarin het natuurlijk 2-2 werd. Echt gadverdamme..

Oud 13-04-11, 10:47 Standaard   #43
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Ook wel eens gehad. Leverde mij nog een rode kaart en een schorsing op. Terwijl ik niet meedeed, in gewone kleren bij de dugout stond. Maar dat was genoeg volgens de scheidsrechter.

Je doet er niets aan. Je moet altijd blij zijn dat er uberhaupt iemand fluit zeggen ze dan en vervolgens beschermen ze de scheidsrechter. En er zijn soms echt te idiote gevallen. Zoals de OP, zoals andere posts en zoals die wedstrijd die ik toen zag. 'Mooiste' voorbeeld uit die wedstrijd was dat twee teamgenoten van onze ploeg ff een pittige discussie hadden (broers, je weet hoe dat gaat), waarna de scheids prompt één van de twee een gele kaart toonde .

Oud 13-04-11, 10:55 Standaard   #44
Hup Holland!

Ook gehad heel lang geleden in de E'tjes. Scheids laat 15 min langer doorspelen en geeft ook nog een penalty voor een overtreding die bij de zijlijn werd gemaakt. Koste ons toen het kampioenschap.
witikvil is offline   Met citaat reageren
Oud 13-04-11, 11:08 Standaard   #45
TR

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
'Mooiste' voorbeeld uit die wedstrijd was dat twee teamgenoten van onze ploeg ff een pittige discussie hadden (broers, je weet hoe dat gaat), waarna de scheids prompt één van de twee een gele kaart toonde .
Kinderachtig, maar volgens de regels gewoon te billijken.
Oud 13-04-11, 11:12 Standaard   #46
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door TerroRobbie Bekijk bericht
[...]
Kinderachtig, maar volgens de regels gewoon te billijken.
Onzin. Als je ff tegen je medespeler roept (zonder scheldwoorden e.d.) dat-ie die bal sneller moet afspelen, je krijgt een opmerking terug en zo verder, weet ik geen enkele regel die zegt dat je daar geel voor mag geven...

Oud 13-04-11, 13:50 Standaard   #47
PEC is back!

Gtaboy107's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ritmo Bekijk bericht
[...]
Het is niet lullig bedoeld hoor, maar gewoon uit interesse: mag/moet jij door je Tourette (gezien je ooit vertelde dat je dat had) bij een G-elftal?
Ik heb ook ADHD, en ik vond voetbal niet leuk meer omdat ik toen ik bij de D-tjes speelde steeds werd gepest enzo. Toen zag ik in de krant dat er een G-elftal was. Het fijne is dat de trainers opleidingen hebben of hebben gehad met de richting van gehandicapte kinderen helpen, of psychologisch werk. Dat maakt het gelijk makkerlijker. Iedereen is gelijk in het elftal, en niemand pest je omdat je iets hebt. Dus nee, ik moet er niet door bij een G-elftal, maar ik vind het veel fijner om te voetballen in zo'n elftal. Gewoon omdat je dan het gevoel hebt dat je niet de enigste bent(Wat gelukkig ook niet zo is).

Oud 13-04-11, 16:32 emo   #48
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Onzin. Als je ff tegen je medespeler roept (zonder scheldwoorden e.d.) dat-ie die bal sneller moet afspelen, je krijgt een opmerking terug en zo verder, weet ik geen enkele regel die zegt dat je daar geel voor mag geven...
Vind het ook onzin, maar daar heb ik dit seizoen ook nog geel voor gehad Teamgenoot riep wat, ik als aanvoerder reageer daarop terug. Krijgen we beiden geel.

Oud 13-04-11, 16:34 Standaard   #49
...

Tsja, zo roep ik automatisch iets in de trant van kut of hoer als ik de bal verspeel. Als je een beetje gelovige/strenge scheidsrechter hebt geeft 'ie je daar geel voor Meerdere malen meegemaakt.

Reageren

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Voetbal > Voetbal Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site