![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
Leuk filmpje en gelijk de vraag hoe kijken jullie tegen staanplaatsen aan? __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zowel in De Meer als in de ArenA altijd in vakken gestaan. Bij PAOK precies hetzelfde.
Zitten is voor homo's. NoFI Dentheman .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tegen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bij PAOK staat iedereen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alleen onder het dak niet idd. 80% staat en zo hoort het ook.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Voor! Niks beters dan staan mijns inziens. In Duitsland hebben ze dit door.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tijden ook altijd gestaan, werd bij NAC nooit echt opgetreden. Vind het zoals nu is bij NAC wel prima, stavakken en daarnaast wat zitplaatsen (waar een groot deel ook nog wel staat). Zit nu meer rechts op Vak G met een zooi gasten, gezellig en we gaan gewoon staan als we dat willen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tegen
. Maar goed ik hou het niet vol om anderhalf uur te staan .
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ben heel traditioneel. Staan achter beide doelen (waarvan 1 uitvak) en zitten op de lange zijdes.
Staantribunes zijn veiliger dan staan in een uitvak. Uitvak bij excelsior is prima ingericht, op het net na. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
vraag me altijd wel af hoor, wat als er paniek uitbreekt daar in dortmundt? 25k mensen die in paniek raken... wordt gewoon een ordinaire stampede met alle gevolgen van dien-.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Zitten doe je thuis.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tsja, ik vind staan ook wel fijn, maar dan moet je inderdaad niet in een vak zijn waar de rest zit, want dan krijg je alleen maar gezeik naar je kop.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Heeft meer met aantal vluchtroutes te maken dan met standplaatsen. 25k zittende toeschouwers die nergens heen kunnen is net zo,n grootte ramp
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
NEC krijgt toch een stavak?
Zoiets las ik in de Gelderlander. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Uit staan, thuis zitten.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
Voor de liefhebbers, dit gaat er ook over. Over de kunstmatige sfeer langs de velden: In bed with Maradona » The McDonaldization of English Football |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
In Nederland is het toch zo dat staanplaatsen zijn toegestaan, maar dat dit niet mag zorgen voor uitbreiding van de capaciteit of te wel even veel ruimte voor een staanplaats als dat er er een stoeltje zou staan?
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
In Nederland mogen er hoogstens stavakken van 1000 zijn, uit mijn hoofd.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sowieso sta ik altijd, maar staan in een vak met stoeltjes vind ik af en toe maar link. Beter halen ze die stoeltjes weg.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hier een stukje hoe ze de staanplaatsen bij Fortuna Düsseldorf kunnen ombouwen tot zitplaatsen:
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sommige (saaie) wedstrijden zit ik bijna de volle 90 minuten. Maar er zijn ook potten bij dat ik m'n stoeltje amper aanraak.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Stukje van in de hekken:
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
![]() |
![]() |