![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
sporza: Onthulling: Stijnen bestookte anoniem internetfora
Enkele posts: frigo schreef: __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Verhoeven zit wel eens op ons forum, vandaar dat het forum af en toe zo traag is en offline gaat.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kevin Hofland zat op PSV en Feyenoord Netwerk. Goeie gozert.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Michael Dingsdag zat met zijn pa op het Vitesse-forum, schreef Van Roosmalen althans in zijn boek. Toen werd Dingsdag steeds gelinkt aan mooie buitenlandse clubs.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Triest ventje die Stijnen.
__________________ PSV | Borussia Mönchengladbach |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik heb Diego Armando Maradona hier wel eens zien posten. Weet niet waar die nu heen is.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sinds het wk niet meer gezien.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Luciano Narsingh (of een andere donkere jeugdspeler van Heerenveen) zat op het Managers United forum.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik zal het Chris eens vragen in de sauna
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ja, ik ben Johan Cruijff
__________________ FM: Haverfordwest-Nadarzyk-Farense |
|
|