![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
valt me mee van de EU. ik denk dat het ook economisch gezien efficiënter is
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Goeie genade, Europa ontploft. Het circus van Blatter en Platini is voor iedereen toegankelijk. Net zoals in 1988 is het volparkstadion van Oranje. De Vuvuzelas zullen blijven huilen. Alsof een vuvuzela niet genoeg is, ze lopen hier ook met trompetten. Tjonge wat een herrie, de vuvuzela's. De leeuwen in Pilanusbergen op twee uur rijden hier vandaan moeten het wel horen!
De EU, die met pek en veren zijn besmeurd na de eerste besluiten. Wat een deksels besluit nemen ze hier. De NOS kan nog menig avondvullend programma gaan maken, zelfde tijd, zelfde golflengte in dit theater. Het theater van de NOS! Met Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, Robin van Persie, de Nederlandse Kuifje, Kuyt, die dekselse visserszoon uit katwijk, Robben, met een soort tomahawk, Gerald Sibon uit Dalen, die gekke Drent die soms zo raar uit de hoek kan komen, Juán Riquelme, 'De Zwijger', de man die nooit lacht, Royston Ricky Drenthe, Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië en Pedro Torres. Alle baltovenaars komen langs. Het zal nog lang onrustig blijven in Europa en op uw TV. Van die beste uit Bloemfontein. __________________ Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insiders. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik heb het liever achter een decoder dan dat SBS het bijvoorbeeld krijgt.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het was ook echt een tragisch dieptepunt geweest als de EK en WK-wedstrijden naar betaalzenders waren gegaan. Voetbal is niet een gewoon product en hoeft dus ook niet volgens gewone regels van de liberale markt verhandeld te worden. De EU ziet dit bij dit punt blijkbaar wel in, maar nog niet met die salary cap en 6+5 regel (tenminste één van die maatregelen wilde ze toch tegen houden met het argument dat het de vrije stroom van arbeid zou tegen werken?)
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Zegt al genoeg dat de FIFA zoveel mogelijk geld ermee wil verdienen over de rug van het volk.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
Waarom moet ik nou steeds lachen om die Evert-posts
.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 | |
Maarja, er kijken ook steeds minder mensen naar. Gisteravond 2,0 miljoen mensen. Champions League finale vorig jaar: 5 miljoen mensen. Europacup 1 finale van 1985 tijdens het Heizeldrama: 8 miljoen mensen.
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 | |
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Je praat over het hoogste van het hoogste op clubgebied. Ik heb nog een cijfer voor je: de 5-0 wedstrijd van Milan tegen Madrid in 1989 (met de Nederlanders). Dat was de halve finale. Keken 5,8 miljoen mensen naar. Das veel.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Da's zeker veel. Maar toen had voetbal nog geen Secret Story als concurrent natuurlijk ;-)
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mooi.
Maar schandalig dat een rechter tot dit besluit moet komen.
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Goede beslissing. Laat het clubvoetbal maar door overhand minder populair worden, eindtournooien hebben door de frequentie toch iets bijzonders.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik heb het ook.
Pedro Torres, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|