![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
TS begint natuurlijk.
Allereerst wil ik een degelijke linksback voor Ajax. Blind vind ik op dit moment nog geen zekerheidje en uiteindelijk zie ik hem dan ook niet de vaste back worden (Meer in de as van het veld). Jammer dat het aflopende contract van Atouba de Clown niet verlengd zal worden ![]() Een spits komt daarna op het lijstje. Ondanks dat El Hamdaoui best redelijk scoort past hij gewoon niet bij Ajax op dit moment. Heb daar eigenlijk niet echt een speler voor op het oog, maar het moet wel een speler zijn die andere beter laat spelen en zelf ook nog een actie kan maken. En als vervanger van Stekelenburg (indien hij weggaat) wil ik graag een keeper die betrouwbaarder en soberder is dan Vermeer. Tyton is dan natuurlijk een perfecte keuze, al zal Plato het daar niet mee eens zijn ![]() Voor de rest denk ik niet dat Ajax veel versterkingen nodig heeft, maar dat heeft er natuurlijk ook mee te maken wie er nog gaan vertrekken begin volgend seizoen. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuwe keeper, nieuwe rechtsback, nieuwe spits.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tyton
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Een fitte Higuaín.
Een vertrek van Lass Diarra en Karim Benzema. Een nieuwe spits. __________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
De kampioensschaal......
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
-Schone
-Linksback -Spits -Een subtopplaats __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Een nieuwe centrale verdediger, linksback, verdedigende middenvelder, centrale middenvelder, aanvallende middenvelder, rechtsbuiten, linksbuiten, spits, trainert, technisch directeur, algemeen directeur en nog wat nieuwe bestuursleden....
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ervaren keeper/verdedigers ipv al die pamperboys
__________________ 71 White Hart Lane 89 Anfield 02 Old Trafford 04 White Hart Lane, with style (16) 13.09.11 Borussia Dortmund v Arsenal @ Champions League 1-1 (17) 15.09.11 Hannover'96 v Standard Liege @ Europa League |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Van Bommel, Van Nistelrooy, een talentvolle spits en een fatsoenlijke keeper.
Zoiets .
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Luuk De Jong
Dries Mertens En i.p.v. Enoh, De Zeeuw en Lindgren graag Anita, Van Der Heijden en Bonevacia. Al heb ik nu nog geen rekening gehouden met een mogelijk vertrek van sterkhouders als Vertonghen en Stekelenburg. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Vd Heijden? Die heeft bij Willem II ook nog weinig goeds laten zien.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik zal je mijn geblaat besparen, dat is te lang van stof.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ghehe
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Arnautovic, Chikhaoui en Emanuelson.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vind Arnautovic daar niet echt een voorbeeld van, wel een geweldige speler en helaas zullen we hem in Nederland nooit meer zien.
Chikhaoui zal zich door een medische keuring moeten worstelen, maar is zeker haalbaar. En een geweldige optie, als nummer 9 dan. Daar zie ik hem het beste passen. Zo ontzettend compleet... Zie hem alleen niet koppen, maar wie weet kan hij dat ook. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
In mijn ogen 'realistisch':
-Vormer -Ramsteijn -Koolwijk -Clasie -Miyaichi nog een jaar huren. Onrealistisch: -Keeper à la Tyton -Schöne -Castaignos nog een jaar huren. -Wuytens We moeten ook nog een linksback, maar kan niet snel even één echt noemen die ik graag wil. Stenman zie ik niet snel gebeuren en ben ik ook niet heel overtuigd van. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Centrale verdediger, jonge rechtsback, Leo en Jenner weg en dan een nieuwe links en rechtsbuiten..
Maar de kans hierop is vrij klein .
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Die zou ik ook graag bij Feye zien. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Na dit seizoen (tot nu toe) kan het alleen maar slechter zou je zeggen
![]() Hoop dat ADO niet al te ver terugvalt naar plek 15 etc. Plek 9-11 zou netjes zijn en dan stapje voor stapje omhoog
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Seedorf.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mike te Wierik in plaats van Breukers in de basis.
Vejinovic op '10', kort achter Armenteros die zich vanwege 0,0 aanvoer totaal niet kan laten zien. Verder graag een nieuwe linksback, linker centrale verdediger en 2 buitenspelers (1 wanneer Willie naar rechtsbuiten gaat). Boerrigter en Duarte zou ik graag zien komen, maar dat lijkt me helaas niet mogelijk. Nieuwe keepert zou leuk zijn, maar minder noodzaak als hij zijn niveau vasthoudt. Pasveer keept goed sinds de winterstop maar blijft een nare jongen. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
De titel. Al is het met elf kobolds.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Indien Stengun vertrekt, een linksback. Een centrale verdediger, een echte rechtsback, twee spitsen en een "10"
Vermoedelijk moet er nog een centrale verdediger bij en 1 a 2 middenvelders. Hopelijk geen linksbuiten.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Verlanglijstje voor Real Madrid:
- Maicon - Dzeko - Schweinsteiger - Messi wegkopen voor 150 miljoen |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tyton
van Bommel van Nistelrooij een weer fitte Jonathan Reis Engelaar en Rutten weg..... |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Timothy Derijck als vervanger van Granqvist svp.
En hopen dat Vitesse Pedersen in de uitverkoop doet. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Heerenveen:
Jelle ten Rouwelaar Van Nistelrooij __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kan iedereen er even bij zetten van welke club ie is, dat weet ik echt niet altijd
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Als Stekelenburg en vertonghen blijven zou ik graag 1 of 2 centrale verdedigers zien. Een linksback, een middenvelder met een goede trap (Janssen, pedretti). Een links / rechtsbuiten met een actie buitenom.
Daarnaast zou eventueel nog een rechtsback en een spits komen mochten El Ham of v/d Wiel vertrekken. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Voor Willem II hoop ik alleen dat we volgend jaar nog bestaan. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Betreffende Ajax is het in dit topic wel zo'n beetje genoemd.
Voor Gladbach hoop ik op 2 wedstrijden tegen Bayern, Schalke, Dortmund etc. Dat betekent dan dus dat we niet gedegradeerd zijn.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Op mijn verlanglijstje staat 17 keer vrij vervoer naar uitwedstrijden.
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
weer 7 nieuwe spelers
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Rode en witte stoeltjes
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Vertrek van Savage.
Fatsoenlijke verdedigers. Fatsoenlijke vervanger voor Commons. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Maar echt wat extra's brengen doet ie toch niet? Is ook lastig in zo'n elftal.. Maar toch. Hij wordt altijd geroemd om zijn geweldige traptechniek. Maar hoeveel vrij trappen heeft hij er nou ingelegd? En hoeveel beslissende passes? |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Stropdassen met een 1 erop.
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
haha, hangen die dingen ook nog ergens in het stadion? in een museum / prijzenkast ofzo?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het vertrek van Femi, het behoud van Sparv en een enorme zak geld voor Matavz en Granqvist.
Als opvolgers Derijck voor Granqvist en Matavz.... Gerndt? __________________ There is only one FC Groning. #T Robert Maaskant |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|