![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Sinds mijn 4e voetbal ik al(nu dus al 18 jaar) en elke zaterdag bleef het heerlijk om lekker te rennen op het gras. Rond de winterstop waren de velden vaak wat minder maar die paar zandplekken en het vreemde stuiteren van de bal had ook zijn charme. Sinds ik bij de senioren speel spelen we steeds vaker op kunstgras. En dan niet het goede dure kunstgras maar altijd het meest goedkope korte met rubber(zoals hockeyvelden). Een goed kunstgrasveld is al klote om op te spelen maar bijna alle clubs gaan over tot die slechte velden.
Vroeger speelde je af en toe een uitwedstrijd op zo'n soort gras maar tegenwoordig komt het steeds vaker voor. Niet zie ik veel meer blessures bij mijn teamgenoten en mijzelf maar ik vind tacklen en slidings één van de mooiste elementen van het voetbal(ben verdediger) waardoor ik elke week enorme schaafplekken heb en mijn hele huid op mijn benen verneuk. Zijn er meer mensen die de opkomst van (slecht) kunstgras ook verschrikkelijk vinden? Tuurlijk is het onderhoud goedkoper maar weegt niet op tegen de nadelen. Missen jullie ook vaak het echte gras, af en toe je hele kleding vies door de modder en heerlijk slidings maken? __________________ If I\'m sad, I stop being sad and be awesome instead. True story |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Smerige schopper ben je
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ff lekker je been openhalen bij een lange sliding.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ìk ben er ook geen fan van nee. Schaafwonden over je hele poot
Helaas spelen wij sowieso elke thuiswedstrijd op kunstgras, en we krijgen nog een veld geloof ik
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wij trainen standaard op de oude vorm van kunstgras. Gelukkig voetballen we vanmiddag wel weer op echt gras. 1 kunstgrasveld, 3 echt gras. Vorige week moesten we uit, op modern kunstgras, dat is nog wel mooi spul, maar ik weiger uberhaubt om te slideren, dus hoe dat schaaft weet ik niet
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Slidings
![]() Echt gras ![]() Hoewel bij mijn vereniging een kunstgrasveld welkom zou zijn, want onze velden zijn zo slecht dat we maar de helft van de tijd kunnen voetballen en dat gaat na een aantal jaar ook ten koste van je plezier.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Voetbal zelf niet maar dat het echt anders speelt kan ik wel begrijpen. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik speel het liefst op gras
Het kunstgras van deze meeste clubs hier in de buurt is van een überslechte kwaliteit! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Kunstgras verpest het amateurvoetbal
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|