|
|
#1 |
|
|
Heey mensen,
Ik ben 14 jaar en net nieuw op het forum. Ik heb een vraag over voetbalschoenen, sinds ik in 1 jaar van maat 40 naar 44 ben gegaan is het nu onderhand wel tijd voor nieuwe schoenen.(ouwe zijn gescheurd bij de zool). Omdat ik redelijk brede voeten heb,speel ik eigenlijk altijd op een adidas (predator,f50) of een Lotto: geen idee welk model (uiterlijk 0, kwaliteit 10). Maar ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe.. Mijn vraag is nu dus, weet er iemand goede voetbalschoenen voor een brede voet met een redelijke uitstraling? (zoals de predator). In de winkel een té grote en laatste copa mondial aan gehad.. zat goed alleen te groot en ik vond ze te saai en niet zo mooi. Ook een Mooie adi-nova aangehad, ook niet in mijn maat maar vond ze wel mooi. Ik ben trouwens rechts buiten en soms rechtshalf (voor zover het uitmaakt). En ik ben 14 dus de schoen moet wel een uitstraling hebben. (niet zoals copa) Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mizuno, heerlijk voor de brede leest. Calcio is ook fijn alleen niet jouw smaak. En misschien is de adipure wat voor je.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Puma (king) zijn ook wel goede schoenen voor een brede voet. Heb je tegenwoordig ook in allerlei maffe kleurtjes dacht ik.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wat is er mis met de Copa's dan? Hoezo hebben die geen uitstraling, omdat ze niet in zulke felle kleuren zijn?
Adipure is toch bijna zelfde als Copa's, sjimmie? __________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Calcio is perfect, maar is er alleen in het zwart, dus niet de uitstraling die jij zoekt (gitzwarte schoenen hebben, zoals Friggles zegt, best wel uitstraling).
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ziet er iets moderner uit en de jeugd kan zich er beter mee identificeren omdat daar sterren op voetballen. Op de copa mundial voetballen tegenwoordig spelers als Lurling, nou daar wil je als jeugd niet mee vergeleken worden. Voor ouwe lullen zoals ik maakt dat allemaal geen zak uit.
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Heb ze allebei gehad het afgelopen jaar. Lopen allebei goed wat mij betreft. Heb alleen nieuwe gehaald omdat mijn copa's scheurden vooraan bij de overgang tussen zool en leer
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Football Boots: adidas adiPURE White at Pro-Direct Soccer - The World's Largest On-Line Soccer Store.
Invloeden uit de jaren 70, de jaren waarin de Copa Mundial/World Cup werd uitgevonden. Verder zie je dat bij de eerste serie vooral dat hij een klassieke uitstraling heeft: ![]() Niet verwonderlijk dat na de intrede van de adipure range bijna geen enkele voetballer meer op Copa Mundial speelt. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
(ik beken hier dat ik vroeger op copa's en lotto's heb gespeeld) |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vind het leer bij de adipure's persoonlijk beter. Schoen lijkt iets smaller te zijn, maar zit bijna hetzelfde. Puur qua kwaliteit is het net zo goed als de huidige copa's, maar eigenlijk gaan alle voetbalschoenen redelijk snel kapot tegenwoordig.
|
|
|
|
|
|
#13 |
![]() Deze zou ik nemen __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Tja, ik heb me altijd afgevraagd wat er mis is met gewone zwarte kicksen. Vind die gekleurde schoenen altijd spuuglelijk.
__________________ FC Twente - FC Schalke 04 - 1. FC Union Berlin There's only one Steve McClaren |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Voetbalschoenen
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|