![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik heb Kenneth Vermeer, Gegory van der Wiel en Vurnon Anita bij m'n mogelijke vrienden staan. Wie wil me aanraken?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]()
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hehehe simpel maar doeltreffend.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Creatief
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mooie actie inderdaad bij Schalke.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik had Mokotjo in zijn Excelsior-periode als vriend, maar hij heeft zijn account verwijderd en een nieuwe gemaakt, geloof ik.
Ik dacht ik voeg hem toe en ik zie wel wat er gebeurt en hij accepteerde het. Behoorlijk kansloos ja.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ik heb geen aanvraag gedaan hoor. Ik hoef ze ook niet in m'n vriendenlijst. Bedoel gewoon dat ze in de lijst voorkomen met mogelijke vrienden.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ik voel me hier thuis!
|
Bij mij is dat Bill Gates. Behoorlijk impressive al zeg ik het zelf.
__________________ Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano: Al die "kenners" :') (http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post2599162) |
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Facebookende trainers en voetballers #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|